Skocz do zawartości

mesko

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mesko

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Plewiska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia mesko

0

Reputacja

  1. Wymieniony czujnik Apropo mojego posta: Ad 1 jest juz ok Ad 2 prawdopodobnie jest ok (za mało przejechałem km) Ad 3 nic sie nie zmieniło - nadal duże Ad 4 po wymianie czujnika i resecie wszystkich mało istotnych błędów znalazłem coś takiego co mech nie potrafił mi powiedzieć co to jest: 01375 Elektrozawory poduszek silnika (-0 i -nieciągły) - co to oznacza ? Ad 5 czeka w kolejności
  2. mesko

    Olej do skrzyni

    Hej mam taki sam problem Tydzień temu zauważyłem skrzynie, że jest mokra/spocona, nagle dziś jak dojechałem do pracy i potem wychodząc na papierosa zauważyłem plamę różowego lepkiego płynu Muszę też wspomniec, że dziś na 5 biegu zaczęła sie ślizgać (100 km/h gaz a tu nic...) Dołączam się do pytań kolegi Czujnik temp cieczy chłodzącej + rozczelniony zbiorniczek, Po wymianie wszystko git, nawet ze skrzynią. Bogu niech będą dzięki
  3. mesko

    Olej do skrzyni

    Hej ma Hej mam taki sam problem Tydzień temu zauważyłem skrzynie, że jest mokra/spocona, nagle dziś jak dojechałem do pracy i potem wychodząc na papierosa zauważyłem plamę różowego lepkiego płynu Muszę też wspomniec, że dziś na 5 biegu zaczęła sie ślizgać (100 km/h gaz a tu nic...) Dołączam się do pytań kolegi
  4. Hej Jestem posiadaczem od niedawna A4 B6 Avant 2.5 AKE w Q. Zrobiłem jakieś 3 tyś km nim. Mam kilka problemów z nim. Pozwoliłem sobie wypunktować kilka najważniejszych problemów (5 pkt). Bardzo proszę o pomoc. Zakochałem się w "fałce" choć to mój pierwszy diesel 1. Silnik i dpalanie: Silnik zimny, grzeje świece 0,5-1 sek, odpalam i obroty 800, płynna jazda Silnik gorący, grzeje świece w niskończoność, odpalam i obroty 1200, jazda z szarpaniem skrzyni. Czasem te obroty spadną do 800 po 2-4 min, czasem nie spadną. Masakra bo wtedy szarpie skrzynią lub mocno potrafi przywalić przy włączaniu D i R 2. Skrzynia biegów: Po ściągnieciu osłony, mech stwierdził mały wyciek. Stad mogą być poniższe problemy ? Olej wymieniany 55tyś temu Skrzynia zimna: przełącza ok Skrzynia gorąca: zaczyna świrować przy przyspieszaniu np zmiany biegów 2 na 3 , 3 na 4 lub w dół. Przy gwałtownym hamowaniu redukując skrzynia redukując na ostatni "1" bieg potrafi przywalić. Czasem to ustąpi na 10 km potem sie na chwile nawróci i tak w kółko. Czasem ratuje sie jazdą na tiptroniku, nie ma tego walenia czy złego przełączania biegów W pierwszym punkcie napisałem o szarpaniu i stukaniu z powodu wyższych obrotów silnika na jałowym ale w przypadku skrzyni jak jest rozgrzana to nie ma reguły, czyli wali nawet jak się obroty ok. 3. Spalanie: raczej nie spodziewałem się tak dużego spalania. Trasa 8,6 l (jazda do 100 - 140 km/h) Jazda mieszana 12 l. 4. Błędy zczytane w garażu VAG CAN PRO od "niby" znawcy, prośba o interpretacje czy coś ważnego się tam znajduje: Silnik Skrzynia Komfort Klima ABS 5. Problem trakcji: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/355158-nosi-na-17/#entry4898902 P.S Może znalazł by sie dobry samarytanin z Poznania i okolic, np Plewiska który ma Avanta A4 B6 2,5 V6 w Q Bardzo chciałbym sie przejechać taką samą Audi (oczywiście jako pasażer) kontakt 783 291 455 P.S2 Gdzie w Poznaniu i okolicach zrobię wycieki ze skrzyni + wymiana oleju ? Proszę o wskazania ewent dobrych fachowców Bardzo WAM wszystkim Z GÓRY dziękuje Mariusz Koledzy, naprawdę nikt nie pomoże ?
  5. mesko

    Nosi na 17"

    Hej juz wiem że to tylne sanki, tylko nie wiem czy sanki krzywe czy mocowania sanek odleglości osi na geometrii wykazało: Lewo 2663. Prawo 2649. Różnica 14 mm Amory tył: L 60%, P 65%. Przód L68% P68% No nic. Trza kupić sanki, wymienić i zobaczymy
  6. mesko

    Nosi na 17"

    Hej na równym asfalcie jedzie ok, pojedyncze dziury ok. Gorzej na drogach z nierównym asfaltem, delikatne hopki, np przy w lasku gdzie korzenie dosiegają spodu asfaltu i wybrzuszają/deformuja asfalt
  7. mesko

    Nosi na 17"

    Ciekawy rozmiar sobie wybrałeś. Normalnie z d..py wyjęty. Ale......... chcesz takie to nikt ci nie zabroni. Pytanie teraz, na jakich wcześniej kołach jeździłeś i czy po zmianie to prowadzenie się tak diametralnie zmieniło. Może to kwestia przyzwyczajenia. Jedź gdzieś na nówkę równy asfalt i sprawdź raz jeszcze. Hej odświeżam temat Cytat kolegi powyzej: "Normalnie z d..py wyjęty." Mam w Quattro i kółka 225/55/7 i mam podobny problem. Przy większej prędkość nie jedzie się komfortowo. Delikatnie tył pływa. zachowuje się jakby amor lewy tył był do wymiany. Po sprawdzeniu na diagnostyce okazuje się, że są super Błagam o pomoc. Żona w ciąży z wielkim brzuchem - narzeka Auto kupiłem kilka dni temu więc
  8. Mam 179 wiec jeden z dwóch, wiec gdzie go znajdę ? wyczytam ?
  9. Witam serdecznie Stałem się posiadaczem A4 B6 Quattro 2.5 TDI 203 automat Będę miał pewnie kilka pytań, bo się w niej zakochałem. Ten dźwięk .... V6. Radio nie włączam OK, coś MOŻE ze mną nie tak. szukałem, informacji na temat kodu mojego silnika i nie znalazłem, WYBACZCIE. Z reguły "new" na forum powinien się z nim trochę zapoznać,..... No cóz czytałem różności na temat 4x4 w 2.5 i się kurcze nic nie dowiedziałem. Prosze o informację koledzy, jaki ja mam silnik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...