Skocz do zawartości

Paweł Nadłonek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Paweł Nadłonek

Informacje

  • Imię
    Pieter
  • Miasto
    Tbg

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

279 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Paweł Nadłonek

0

Reputacja

  1. Oo nie nie aż takich kokosów to nie ma żeby na 0 wszystkie ustawić nie pamietam dokladnie a nie chce Cie okłamać.
  2. Strojenie robiłem w RS motorsport koło Rzeszowa ale nie polecam. Goście ogarnięci ale jak nie masz worka pieniędzy to idziesz na koniec kolejki. Gościa z Lublina co przyjechał jakąś nową a6 z dnia na dzień przyjeli kiedy ja czekałem na odbiór auta trzy tygodnie... Kingsoft z Starego Sącza moge polecić tam kolega robil alfe 156 gta. U Gregor10 jak się pytałem to nie mieli w ofercie ale ostatnio widziałem jak robili jakąś audice 4.2 to tam też warto zapytać może poszerzyli asortyment Pagóry powychodziły bo jedn wałek mechanik specialista ustawił na -20. Poprawiałem już u innego obaj tutaj z moich okolic Tbg.
  3. Mam z pierwszego pomiaru jeszcze przed korektą tam jest 310Nm i 230KM. Ten ostatni pomiar mają mi wysłać na maila. Te ślaczki to naniesiony pomiar jak był lipnie ustawiony rozrząd.
  4. Witajcie. No to jestem po strojeniu auta. 235 KM i 320 Nm na benzynie 98. Myślę, że jak na wolnossiaka to przyzwoity wynik. Auto fajnie zyskało na dynamiczności i reakcji, odcinka przesunięta na 6900 obr. Koszt takiej operacji to 1100zl czy się opłacało ocencie sami. Ogólnie jestem zadowolony mialem cichą nadzieje ze złapie 240 KM ale nie jest źle. Tuner który mi to robil mówil, że jak pojeżdże to auto samo podbije jeszcze kilka koni do góry( jakies 5, 6 tak twierdzi)?? Nie wiem ile w tym prawdy dlatego podałem wam to co pokazał wykres. Trzymajcie się, pozdro
  5. Witaj mam te gruchy. Sory, że dopiero teraz ale najnormalniej zapomniałem. Napisz mi na pw adres email to Ci wyśle jakieś zdjęcia
  6. Kurde sory kolego ale brat mi zawinoł klucze do garażu i nie mam jak luknąć narazie za tą gruchą. Środa wieczorem będe wiedział na 100%
  7. Zobacze dzisiaj w garażu chyba mam ze starego kolektora
  8. Witajcie dlugo mnie nie było Niestety dalej nie moge się wam pochwalić wynikami strojenstrojenia Okazało się bowiem, że mój niesamowicie uzdolniony mechanik źle ustawił rozrząd i musiałem poprawiać oczywiście już u innego mechanika. Na strojenie jestem umówiony w marcu bo tuner u którego robię auto jest wielce zajety i spławia mnie już drugi miesiąc. Jak będzie po wszystkim nie omieszkam zamieścić wyników na forum Pozdro i zdrówka
  9. No to jest dopiero wykonane solidnie heh
  10. No juz jest zrobiony ale teraz mam pojeździć z 600km na oryginalnym dolocie żeby się zaadoptował i mam podjechać na korekte. Ile wyjdzie po korekcie nie wiem ale napewno wam napisze A jeszcze odnośnie dolotu jak chcesz zrobić to musi filtr być w zabudowie i do zabudowy musi być dostep powietrza z zewnątrz tak jak w oryginalnym, bo nawet jak wyżej niż ja miałem umiejscowisz stożek to nic nie zmieni dolot zawsze bedzie się nagrzewał a powietrze i tak bedzie ciągnoł spod machy. Wiadomo z zewnatrz zawsze bedzie chłodniejsze powietrze. Im chlodniejsze dolot zassa powietrze tym szybciej sie schłodzi
  11. Ja jeszcze za kratke grilla wpakowałem taką spiro rure co się wygina i pociagnołem pod sam stożek ale nie wiele to pomogło. Narazie wsadziłem wkładke k&n i ma być dobrze:) mam jeszcze jedno rozwiązanie w głowie ale narazie to tylko domysły heh A podrzuć jakiś dedykowany filtr jak znalazłeś luknołbym sobie
  12. Niestety nie mam nigdzie tamatu na temat modów które przeprowadziłem. Dolot który miałem założony został zrobiony z kwasówki z filtrem stożkowym oczywiście. Z custom dolotem sprawa wygląda tak: Jak jest zimno powietrze w komorze dość szybko się schładza i ładnie chłodzi dolot i wtedy spełnia on swoje zadanie jak najbardziej. Jak jest lato i jest plus minus 30 stopni to dolot rozgrzewa się do 60 stopni albo i lepiej(na postaoju). I teraz schłodzić powietrzem o tem 30 stopni dolot o tem 60 stopni nie jest tak prosto. Masz mniej tlenu w powietrzu i automatycznie gorszej jakości mieszanke. Dlatego poradzono mi zmienić dolot na oryginalny, ktory jest plastikowy i nie nagrzewa się tak bardzo jak dolot z kwasówki i dużo szybciej sie schładza. Myślałem jeszcze nad tym żeby przełożyć tylko przednią część oryginalnego dolotu do puszki gdzie jest filtr i jakoś zmieścić tam stożek i pociągnąć reszte dolotu z kwasówki no i koniecznie owinąć wtedy tą część bandażem termo. Puki co jest oryginalny a customowy do sprzedania. http://olx.pl/oferta/dolot-sportowy-audi-a4-b6-3-0-v6-CID5-IDgu1Fw.htmlto dolot który sprzedaje
  13. Nic takiego nie napisałem, że po modzie mechanicznym doszło mi 60nm i 10km. Poprostu pierwszy pomiar był na rozwalonym kolektorze ssacym i bylo sporo poniżej seryjnej mocy.
  14. Witajcie. Jestem jestem sory ale zawaliło mnie robotą. No wiec, porównując do wcześniejszego pomiaru jest 60nm i 10km więcej. Niestety mimo odgrodzenia dolotu i okręceniu kolektorów wydechowych bandażem w warunkach gdzie na hamowni jest ponad 30 stopni dolot z kwasówki za bardzo sie nagrzewa co skutkuje utratami. Wiec po wymianie na oryginalny czeka mnie jeszcze korekta programu i wtedy sie pochwale. Chodź muszę przyznać, że auto dużo zysksło na dynamiczności i reakcji, duzo frajdy z jazdy:). Napewno was poinformuje o końcowych rezultatach
  15. 44tuning to ściemniacze wciskają kit. Bez modów mechanichnych zmiana programu nie ma sensu.Ja robiłem wydech przelotowy i wiekszy dolot Przyrost mocy od 20 do 25 km może ciut wiecęj moment do 40 nm. Byłem już raz, ale oczywiście wstrzymał mnie kolektor.Na hamowni wyskoczyło -15 km i -50 nm poniżej serii. Będę w środe do dam info ile rzeczywiście wyszło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...