Skocz do zawartości

razor01

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O razor01

Informacje

  • Imię
    rafal
  • Miasto
    serock

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

310 wyświetleń profilu

Osiągnięcia razor01

0

Reputacja

  1. Jak w temacie prośba o tym błędzie co i jak trzeba zrobić Z góry dziękuję
  2. razor01

    Stuki w bpw

    Z tego co wiem to zna sie na pd
  3. razor01

    Stuki w bpw

    Po wymianie wałka i szklanek było słychać basowy odgłos i po wymianie na próbę pompek (z tym odgłosem nadal) została przeprowadzona przejażdżka i tu sie zaczeło silnik po kilometrze zdechł nie dało rady odpalic (ako) auto sciagniete. Po zdjęciu góry niby wszystko ok. Próba odpalenia silnikem strasznie trzęsie po chwili słychać tak jakby otarcia i gaśnie. Pompki będą wyslane do sprawdzenia. Prosze o jakąś poradę.
  4. razor01

    Stuki w bpw

    piotrsob1 tragedia
  5. razor01

    Stuki w bpw

    Witam Po wymianie szklanek stuki ustaly , slychac tylko przy dodawaniu gazu natomiast slychac dudnienie podczas pracy silnika
  6. razor01

    Stuki w bpw

    Wczoraj był spec i stwierdził ze mogą to być szklanki nie koniecznie wałek ale trzeba zajrzeć do środka jak to wygląda dzis będę wiedzial więcej. Dzieki piotrsob1
  7. razor01

    Stuki w bpw

    A takie coś jak sprawdzałem vcds pomiar bloków to w kanale 18 po puszczeniu gazu powinny byc same 4 a ja mam 128 czy to ma jakis zwiazek z tym?
  8. razor01

    Stuki w bpw

    Czy idzie to jakos sprawdzic vcds-em czy tylko wizualnie???
  9. razor01

    Stuki w bpw

    Może ktoś coś powiedzieć na ten odgłos Silnik bpw
  10. razor01

    Kopci na biało

    Przepraszam długo mnie nie było kopcic przestal po przeczyszczeniu odmy , rurka nie orginalna, zgięta była w jednym miejscu i nazbieralo sie tam jakiegoś syfu.
  11. razor01

    Kopci na biało

    Witam wszystkich i prosze o pomoc a mianowicie jak w temacie chodzi o dym bialy. Silnik BPW , wywalony dpf, dymienie zaczyna sie po zmianie biegow na przyspieszeniu 2-3 sekundy potem spokoj. Prosze o porade co mam sprawdzic i gdzie spojrzec. Dodam ze plynu nie ubywa tylko olej spadl do minimum
  12. Dziś byłem u gościa i zaproponował mi zakup sterownika airbag bo to on robi ten cały cyrk na zegarach Wymieni go i zakoduje Także zobaczymy Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
  13. Udało mi się połączyć ze sterownikiem starym Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Zawartość dodana 0 minutes later A tu foto Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Zawartość dodana 2 minutes later Jakieś podpowiedzi? Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
  14. Niestety nie mogę połączyć się ze starym sensorem airbag muszę zdobyć nowy Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
  15. Ok temat który mi dałeś to nie dawno go odczytałem bo na tapatalku bo nie widziałem Po drugie nic takiego się nie zdarzyło rano chcąc odpalić auto pojawiły się te kontrolki Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Myślę że pierwsze to muszę się połączyć z airbagem ale co dalej co mam sprawdzić ? Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...