Skocz do zawartości

Łukasz Daniels

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Łukasz Daniels

Informacje

  • Imię
    Lukas
  • Miasto
    Pruszkow

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

226 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Łukasz Daniels

0

Reputacja

  1. Od Października 2010r zmieniono oznaczenie w 1 przypadku literka M zamieniona na T w 2 przypadku literki MZ zamieniono na TX tyle mowi etka .... słuchacie a jak to jest z tymi numerami katalogowymi, bo jak wpisuję ten numer to specyfikacja jest pod 2.0 140km a nie 170km to będą te same tzn. do obu motorów ?
  2. Witam tak jak w temacie, prosze o pomoc kochani. Numer katalogowy pompowtryskow do 2.0 170 brd
  3. Obroty wahają do momentu przygazowania, później jest wszystko ok. Auto było podpinane i wszystko w normie na kompie. Jestem umówiony do speca na czwartek zobaczymy czy coś powie, bo jak na razie nikt nie pomógł
  4. Witam, proszę o pomoc bądź ukierunkowanie co może być przyczyną. Mianowicie po odpaleniu czuć smród ropy/oleju nie jestem wstanie określić, czasami zaczynają falować dodatkowo obroty. Problem mija po przyciśnięciu auta do 3/4k obrotów w czasie jazdy. Auto przy większych prędkościach jedzie bez problemu, nie ma żadnych błędów na kompie, wtryski też są ok. Przy mniejszych prędkościach czuć tz dziurę ok 2k obrotów, niby to normalne w tych silnikach. Został wycięty DPF, nowy EGR, czyszczenie kolektora - wszystko było zasyfione w EGR było z 1,5 cm nalotu. Dodam do tego, że auto nie dymi. Nie zauważyłem większych ubytków oleju, nic nie cieknie - silnik suchy. chłopaki zauważyłem, że przepuszcza mi korek od wlewu oleju, trochę podcieka, czy to może być przyczyną smrodu ?
  5. Wcześniej pisałeś że nie ma napięcia sterującego wtryskami, teraz piszesz że po odpaleniu z plaka silnik działa normalnie do następnego zgaszenia , w międzyczasie zamieniasz ECU jak rękawiczki , zakładasz jakieś klony .... Ja już zgłupiałem, może zacznij opis tego co ustaliłeś i zrobiłeś od początku , na czym polegało to klonowanie, co z immobilizerem w ECU i jak to możliwe że silnik nie sterujący elektrycznie pompkami po odpaleniu z plaka działa normalnie A w ogóle to podłączałeś VAG-a , w sterownikach silnika były lub są jakieś błędy ? A wiec: Mechanik po doglebnym sprawdzeniu auta stwierdzil ze moze to byc wina komputera poniewaz wyciagalem DPF i wgrywali mi nowy program, wiec wzialem komputer do Polski, na Alegro kupilem identyczny po czy zawiozlem do kolesia ktory mi wgrywal program bez DPF-a i on zrobil mi klona mojeo starego komputera.Silnik dziala tylko jak pryskam plakiem jak przestaje to gasnie.Najgorsze to ze nie pokazuje zadnych bledow nawet jak odepne wtryski i znowu sprawdze bledy a tam zero. mordeczko jak chcesz to mogę polecić ci dobrego mechanika bo temu ewidentnie nie chce się robić a wymieniać pół auta a pewnie jakaś pierdoła to nie na tym polega
  6. Sprawdz egr u mnie rozwalił się całkowicie co spowodowało unieruchomienie auta na autostradzie, egr zapchany 2cm nalotu - kółko do regulacji cyrkulacji zablokowało się w jednej płaszczyźnie. Jak na razie po zakupie auta do wymiany miałem same rzeczy związane z ekologią czyli dpf no i teraz egr, mechanik polecił mi żeby nie bać się cisnąć na wysokich obrotach te wszyskie problemy biorą się z oszczędnej jazdy
  7. ahhh widzę wszyscy mają tą samą historię jak ja, po przeczytaniu waszych postów stwierdzam iż mam to w d... i nic nie będę robił - bo to grzebanie w gównie, rozbabrasz, wydasz pieniądze i nic to dobrego nie przyniesie, pozdrawiam !
  8. Słuchaj jak to jest z tymi fotelami każdego typu ja słyszałem, że one wcale nie posiadają takich silnych zabrudzeń tylko tracą kolor po praniu przez użycie nieodpowiedniej chemii ?
  9. Pytanko czy alu można normalnie szczotkować taką drucianą szczotką np. do naczyń ?
  10. Mój też jest czarny wstawię później zdjęcia - jak na razie jestem zachwycony - przesiadka z vw i pierwsze moje audi w życiu. Z takich ważniejszych info to kupiony z ori przebiegiem prawie 300k, po wymianie pompo wtrysków - wszystko serwis aso z niemiec, 100% ori lakier nic nie malowane nawet odpryski na masce. Czarna podsufitka ale nie s-line to trochę dziwne w środku wszystko na full z navi kolorowym fis, isofix a ja dzietny więc 1 problem mniej Na tą chwile do roboty lewa poducha silnika, egr do wywalenia, wymiana płynów również w skrzyni (manual) i filtrów.
  11. Koledzy wszyscy piszecie o spolszczeniu i o sofcie 0750 a jest ktoś może w posiadaniu tej aktualizacji ? Szukam, szukam, szukam i nie mogę znaleźć...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...