Jump to content
IGNORED

16989 potrzebna pomoc


Recommended Posts

Posted

czesc po swapie silnika z ecu jest problem auto nie ma mocy, gasnie na wolnych obrotach... mam 2 audi i przekladalem silnik... nikt nie grzebal w ecu i w tamtym samochoidzie silnik chodzil miodzio... po przekladce jest problem... jakies pomysly ? immo i kluczyk nie zostal przelozony ale bledow nie ma

Posted

Jaki by艂 wczesniej silnik a jaki wsadzi艂es, chodzi o model i rocznik.

Posted

1,8 Adr 1995 byl teraz jest aeu 1,8T 1996 immo ma osobne nie w zegarach

Posted

Zmieni艂es sam silnik czy komplet 艂acznie z pomp膮, przep艂ywka i ECU ???

Posted (edited)

Zmieni艂em ca艂y silnik z osprz臋tem, ECU oraz wiazka silnika. Pompa zosta艂a z 1,8 podobno takie same s膮. Dzi艣 wsadzilem silnik 1,8 do tego auta kt贸ry by艂 dawca i pod艂膮czy艂em vag com wyszed艂 tez b艂膮d zwi膮zany z ECU. I teraz zglupialem. Wiec postanowi艂em zmieni膰 stacyjke z p臋tla,immo i kluczyk. Niby troch臋 lepiej ale po odpaleniu chodzi z 10 s i ga艣nie. Immo si臋 nie pali. Jak odnale藕膰 i dodam gazu auto chodzi ale gdy puszcze to nie 艂apie wolnych obrot贸w i ga艣nie. Jak kto艣 co艣 wie to niech pisze na pw sw贸j numer tel i zadzwoni臋 bo pisz膮c tego si臋 nie wyt艂umaczy. Jestem pod 艣cian膮 bo oba auta stoj膮...

Ps. Nie dokonczylem jeszcze wydechu i na 艣rodku troch臋 puszcza spaliny je偶eli to mo偶e mie膰 na co艣 wp艂yw...

Edited by Przemo031
Posted

Niestety ale do takich mod贸w nie mam do艣wiadczenia :(

Posted

Dziwne to wszystko bo pare dni temu silnik chodzil idealnie w innym aucie. Moze ktos z was wie czy konieczne jest przelozenie cos jeszcze. Przypomne ze przelozylem caly silnik z osprzetem i wiazka elektryczna z komory silnika, Komputer ECU,immo,stacyjke z petla i kluczykiem. Wiem ze mozna dopisac immo i kluczyk ze starego auta ale narazie chce ustalic przyczyne tego zjawiska... Nie jest to moja pierwsza przekladka silnika...


Dzis zmienilem tak jak bylo na poczatku czyli immo kluczyk i stacyjka z mojego auta, a silnik, wiazka i ecu jest z drugiego auta... nic to nie zmienilo. Brak bledow immo jest tylko ten podany w tamcie. Jak odepne przeplywke to samochod kreci sie do konca ale jechac nie jedzie, szarpie,przerywa. Jak przepywka jest podpieta to samochod ma stabilniejsze wolne obroty i jak z nich schodzi to nie ma tak duzych zawachan,jechac tez nie chce, ale kreci sie do 4 tys i koniec... Czuc tez duze ilosci nieprzepalonego paliwa... zastanawiam sie nad wymiana pompy paliwa chodz watpie ze to jej wina.


A wiec tak wiecej bylo marudzenia niz to wszystko warte... Winna okazala sie pompa paliwa, cisnienia nie mierzylem ale nie pasowalo mi ze silnik przed przekladka dzialal a po juz nie... i po przelozeniu wszystkiego z elektryki i braku efektow poszedlem na calosc i wymienilem pompe paliwa... blad z tematu pojawa sie dlatego ze w aucie ktos wczesniej usuna immo.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Create New...