Komarekb6
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Komarekb6
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Komarekb6
0
Reputacja
-
zrobiłem kilka logów lin ponizej http://a4-klub.pl/index.php?/topic/370550-audi-a4b6-tdi115koni-blad-p0299-pomocy/
-
Prosba o pomoc, Od 2 miesięcy probuje usunąć usterke utraty mocy, Wymienione na ta chwile jest n75, czujnik ciśnienia doładowania, przepływomierz, Turbina oddana do regeneracji od kilku dni jest w ruchu. Aktualnie blad p0299 niedoładowanie Zrobilem logi(moje pierwsze) wiem ze powinienem zrobić jeszcze logi 115 i 118 ale mój vag 311.2 w tych grupach nic nie wyświetla. Czy na podstawie logow cos widać jeżeli nie to prosba o wskazowke jak zrobić te wlasciwe.. Problem objawia się okresowo czasami przy gwałtownym hamowaniu i redukcji biegu, czasami na prostej na 4 lub 5 biegu przy stalej predkosci. Jeżeli mocno gazuje nic się nie dzieje. DYNAMICZNE: Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_277366.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_277365.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_277364.html Grupa 002: http://vaglog.pl/log_277363.html STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_277362.html
-
Witam na wstępie witam wszystkich i proszę o Pomoc, mam problem z wyłączaniem turbiny opiszę pokrótce. Otóż na początku usterki z brakiem mocy diagnoza padła na zawór n75, został wymieniony, później turbina poszła do regeneracji i niby wszystko wrócilo do normy(na początku komp. Wyłączal turbine z komunikatem przeładowania), po regeneracji do około 120 samochód bardzo ładnie przyspiesza po 120 tryb awaryjny. I znowu dignoza vag wskazuje na błąd czujnika doładowania i przepływomierza wiec wymieniam na nowe. Obecnie samochód przyspiesza bardzo ładnie przekracza tez magiczna granice 120 spokojnie szybko dochodzi do 160. Problem z wyłączaniem jednak turbo pozostał, turbinkę odcina tylko wtedy gdy jadę pod wzniesienie z prędkością 80km/h obrotomierz wskazuje wtedy 2000 obr na 4 biegu,(podobnie jest na 5 biegu przy obrotach 2000) przy podjeździe wyłącza turbo, po resecie na stacyjce jest ok. Na vag wychodzi wtedy info ze jest niedoladowany (minimum to 1500 a na wagu ciśnieniAE na turbince wskazuje 1200). Dodam jednak ze jeżeli przed samą górka zacznę przyspieszać błąd nie doładowania się nie pojawia. Prosiłbym, o jakieś wskazówki bo mój mechanik nie ma już pomysłów, zasugerował natomiast ze turbina mogła zostać nieodpowiednio zregenerowana i ewentualnie reklamować ja trzeba, ale czy to dobra droga? Prosił bym o jakieś wskazówki może ktoś miał podobny przypadek. Za wszystkie informacje z góry dziękuję.
-
Witam, chciałem się podłączyć pod post gdyż mam bardzo podobny problem. Otóżna początku usterki z brakiem mocy diagnoza padła na zawór n75, został wymieniony, później turbina poszła do regeneracji i niby wszystko wrócilo do normy(na początku komp. Wyłączal turbine z komunikatem przeładowania), po regeneracji do około 120 samochód bardzo ładnie przyspiesza po 120 tryb awaryjny. I znowu dignoza vag wskazuje na błąd czujnika doładowania i przepływomierza wiec wymieniam na nowe. Obecnie samochód przyspiesza bardzo ładnie przekracza tez magiczna granice 120 spokojnie szybko dochodzi do 160. Problem z wyłączaniem jednak turbo pozostał, turbinkę odcina tylko wtedy gdy jadę pod wzniesienie z prędkością 80km/h obrotomierz wskazuje wtedy 2000 obr na 4 biegu,(podobnie jest na 5 biegu przy obrotach 2000) przy podjeździe wyłącza turbo, po resecie na stacyjce jest ok. Na vag wychodzi wtedy info ze jest niedoladowany (minimum to 1500 a na wagu ciśnieniAE na turbince wskazuje 1200). Dodam jednak ze jeżeli przed samą górka zacznę przyspieszać błąd nie doładowania się nie pojawia. Prosiłbym, o jakieś wskazówki bo mój mechanik nie ma już pomysłów, zasugerował natomiast ze turbina mogła zostać nieodpowiednio zregenerowana i ewentualnie reklamować ja trzeba, ale czy to dobra droga? Na razie nie mam logów z vag będę wdzięczny za wszystkie podpowiedzi.
-
Witam wszystkich