Skocz do zawartości

bananowyludzik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bananowyludzik

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Bytom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

344 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bananowyludzik

0

Reputacja

  1. bananowyludzik

    ASN Katalizatory

    też mi wyskakują takie błędy, udało się z nimi coś zrobić? dasz namiar na ten warsztat w TG? jestem z Bytomia wiec taki kontakt się przyda
  2. No możliwe, że nie zrobili tego jak trzeba bo wizyta była "na szybko" a akurat do nich podjechałem bo mam z pracy blisko. O którym błędzie mówisz, że jest od grzałki?
  3. No tak tak, wiem która strona jest która, napisałem tylko ze cykanie, wypadanie i P0421 się pojawiło na stronie pasażera dlatego czytając internetowe fora zgrało mi się to w pęknięty kolektor, o klapkach nic nie wiedziałem ale to tak czy siak skoro cykają to znaczy, że są do wymiany. No niestety odmawiali ze względu na trudny dostęp. Mam w Gliwicach vagservis i oni mi miesiąc temu sprawdzali sondy, twierdzili, że pracują poprawnie.
  4. Faktycznie parę miesięcy temu pojawiło się jednorazowe wypadanie zapłonu na głowicy pasażera. Ostatnio natomiast znalazłem informację, że to moje cykanie/klepanie które w tym temacie jest na filmie nagrane może być spowodowane pękniętym kolektorem wydechowym przy głowicy pasażera (cykanie, wypadanie i P0421 - też na tej samej głowicy) i pęknięty kolektor może powodować takie błędy i problemy jak się u mnie pojawiają. Szukam speca od wydechów który się podejmie sprawdzenia i wymiany kolektora ale na razie kilku odmówiło roboty przy asn. Swoją drogą wymieniłbym kompletny wydech łącznie z kolektorami.
  5. Na razie tylko mam takie screeny z najprostszej aplikacji OBD
  6. Ostatnio stuknęło na zegarach 300000 (w rzeczywistości kto go tam wie ile) Niestety niedługo po 300tkm wyświetlił się check, kody błędów za jednym razem to P0421 oraz P0431. P0421 się co jakieś 1000km pojawiał ale zwalałem to na winę sondy lambda przy instalacji gazowej, niestety tym razem pojawiły się jednocześnie dwa błędy. Po kolejnych kilku setkach km przy spokojnej jeździe pojawił się błąd P0024 i tym błędem się trochę martwię, jest do świeża usterka i dopiero szukam informacji co to może być.
  7. poza brakiem środkowego tłumika masz wydech w serii? pokaż jak brzmi
  8. o, zupełnie przypadkiem dzięki tematowi dowiedziałem się, że czujniki powinny cykać moje czujniki też mają jakąś usterkę ale nie sprawdzałem jaką, objawy to nie działanie czujników rano przy wyjeżdżanie spod domu jest ciągły pisk a jak parkuję pod pracą to już są całkowicie sprawne
  9. poduszka na pewno będzie wymieniona bo sam to zrobię, jeśli dojdzie do zakupu foteli no obawiałem się bardzo o to co pode mną szczególnie że zawieszenie mam albo niższe niż seria albo po prostu siadnięte ale przyjemność takiej zabawy była zbyt duża żeby się tym przejmować
  10. są na rynku do kupienia jakieś halogeny które będą legalnie świeciły jako dzienne i jednocześnie spełniały się w funkcji przeciwmgielnych? w niektórych autach widziałem halogeny z jakby ringami a w centrum z soczewką i różnie świeciły w zależności od potrzeb
  11. Z naprawami w zasadzie nic do przodu nie poszło, za bardzo lubię tym autem jeździć, żeby je znowu unieruchomić. Tymczasem zrobiłem sobie wycieczkę po części i kupiłem idealną blendę oświetlenia tablicy z 2015 roku produkcji która niestety jest z b7 i nie działa z moim b6 :/ A na wycieczce zrobiłem sobie trochę jazdy po polnych drogach i parę zdjęć. BARDZO LUBIĘ WILGOTNĄ TRAWĘ I NAPĘD QUATTRO ;D Czy jeśli do mojego samochodu wstawię fotel w którym była wystrzelona poduszka powietrzna boczna która została wymieniona na nową pojawią się jakieś błędy?
  12. ok już wiem, że nie będzie pasować gniazdo w starej blendzie w b6 ma wszystkie 4 piny we wtyczce użyte a w nowej blendzie z b7 są użyte tylko 3 z 4 pinów, możliwe że jakiś magik od elektryki by to ogarnął ale to zdecydowanie nie ja. dlatego: [SPRZEDAM] idealną blendę do b7 blenda jest z roku produkcji 2015 [KUPIĘ] idealną blendę do b6
  13. odgrzewanie tematu! czy oryginalna listwa b7 avant będzie poprawnie działać w b6 avant? kupiłem z b7 bo była w idealnym stanie pomimo tego, że w b6 mam bębenek a w b7 go nie ma problem polega na tym że na próbę podpiąłem listwę do siebie i oświetlenie działa elegancko ale mikrostyk nie otwiera klapy (na poprzednim samochodzie otwierał) czy ktoś wie z czego może wynikać problem? czy taki mikrostyk ma jakiś czujnik położenia, że np nie zadziała jak klapa będzie już w górze?
  14. Ja wiem, że system pozostaje nietknięty ale coś bardziej rozmyślałem o projektowanych siłach hamowania na danej osi Ze znajomym zastanawialiśmy się w zasadzie jak działają hamulce i doszliśmy do wniosku, że jeśli zmieniać to przód i tył i to na rozmiary które wychodziły z fabryki. A dzięki dzięki, no nie oszukujmy się, nie są to auta pierwszej młodości, zawsze znajdzie się coś do poprawienia. I jak, duża różnica w sile hamowania? Ja jak będę podchodził do podmiany to będę szukał kompletu przynajmniej z S4. A myślałem, że może przez te mocno zauważalne rysy światło może się rozpraszać i przez to zmieniać delikatnie kolor.
  15. Swap na większe hamulce mam w planach na przyszłość, na razie tego nie chciałem robić bo mam obawy czy ABS będzie dobrze działał jeśli się wymieni tylko tył na większe tarcze. Poza tym przy tej naprawie sam straciłem dużo czasu na własną robotę więc nie chciałem jeszcze dokładać sobie czasu na szukanie zestawu do swapu. Za części dałem: tarcze TEXTAR 107,50 zł, klocki TEXTAR 82 zł, przewody ham TRW 120 zł, zestawy naprawcze FRENKIT 42 zł = 351,50 zł (za bycie stałym klientem jednego sklepu dostałem na tarczach chyba 90 zł upustu), dodatkowo jeszcze kupiłem zmywacz do tarcz, płyn i odpowietrzniki ale to standardowe koszty takie jak wszędzie Za robotę dałem: 120 zł Co do żarników to jestem na razie zadowolony a jeszcze nie zregenerowałem lamp więc kolor może być przez te wszystkie rysy na kloszach inny niż będzie po regeneracji. Wiem wiem, lampy powinienem mieć już dawno zrobione
×
×
  • Dodaj nową pozycję...