Skocz do zawartości

artur1807

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O artur1807

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Hajnówka

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

575 wyświetleń profilu

Osiągnięcia artur1807

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem z odcinaniem turbo. Wymieniłem n75, sztangę sprawdzałem to chodzi z luzem. Dodam że ogólnie ostatnio silnik zaczął twardo pracować i dudunić. Co może być przyczyną? Zrobiłem logi dynamiczne grup 3,8,11 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  2. Mam dokładnie ten sam problem. Wszystko gra i nie trzęsie dopóki nie wjadę na gładki asfalt i wtedy zaczyna telepać. Jednak ja obstawiał bym koła i opony bo na zimowkach są wyczuwalnie mniejsze. Nie mam jak tego sprawdzić dokładnie bo mam tylko 2 komplety kół. Z drugiej strony koła zawsze wyważam co sezon a mam znajomków co jeżdżą szrotami na zajechanych kołach które wyważarki nie widziały x czasu i nic im nie telepie. Sam juz nie wiem
  3. Siemanko. Chciałbym żeby ktoś rzucił okiem na te logi. Nie są one z A4 tylko z passata B6 1.9 BKC bodajże. Ogólnie auto jest bardzo zamulone na dole i dostaje mocy dopiero po rozkręceniu. Z tego co sam zauważyłem na początku jest niedoładowanie a po chwili przeładowanie. Od czego zacząć rozwiązywanie problemu? Czy auto jest po jakimś nieudanym programie? Jak będzie trzeba to porobie inne logi. Kolega już ma tego auta dość, a ogólnie auto w dobrym stanie i szkoda sprzedać http://vaglogi.pl/log-003_008_011_33uEg.html
  4. Rozwiązałem problem. Auto kupilem na sprezynach Eibach i teraz wrócilem do oryginalnych sprężyn 1BE zgodnych z numerem we wlepce. Raz ze nie sciąga auta ,ale tez znikły wibracje nadwozia z ktorymi do tej pory walczyłem. Nie wiedziałem ze same sprezyny mogą miec az taki wpływ na prace calego zawieszenia.
  5. Witam, mam mały problem z moim B7. Podczas jazdy cały czas delikatnie ściąga mi w prawo nie ważne czy jadę po autostradzie czy normalnej drodze, cały czas delikatnie muszę kontrować. Robiona geometria 2 razy, i wychodzi na to że wszystko w normie prócz kąta pochylenia bo mam założony zestaw Eibach. Opony raczej odrzucam bo na zimowym komplecie jak i na letnim gdzie mam założone nowe opony jest to samo. Gdzie szukać przyczyny?
  6. Podepne się pod temat bo mam podobny problem w moim b7. Ściąga cały czas delikatnie w prawo i podobnie miałem robioną zbieżnosc dwukrotnie. Zawieszenie z hamulcami sprawdzone. Jadąc samemu jest jeszcze miarę dobrze ale ostatnio wiozłem pasażera ponad 100kg z przodu, to po puszczeniu kierownicy samochód zaczął zawracać Dodam, że mam obniżone zawieszenie sprężynami Eibach + amortyzatory z 1BE. Czy przez taki zestaw mogą dziać sie takie rzeczy?
  7. Egr sprawny. Miałem wczesniej wyłączony po chipe ale wróciłem do włączonego egra. Termostat działa. Ogólnie nagrzewa się normalnie jak na diesla, porównałem z innymi, ale robię głównie krótkie trasy + miasto i nie zawsze się nagrzewa do 90 stopni szczególnie teraz przy minusowej temperaturze. I tak sobie pomyślałem czy nie da się tego jakos usprawnić .
  8. Witam, czy są jakieś patenty na szybsze nagrzewanie się silnika? Czy wywalenie np. chłodnicy spalin da jakis efekt na plus czy odwrotnie?
  9. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
  10. Witam, czy podczas wymiany turbiny zaleca się wymianę oleju w silniku na nowy? Chcę zmienic turbinę na tą z AWX. Olej był niedawno zmieniany i zrobione na nim jest ok. 2tys.
  11. Mam B7 z BKE 115KM od roku czasu i jedyne co złego moge powiedziec o tym silniku to to, że trochę brakuje mu mocy.
  12. Tak podejrzewałem, że coś mogło być robione bo spalanie auta mam też dosyc wysokie, śr. 8-9l w mieście. Czyli teraz jazda to tunera i naprawa programu. Kogo byście polecili w okolicach Białegostoku? I jeszcze pytanie, czy na podstawie tych logów widać czy egr nie jest zamknięty cały czas? Silnik nie ważne czy ciepły czy zimny pracuje bardzo twardo.
  13. 001+011 http://vaglog.pl/log-001_011_RPELu45.html 003+008 http://vaglog.pl/log-003_008_gL6EB9.html
  14. Witam, na początku chciałem się przywitać. Jestem nowy na forum. Mam problem z moją a4. Mianowicie w dolnych partiach obrotów między 1000 a 2000 auto ma mało mocy i ospale reaguje na dodanie gazu, jakby turbina późno wstawała. Dopiero przy około 2000obr dostaje strzała i jedzie normalnie. Czyściłem egr, wymieniłem też przepływomierz na nowy Pierburga i dalej to samo. Zrobiłem logi statyczne i jeden dynamiczny . Prosił bym o ich ocenę i ewentualnie o podpowiedz jakie jeszcze wykonać. Pozdrawiam. Statyczne: 001 http://vaglog.pl/log-001_e1iObsj.html 004 http://vaglog.pl/log-004_0xzQH63.html 013 http://vaglog.pl/log-013_pbs823.html 018 http://vaglog.pl/log-018_n7YP1kC.html 023 http://vaglog.pl/log-023_KTx3T.html Dynamiczne: 011 http://vaglog.pl/log-011_A19N2.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...