Przemo031 Posted June 27, 2015 Posted June 27, 2015 czesc po swapie silnika z ecu jest problem auto nie ma mocy, gasnie na wolnych obrotach... mam 2 audi i przekladalem silnik... nikt nie grzebal w ecu i w tamtym samochoidzie silnik chodzil miodzio... po przekladce jest problem... jakies pomysly ? immo i kluczyk nie zostal przelozony ale bledow nie ma
lukaszooo Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 Jaki by艂 wczesniej silnik a jaki wsadzi艂es, chodzi o model i rocznik.
Przemo031 Posted June 28, 2015 Author Posted June 28, 2015 1,8 Adr 1995 byl teraz jest aeu 1,8T 1996 immo ma osobne nie w zegarach
lukaszooo Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 Zmieni艂es sam silnik czy komplet 艂acznie z pomp膮, przep艂ywka i ECU ???
Przemo031 Posted June 28, 2015 Author Posted June 28, 2015 (edited) Zmieni艂em ca艂y silnik z osprz臋tem, ECU oraz wiazka silnika. Pompa zosta艂a z 1,8 podobno takie same s膮. Dzi艣 wsadzilem silnik 1,8 do tego auta kt贸ry by艂 dawca i pod艂膮czy艂em vag com wyszed艂 tez b艂膮d zwi膮zany z ECU. I teraz zglupialem. Wiec postanowi艂em zmieni膰 stacyjke z p臋tla,immo i kluczyk. Niby troch臋 lepiej ale po odpaleniu chodzi z 10 s i ga艣nie. Immo si臋 nie pali. Jak odnale藕膰 i dodam gazu auto chodzi ale gdy puszcze to nie 艂apie wolnych obrot贸w i ga艣nie. Jak kto艣 co艣 wie to niech pisze na pw sw贸j numer tel i zadzwoni臋 bo pisz膮c tego si臋 nie wyt艂umaczy. Jestem pod 艣cian膮 bo oba auta stoj膮... Ps. Nie dokonczylem jeszcze wydechu i na 艣rodku troch臋 puszcza spaliny je偶eli to mo偶e mie膰 na co艣 wp艂yw... Edited June 28, 2015 by Przemo031
lukaszooo Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 Niestety ale do takich mod贸w nie mam do艣wiadczenia
Przemo031 Posted July 2, 2015 Author Posted July 2, 2015 Dziwne to wszystko bo pare dni temu silnik chodzil idealnie w innym aucie. Moze ktos z was wie czy konieczne jest przelozenie cos jeszcze. Przypomne ze przelozylem caly silnik z osprzetem i wiazka elektryczna z komory silnika, Komputer ECU,immo,stacyjke z petla i kluczykiem. Wiem ze mozna dopisac immo i kluczyk ze starego auta ale narazie chce ustalic przyczyne tego zjawiska... Nie jest to moja pierwsza przekladka silnika... Dzis zmienilem tak jak bylo na poczatku czyli immo kluczyk i stacyjka z mojego auta, a silnik, wiazka i ecu jest z drugiego auta... nic to nie zmienilo. Brak bledow immo jest tylko ten podany w tamcie. Jak odepne przeplywke to samochod kreci sie do konca ale jechac nie jedzie, szarpie,przerywa. Jak przepywka jest podpieta to samochod ma stabilniejsze wolne obroty i jak z nich schodzi to nie ma tak duzych zawachan,jechac tez nie chce, ale kreci sie do 4 tys i koniec... Czuc tez duze ilosci nieprzepalonego paliwa... zastanawiam sie nad wymiana pompy paliwa chodz watpie ze to jej wina. A wiec tak wiecej bylo marudzenia niz to wszystko warte... Winna okazala sie pompa paliwa, cisnienia nie mierzylem ale nie pasowalo mi ze silnik przed przekladka dzialal a po juz nie... i po przelozeniu wszystkiego z elektryki i braku efektow poszedlem na calosc i wymienilem pompe paliwa... blad z tematu pojawa sie dlatego ze w aucie ktos wczesniej usuna immo.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now