Jump to content

windus

Pasjonat
  • Content Count

    139
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About windus

Informacje

  • First name
    Tomek
  • Location
    Olsztyn

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

650 profile views
  1. Jeśli nie uda mi się szukać zamiennika na allegro czy lepiej używki?
  2. Ten mechanizm dużo ciężko się rozbiera? Czy po prostu na siłę wszystko zdemontować?
  3. Panowie da się to zrobić? Zdemontowałem cały mechanizm. Silnik udało mi się wyjąć i sprawdzić. Bez obciążenia i po podaniu napięcie kręci się. Ale po montażu "nie ma siły". Można to jeszcze naprawić?
  4. Temat do usunięcia.
  5. Panowowie odświeżę temat. Też mi padła tylna wycieraczka. Zaczęło się od tego, że pracowała w 3/4 zakresu obrotu. Później 1/2 i w końcu padła. I po prostu opadała. Rozebrałem tapicerkę i sprawdziłem, że napięcie dochodzi na pin 1 i 4. Pomiędzy nimi jest 12V. Jak sprawdzić silnik "na krótko'? Tylna wycieraczka zrobiła się bardzo luźna. Obudowa pękła. Element jest do wymiany czy muszę kupić zestaw?
  6. Witam. Szukam ISOFIX do A4 B6. Komplet na tył ze śrubami.
  7. Zobacz ofertę A4 B6 ISOFIX tył komplet Witam. Szukam ISOFIX do A4 B6. Komplet na tył ze śrubami. Dodający windus Wysłano
  8. Kiku94 z tym tankowaniem paliwa to był zbieg okoliczności. Okazało się, że to wężyk podciśnienia. Najlepsze jest to, że tydzień temu check znów mi wyskoczył i znowu to ten sam błąd. W przyszłym tygodniu będę to robił to będę w stanie dokładnie określić, który to przewód (jeśli to on znów uległ uszkodzeniu).
  9. Panowie może ktoś napisać jak spisują się błotniki od sprzedawcy "zderzaki w kolorze"? Może jest więcej opinii?
  10. Panowie pomoże ktoś z określeniem rodzaju śrubek mocujących mechanizm podnoszenia linki do ramki? Ostatnio chciałem wymienić mechanizm i po zdemontowaniu wszystkiego nie mogłem odkręcić starego mechanizmu. Można powiedzieć, że poległem na samym końcu. Nie mogę znaleźć tych dwóch śrubek w etce.
  11. Sprawdzę jeszcze raz. Podepnę też lapka służbowego z innym systemem może to pomoże.
  12. Kupiłem kabel vaikena. Latency time był na 16 zmieniłem na 2 ale dalej mam problemy żeby się połączyć. Program jest tak jakby niestabilny. Np. raz mi się zawiesił, raz mi się połączył i skasowałem błąd ale niestety to nie pomogło.
  13. Hmmm kupiony wieki temu. Jedyne co mam napisane na nim to KKL VAG-COM for 409.1.
  14. Szybki jesteś. Nie zdążyłem dodać załącznika z moimi ustawieniami. U mnie wygląda to inaczej niż to co zamieściłeś przed chwilą i co jest zamieszczone w instrukcji.... Sterowniki?
×
×
  • Create New...