Skocz do zawartości

Big Lebowski

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Big Lebowski

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    mazowieckie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1426 wyświetleń profilu
  1. @przem8 na szczęście to STAG 😁 dzięki wielkie za propozycję, jeśli nikogo nie znajdę w okolicy, to będę się odzywał!
  2. @przem8 dzięki za szybką odpowiedź. Mapę mam na 185KM, ale reduktor kazałem dać do 250. Także chyba gość nie ogarnia. Wybrałem zakład, który jest chwalony niemalże przez wszystkich, a tu takie cyrki-zwłaszcza, że sam silnik raczej do egzotycznych nie należy 😕
  3. Cześć, jest to moja pierwsza instalacja LPG, więc sorry, jeśli pytanie może być głupie. mianowicie zauważyłem, że przy obrotach 4.5tys+ gaz automatycznie przełącza się na benzynę. Gdy już nie przyspieszam ponownie jest powrót do lpg. Zadzwoniłem z tym problemem do gazownika i stwierdził, że jest to normalne (tylko wg niego powinno tak się dziać przy 5.5tys-6tys obrotów-także kwestia do ustawienia tego na komputerze). Mam jednak pytanie do Was, posiadaczy LPG: czy możecie przyspieszać w pełnej skali obrotów na LPG? Czy też w pewnym momencie gaz przełącza się na benzynę? I czy lepiej, aby przy wyższych obrotach faktycznie była ta benzyna zważywszy na fakt, że głowice 1.8t lubią pękać na gazie? Czy nie ma akurat to wpływu na to?
  4. @michauKR Już wcześniej szukałem w etce. Nie mogę tego znaleźć. Aby być precyzyjnym. Sama tuleje w obudowie filtra powietrza mam. Pytanie czy coś wchodzi bezpośrednio w błotnik? Domyślam się, że nie wchodzi tam plastik, a właśnie jakaś guma.
  5. @MichauKR czy znasz może jej numer? Niestety nie mogę jej namierzyć na schematach.
  6. Cześć, mam pytanie, czy kołek nr 5 wchodzi bezpośrednio w karoserię czy jest tam może jeszcze jakaś dodatkowa gumowa tuleja?
  7. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Winna była turbina. Poszła do regeneracji. n75 febi jak na razie daje radę.
  8. Można przełożyć, ale tylko wewnętrzne. Zewnętrzne są inne.
  9. @george nie wiem jak niższe biegi (bo tu nie kręciłem wysoko), ale błąd przeładowania wyskakiwał mi na 3-4 biegu przy około 3-4tys obrotów
  10. @przem8 czyli jeśli uwzględnimy nawet to -1b to czy nadal może wskazywać na program? (Mechanik mówił, że żądane ciśnienie to 2.3, a pokazuje 2.5). zastanawiam się czy zabrać od nich auto i zrobić logi lub niech może dadzą do sprawdzenia turbinę, ponieważ może być padnięta klapka WG, o czym wspomniał @george
  11. Hej, sorry jeśli temat nie jest umieszczony w odpowiednim dziale. Mam problem z błędem przeładowania turbiny. Pierwszy mechanik wymienił N75 febi (przed wymianą przyspieszało na 1-2biegu w miarę ok, kolejne już tragedia). po wymianie N75 moc wróciła, ale zaczęły się problemy z przeładowaniem turbiny. po odebraniu auta od mechanika wywaliło mi takie 3 błędy-wcześniej ich nie było. drugi mechanik stwierdził, że na bank turbo do regulacji, ponieważ pompuje zbyt duże ciśnienie (2.5 a powinno być 2.3-tak powiedział). stwierdził też, że słyszalny świst podczas przyspieszania nie pochodzi z nieszczelności, ponieważ gdyby była nieszczelność, to komputer pokazywałby max 1.7b. niestety nie mam jak zrobić logów, ponieważ auto jest u mechanika. Pytanie, czy to co powiedział trzyma się kupy i ma jakiś sens?
  12. miałem podobną sytuację-też mam półosie z końcówką R. w moim przypadku miałem całkowicie rozwalone dwa przeguby wewnętrzne. Gość który mi to regenerował powiedział, że nie ma nic sensownego z zamienników. Na szczęście w domu miałem dwie półosie z B8 8K0501203J w świetnym stanie i z nich udało się przełożyć te wewnętrzne do moich. Osłony poszły lobro i jak na razie śmiga.
  13. z ciekawości, jak sprawuje się to gsp?
  14. Z tego co rozumiem, możesz szukać także 8E0501203J(??) zamienniki są tylko z gsp. Spróbuj dać do regeneracji lub szukaj dobrej używki na eBay /ovoko
  15. dokładnie tak. Teraz już wiem jaki jest system tego mechanizmu. Raz jeszcze dziękuję za poświęcony czas.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...