Skocz do zawartości

Przemo031

Pasjonat
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Przemo031

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Dolnyslask

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Przemo031

0

Reputacja

  1. Znam błędy lecz po wymianie 3 przepustnic błąd jest nadal, zakładając ten temat bardziej chodziło o to czy ktoś miał coś podobnego i np okazalo sie ze instalacja lubi sie upalic lub sterownik dostaje wilgoci... Przeglądne instalację i będę szedł w strone sterownika bo to on może byc kierownikiem zamieszania...
  2. witam zakupilem ostatnimi czasy audi a3 z silnikiem 1,6 lecz mysle ze jest to ten sam silnik co w a4 i chcialbym sie was poradzic odnoscie bledow na vag com a dokladnie blad 530 i 518 ktorych nie moge usunac.... mial ktos z was podobne rzeczy w 1,6 a4 ? Sam osobiscie posiadam tez a4 z 1,8t i tam takich problemow nie ma z silnikiem jak w tej a3...
  3. Witam mam do was pytanie kiedys w poprzedniej audi 1,8 robilem logi dynamiczne jest ktos w stanie powiedziec jakie kanaly musze zrobic w silniku 1,8t aeb ? problem mam z moca samochodu i odpalaniem z rana. Pierwsze odpalenie wyglada tak ze jak odpali to obroty spadaja do ok 200 i prawie gasnie po czym wracaja na ok 1200, gdy gwaltownie dodam gazu samochod sie dlawi i dopiero wkreca na obroty oraz przy nawet rozgrzanym silniku brak mu mocy pierw mysli i pozniej jedzie... po odlaczeniu podcisnienie z gruchy od turbo auto jedzie lepiej lecz to samo odczucie mam jak odlacze sonde dlatego potrzebuje kogos z wieksza wiedza kto oceni logi.
  4. 1,8t mialo wspomaganie ktore zalozylem do sb. Magiel,przewody itd zostaly stare z mojego auta jak w oryginale bylo. Po przekladce silnika pompa z niego juz chodzila zle ( a w aucie z ktorego pompa i silnik byl chodzila jednym palcem ) wiec zalozylem pompe ze swojego silnka 1,8 tez chodzila glosno i brak wspomagania... kupilem pompe uzywana ktora chodzi do dzis cicho ale wspomaganie jest czasami bardzo toporne prawie go nie ma... i teraz strzelil pasek... Jakie jest dojscie do tego zaworu na maglownicy ? zastanawiam sie nad przelozeniem przewodu ( magiel-pompa ) wraz z tym zaworem o ktorym piszesz.
  5. Czesc od czasu swapu silnika na 1,8t wspomaganie chodzilo dosc topornie... na wolnych obrotach prawie wogole. Pompa przekladana z drugiego a4 i tam dziala prawidlowo. Zalana fabi 6162 (zielony) i dzis zerwany pasek. Pompa robi cisnienie. w zbiorniku sie nie pieni. Pompa wspomagania pochodzi z silnika przekladanego 1,8T a maglownica,przewody z 1,8. Dlugi przewod (maglownica-pompa) jest troche inny wizualnie ale rok produkcji aut tez jest inny. Nie wymagam od was naprawy przez internet ale moze ktos mial cos podobnego badz ma jakies pomysly aby jakos sprawdzi dlaczego wspomaganie chodzi tak topornie... Przed swapem chodzilo dobrze i lekko. Napinacz paska jest dobry i prosty.
  6. Dziwne to wszystko bo pare dni temu silnik chodzil idealnie w innym aucie. Moze ktos z was wie czy konieczne jest przelozenie cos jeszcze. Przypomne ze przelozylem caly silnik z osprzetem i wiazka elektryczna z komory silnika, Komputer ECU,immo,stacyjke z petla i kluczykiem. Wiem ze mozna dopisac immo i kluczyk ze starego auta ale narazie chce ustalic przyczyne tego zjawiska... Nie jest to moja pierwsza przekladka silnika... Dzis zmienilem tak jak bylo na poczatku czyli immo kluczyk i stacyjka z mojego auta, a silnik, wiazka i ecu jest z drugiego auta... nic to nie zmienilo. Brak bledow immo jest tylko ten podany w tamcie. Jak odepne przeplywke to samochod