Jump to content

CzarnyAudiA4

Pasjonat
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

About CzarnyAudiA4

Informacje

  • First name
    Damian
  • Location
    Chełm

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAHA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

875 profile views
  1. Witam odgrzeje kotleta. 2.0 CAHA 2008r. to samo drgania na postoju podczas skrętu plus słychać lekko pompę. Z jakimi numerami kupić wąż??? To jest ten dłuższy tak?? Z góry dzięki i pozdrawiam
  2. Nie było u mnie opiłków pompa była sprawdzana rozkręcana przez serwis.
  3. Problem u mnie rozwiązany przez fachowców miałem prawie 2 tyg w dupe. Bo co do czego okazało się jednak ze pompa była zła nie była zatarta nie było nawet śladów łuszczenia tylko sie przycinała i odcinało paliwo. Wymieniłem na nowa pompę i wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam
  4. Pompa była na stole wszystko z nią jak należy jutro zakładam. Podmieniałem zawór i regulator wcześniej tylko ze używki i to samo nie paliła. Jutro założymy pompę i będziemy patrzeć ale korci mnie wymienić regulator na listwie na nowy. Podpowiecie coś Panowie jeszcze?
  5. Panowie pokazywało za wysokie teraz za niskie ciśnienie. Obroty widzi, na plaku pali, pompa wstępna chodzi, czujnik na listwe coś tam żyje jak dłużej na plaku pochodzi. Regulator tylko zaczął coś wyć. Jutro posprawdzam przelewy wtrysów cisnienia itp
  6. Juz dzisiaj się nie czepiałem niczego ściągnąłem tylko pod dom. Jutro zobaczę. Kolego czujnik to wiadomo wymieniłeś a reszta? Pompę zmieniałeś?
  7. Witam Panowie. Pacjent a4 b8 2.0 tdi Q CAHA, mam taki problem i pytanie z 2- 3 razy już wyskoczyła mi spiralka po tym jak auto chodziło na jałowym parę dobrych minut i po ruszeniu parę metrów i bach tryb awaryjny po zgaszeniu i zapaleniu wracało do normy dodam ze przy kotłowaniu nigdy nie wywalalo błedu . Sprawdziłem wiec błędy był P0088 za wysokie ciśnienie. Pierwsza myśl spawdzić czy nie ma opiłków w pompie, zero opiłków wszystko czyste kostki przewody wszystko okej, filtr paliwa 2 tys temu zmieniany, pol baniaka ropy. No i i wracam do domu po 5km bach zgasła i za uja nie chce odpalić choc
  8. Sprawdzałem taśma moja obsługuje tempomat. Mam manetki z kolorowego fisa czy to bedzie dobrze działac? Bo ja mam zwyklego fisa chromo
  9. A kolorowy fis a zwykły robi różnicę? bo mam u siebie fisa zwyklego a manetki do kupienia z kolorowego
  10. Nom już ogarnąłem nie popatrzyłem dobrze ale dzięki za podpowiedz Ale jeszcze pytanko czyli taśma moja zostaje jak mam multi kiere??? Do tego dobre manetki z avanta + vcds i ma śmigać? Pozdrawiam Okej dzięki. Jakoś ogarne Ale jeszcze mam pytanie bo widzę ogarniasz te tematy zresztą temat zakładałeś Mam obok siebie do kupienia manetki ale tu znowu problem, są od kolorowego fisu o numerach 8K0 953 502 BK tak jak opisywałeś a ja kolorowego nie posiadam. I moje pytanie czy to ma znaczenie? Jeżeli sprawdzę taśmę i będzie odpowiednia to brać te manetki? Bo cena 150zł to myślę ze
  11. Witam Panowie chce dołożyć tempomat mam multi kiere ori i mam nie daleko siebie manetki do kupienia ale numery z nich to 8K0 953 502 BD. Wiem ze z multi kiera nie trzeba tasmy zmieniać ale czy te manetki będą dobre? Bo nie mogę znaleźć tematu na temat manetek z oznaczeniem BD...
  12. Witam odgrzeje kotleta mam multifunkcje i wycieraczke z tyłu ale nie mam tempomatu, podpowie mi ktoś o jakich numerach ori kupic manetki???
  13. PORADZIŁEM SOBIE Z TEMATEM. Winą jednak była sonda lambda 500km zrobione i nic się zapala. Koszt sondy 440zł Bosch robocizna własna.
  14. Jakby ktoś chciał mam Żarnik Osram 35w, 2 miesiące używany tylko.
×
×
  • Create New...