Skocz do zawartości

sebagd

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sebagd

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Kuj-Pom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

318 wyświetleń profilu

Osiągnięcia sebagd

0

Reputacja

  1. Chcę wymienić tą drugą sondę. Jaką kupować? Jakie numery, zamienniki?
  2. Kat był wypalony, ale nie kruszył się, więc może i racja, że przepływ był dobry. Turbo i tak będzie zdejmowane, muszę mieć pewność, że z WG wszystko jest ok. Masz może poprawne Logi Silnika AVJ? Najbardziej chodzi o bloki 115 i o 118. Chociaż czym więcej bloków tym lepiej bo teraz nie mam z czym porównać, a tak to chociaż będę miał większe pojęcie o tym czy z moim silnikiem jest wszystko oki. Przy jakiej temperaturze w dolocie zaleca się dołożenie lub zmianę intercoolera? Dziś przy testach miałem 58 stopni C.
  3. Ok, tylko zastanawia mnie jedna rzecz, czemu po wyrzuceniu kata turbo wstaje prawie identycznie jak z katem? Czy to, że po założeniu DP szybciej ładuje turbo to ściema marketingowa producentów? Czy zna ktoś odpowiedź na powyższe pytanie o Waste gate?
  4. Na poprzednich logach miałem rozpięty jeden przewód. Poniżej ponowny log 002 i 033 http://vaglogi.pl/log-002_033_w273nBy.html W przyszłym tygodniu będę jechał na ustawienie gazu do innego warsztatu. Później na zdejmowanie turbo w celu sprawdzenia Waste Gate. Pytanie jak ustawić sztangę aby otwierała się przy odpowiednim ciśnieniu. Czytałem, że przy silniku AVJ 150 km ustawić otwieranie na 0,6 bara. Czy to, że mam Samochód po programie muszę ustawić otwieranie się WG na wyższe ciśnienie - 0,9bara?
  5. Właśnie check zapala się szybciej po skasowaniu, a błąd pojawia się od razu.
  6. Przed wyrzuceniem kata miałem błąd odnośnie sprawności katalizatora, po wrzuceniu DP z tulejką wspawaną jest nowy błąd. Poprzedniego o sprawności kata ku mojemu zaskoczeniu nie ma więc myślę, że tulejka spełnia swoje zadanie. Pytanie tylko skąd wziął się nowy błąd. Wtyczkę sprawdziłem - nie mam zastrzeżeń. Jaki numer katalogowy ma druga sonda?
  7. Co do błędów to po wywaleniu kata jest inny niż poprzednio 1 Fault Found: 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal Po skasowaniu wyskakuje ponownie od razu. W DP jest tulejka do drugiej sondy.
  8. Dolot uszczelniony, katalizator wywalony, wstawione DP. Nowe logi: 033+002+118 po wywaleniu kata, po uszczelnieniu dolotu: http://vaglogi.pl/log-033_002_118_74LY87G.html 003+020 - przed wywaleniem kata, po uszczelnieniu dolotu: http://vaglogi.pl/log-003_020_k2MqyKX.html 115+118 po wywaleniu kata, po uszczelnieniu dolotu: http://vaglogi.pl/log-115_118_8Q1zj2b.html Po odpięciu N75 turbo cały czas wstaje późno. Moje wnioski: to co zrobiłem do tej pory, nie przyniosło poprawy, obwiniam nie domykający się Waste gate. W przyszłym tygodniu będę ściągał DP lub jak będzie trzeba to całą turbinę. Martwią mnie wartości w 033 Jest zbyt ubogo? Czy to że jeżdżę na LPG może mieć wpływ na mapę PB? Czy macie jeszcze jakieś sugestie czemu turbo późno wstaje?
  9. Ezektor wymieniony, ale jest jeszcze duża dziura w wężu o nr 058103221d - czyli tym co idzie od ezektora na dół. Pytanie jaki tam można włożyć zamiennie wąż? Wąż zamówiony - zamiennik.
  10. DV sprawny. Szczelności nie udało się sprawdzić, muszę zrobić drugie podejście.
  11. Gazownik pewnie przekombinował, żeby jakoś to chodziło. Jak tylko sprawdzę szczelność i DV, samochód wraca na ustawienie gazu. Błąd sondy pokazywał jeszcze przed założeniem gazu więc pewnie jednak mam niesprawny katalizator, będzie trzeba go w końcu wyciąć . Apropos katalizatora, przytkany może opóźniać wstawanie turbo? Teraz będę musiał ogarnąć u kogoś kanał i sprężarkę. Co do 190KM nigdy bym nie przypuszczał, że ma więcej niż seria, ale nie mam odniesienia więc może dlatego. Przy sprawdzaniu szczelności, wystarczy zatkać rurę co idzie do filtra powietrza, rozłączyć przy grzybku odmy rurkę co idzie po lewej stronie silnika i w nią dmuchać, a króciec odmy zaślepić? DV rozumiem, że wyciągnąć, wepchnąć tłoczek i przytrzymać otwór na górze?
  12. U mnie bardzo podobny dźwięk, również po lekkim rozgrzaniu cichło. Winna okazała się pompa wody. Po wymianie jak ręką odjął. poniżej filmik, który sam nagrywałem. Najpierw i tak proponuję zdjęcie paska osprzętu.
  13. Wysoki parametr Lambda (%) w bloku 003 świadczy o złym ustawieniu gazu? Miło, że auto jest po programie, ale pytanie czy jest dobrze zrobiony i ile koni mniej więcej może teraz mieć. Późne wstawanie turbo może być spowodowane nieszczelnością dolotu lub uszkodzonym DV? Czy bez kanału obejdzie się przy sprawdzaniu DV i szczelności?
  14. Wreszcie udało mi się uporać z VCDS,poniżej logi. temperatura zewnętrzna około -3 stopnie C. 002+033 LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_wdGx8.html 002+033 PB http://vaglogi.pl/log-002_033_dnGjkG.html 03+020 PB http://vaglogi.pl/log-003_020_xQbAQ8.html 115+118 PB http://vaglogi.pl/log-115_118_8fhv22.html Poczytałem trochę o tym, co to jest klejenie wtrysków LPG, ale czy to możliwe, że w 5k km mogłoby tak się dziać? Wtryskiwacz to LPG Barracuda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...