Skocz do zawartości

artvel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O artvel

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Bydgoszcz/Chojnice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia artvel

0

Reputacja

  1. Może trochę po nie w czasie, ale w oparciu o inne posty i mój obecny problem - ten sam naturalnie - masz zerwane sprzęgiełko klimy. U mnie wygląda to tak samo, plus, sprawdzałem vagiem i kodami klimatronika, błędów brak, output test w vagu załącza wiatrak chłodnicy i działa przekaźnik od sprzęgiełka, ale to jest urwane, ale przekaźnik jest ok. Pewnie masz tak samo.
  2. Znalazłem i widziałem, mostkowanie było już w akcie desperacji po wymianie czujników, dwukrotnym sprawdzeniu szczelności i sprawdzeniu kabli, dopiero teraz się okazało że wiązka do czujnika może mieć cos nie halo, zgodnie z obrazkiem, który załączałeś w innym poście powinienem więc szukać gdzieś głębiej zwarcia? Mostkowanie 1 z 2 i 3 z 4 nie dało efektu, a przy mostkowaniu 1 i 3 dopiero pojawiło się napięcie na plusie do sprężarki. Sprawa zamknięta, okazało się że panel 8L nie działa z moją klimą, po włożeniu panelu 8D żadnych błędów, wszystko z miejsca zaczęło działać, panel na lokalnym szrocie kupiony za 100 od ręki z wcześniejszym sprawdzeniem. Sprawdzałem też inny panel 8L, działał tak samo jak mój wcześniejszy - wszystkie opcje hulają, poza samą klimą.
  3. Jutro śmigam do elektryka, możliwe że coś podpowie, bo błędy mam chyba te same, sprawdziłem dzisiaj w vagu measuring blocks i na dwóch czujnikach wewnętrznych (G191 i G192) pokazuje mi -53 i -59 st C. Jak się czegoś dowiem, wieczorem napiszę Dzisiaj sprawdziłem na panelu klimy z numerem 8D.... i innym 8L..... i uwaga uwaga, na 8D wszystko z miejsca bez problemu ruszyło, żadnych błędów ani na klimie ani na vagu, wszystko śmiga, 100 złociszy i po robocie. Na pewno da się zrobić, żeby ten nowszy też działał, ale czy aby na pewno gra warta świeczki?
  4. Siemka! Też jestem tu nowy, jak będzie coś niebawem w Bydgoszczu i nie będę w robocie, na pewno się pojawię! Can't wait!
  5. Hej! Pierwszy post na forum, jak coś nie halo, z góry przepraszam. Kupiłem 3 tygodnie temu A4 B5 1996 - klima miała być naturalnie w 100% sprawna, tylko do nabicia... Układ jest nabity, szczelny (sprawdzane dwukrotnie w niezależnych zakładach w Bydgoszczy), sprężarka działa po podłączeniu do plusa, czujnik ciśnienia raczej spełnia swoją rolę (tj. po podpięciu sprężarki do plusa bezpośrednio chodzi spręzarka, po chwili załącza się wiatrak, jak wiatrak zrobi swoje, wyłącza się, potem ponownie się włącza itd. - sprawdzone też na drugim takim samym sprawnym czujniku). Po zmostkowaniu pinów 1 i 3 z czujnika ciśnienia w chłodnicy sprężarka i wiatrak załączają się natychmiast, ale wiatrak odrazu na najwyższe obroty i chodzi razem ze sprężarką bez przerwy. Prąd wszędzie dociera, przewpody posprawdzane miernikiem, wszystko przewodzi jak ma, znalazłem jedną (chyba) nieprawidłowość, mianowicie jak jest wtyczka, która idzie do czujnika ciśnienia w chłodnicy (4 pin), która wychodzi z prawej strony przy zbiorniku wspomagania, jest napięcie pomiędzy pinami 3-1, 3-2, 3-4 (3 chyba jest masą, pozostałe z tego wynika plusem) - rozmiawiałem z jakimś specem od klimy i mówił że tak to nie powinno być. Na vagu mam następujące błędy - 00603 - Footwell/defroster flap positioning motor (v85) 41-10 - Blocked or no voltage - intermittent 00792 - A/C pressure switch (F129) 31-00 - open or short to ground 01297 - Sensor for vent temperature: Footwell (G192) 30-00 Open or short to B+ 01296 - Sensor for vent temperature: Center (G191) 30-00 Open or short to B+ 01206 - Signal for duration of Ignition: OFF 27-10 - Impausible signal - intermittent 01582 - Signal for Coolant Temeperature 30-00 Open or short to B+ Dodam że mam panel klimatronika 8LO 820 043, nie wiem czy nie powinien być 8LD(...) ale samo załączanie klimy powinno działać, bo na zamostkowanych pinach 1 i 3 czujnika sprężarka włącza się i wyłącza z przycisku na panelu. Przeszukiwałem internet od tygodnia i nic nie znalazłem, poza tym że ktoś na forum miał podobnie w 2009 roku i nie ma żadnej informacji o rozwiązaniu od tego czasu. Trochę się rozpisałem, ale chciałem pokryć wszystko za jednym zamachem. Ma ktoś jakiś pomysł? Sprawa zamknięta, okazało się że panel 8L nie działa z moją klimą, po włożeniu panelu 8D żadnych błędów, wszystko z miejsca zaczęło działać, panel na lokalnym szrocie kupiony za 100 od ręki z wcześniejszym sprawdzeniem. Sprawdzałem też inny panel 8L, działał tak samo jak mój wcześniejszy - wszystkie opcje hulają, poza samą klimą.
  6. Cześć, jestem Artur, mieszkam w Bydgoszczu i od 3 tygodni jestem dumnym posiadaczem A4 b5 z '96 roku i nigdy wcześniej nie uczestniczyłem w żadnym forum. Do zobaczenia na drodze!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...