kreci sie do konca ale jechac nie jedzie, szarpie,przerywa. Jak przepywka jest podpieta to samochod ma stabilniejsze wolne obroty i jak z nich schodzi to nie ma tak duzych zawachan,jechac tez nie chce, ale kreci sie do 4 tys i koniec... Czuc tez duze ilosci nieprzepalonego paliwa... zastanawiam sie nad wymiana pompy paliwa chodz watpie ze to jej wina. A wiec tak wiecej bylo marudzenia niz to wszystko warte... Winna okazala sie pompa paliwa, cisnienia nie mierzylem ale nie pasowalo mi ze silnik przed przekladka dzialal a po juz nie... i po przelozeniu wszystkiego z elektryki i braku efektow poszedlem na calosc i wymienilem pompe paliwa... blad z tematu pojawa sie dlatego ze w aucie ktos wczesniej usuna immo.
  7. Zmieniłem cały silnik z osprzętem, ECU oraz wiazka silnika. Pompa została z 1,8 podobno takie same są. Dziś wsadzilem silnik 1,8 do tego auta który był dawca i podłączyłem vag com wyszedł tez błąd związany z ECU. I teraz zglupialem. Wiec postanowiłem zmienić stacyjke z pętla,immo i kluczyk. Niby trochę lepiej ale po odpaleniu chodzi z 10 s i gaśnie. Immo się nie pali. Jak odnaleźć i dodam gazu auto chodzi ale gdy puszcze to nie łapie wolnych obrotów i gaśnie. Jak ktoś coś wie to niech pisze na pw swój numer tel i zadzwonię bo pisząc tego się nie wytłumaczy. Jestem pod ścianą bo oba auta stoją... Ps. Nie dokonczylem jeszcze wydechu i na środku trochę puszcza spaliny jeżeli to może mieć na coś wpływ...
  8. 1,8 Adr 1995 byl teraz jest aeu 1,8T 1996 immo ma osobne nie w zegarach
  9. czesc po swapie silnika z ecu jest problem auto nie ma mocy, gasnie na wolnych obrotach... mam 2 audi i przekladalem silnik... nikt nie grzebal w ecu i w tamtym samochoidzie silnik chodzil miodzio... po przekladce jest problem... jakies pomysly ? immo i kluczyk nie zostal przelozony ale bledow nie ma
  10. Witam jestem po przekladze silnika 1,8 t ale mam probem z moca auta tak jak w tytule brak mocy, gasnie na wolnych obrotach, dlawi sie, bardzo dlugo pali ( trzeba krecic z 40-50 sekun aby odpalil, jak juz odpali to pozniej pali po ok 5 s ale na wolnych gasnie... Wiem ze problem ktory wychodzi to blad ecu ale teraz pytanie... Przelozylem silnik z ecu bez immo i bez stacyjni. bledow na vag immo nie ma ale jest ten w zakladce 01 engine 16989 mial juz ktos cos podobnego ? dodam ze auto dwa dni temu ( dawca ) jezdzil az milo wiec nic grzebane w sterowniku nie bylo bo to moje auto.
  11. dzieki wielkie a jest ktos jeszcze w stanie powiedziec cos na temat przelozen skrzyn biegow poniewaz w 1,8t oska mam dluga skrzynie, a w quattro 1,8 mam krotka az za poniewaz przy 2,5 tys mam 80 km/h i jest to meczace na trase... Zmienial ktos piąte przelozenie ?
  12. Witam mam pytanie odnoscie turbo kupilem pojazd 1,8t i mam do was pytanie... Przy przyspieszaniu auto jedzie podobnie jak ADR (1,8) mam takie drugie wiec mam porownianie. Po przekroczeniu 5 tys auto zaczyna ciagnac jakby dopiero turbo sie zalaczalo... czy jest to normalne zjawisko na ori gratach ? do 4,5-5 tys auto jedzie jak jedzie a powyzej 5 tys jest wbicie w fotel i zerwanie przyczepnosci na 2 biegu.
  13. przelozenie nie maja tu duzo poniewaz robie swap na 1,8t a mam skrzynie quattro z 1,8. Dlatego chodzilo mi o flansze ( mocowanie skrzyni do silnika ) tarcza i docisk bedzie raczej z 1,8t o ile pasuje
  14. Czesc potrzebuje informacji co do skrzyn biegow, mianowicie czy skrzynia z 1,8 podejdzie pod silnik 1,8t ? jest to ten sam blok silnika ? jakies informacje na ten temat ktos posiada ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...