Skocz do zawartości

mimi856

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mimi856

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Grójec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

410 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mimi856

0

Reputacja

  1. Witam. Dzisiaj padł mi akumulator. Okazało się, że RNS-D zjada mi prąd. Po odłączenie radia pobór prądu na postoju wrócił do wartości 0,01 a z radiem jest 0,77. Z tego co czytałem to się zdarza z tym radiem i nikt tego nie naprawił tylko zmieniał radio. Pytanie więc jeśli chciałbym zmienić radio na bns 5.0 (bo na takie mnie tylko stać) to czy dużo jest rzeźby z kablami? Jakieś zdjęcia, schematy?
  2. Witam. Rusza mi sie kierownica w pionie i poziomie o 1-2mm. Mechanik mowi ze to lozysko w kolumnie za kierownica i ze nie da sie wymienic samego lozyska tylko trzeba cala kolumne. Zatem czy jakakolwiek kolumna od a4 b6 pasuje?? Mam a4 b6 2.0 ALT 2003r avant. Czy podczas wymiany da się przelozyc moją stacyjkę? Jak to ogolnie wygląda z demontażem i montażem nowej (uzywanej)?
  3. Chyba od razu oddam to do mechanika i nie będę nawet zaczynać bo z tego co widzę po Waszych doświadczeniach to...
  4. Ja dzisiaj miałem wymieniać sprężyny. Zdjąłem koła, ruszyłem nakrętki z jednej i drugiej strony i o dziwo odkręciły się bez problemu. Puknąłem w śrubę parę razy i nic(godzine z jednej i z drugiej godzine). Nawaliłem wd40 w opór nakręciłem nakrętki ale nie do końca, założyłem koła. Będę jeździć w kolo komina i lać wd 40 z dwa dni. Zobaczymy..
  5. Ja te opisy mam tylko chodzi mi o to czy z 8 na 6 klase to nie przesada?
  6. Panowie mam 1BA. Wywalilem multitronic i wlozylem manual. Mam japy z przodu jak cholera. Przod 0JH z naklejki czyli 8 klasa wagowa dla 1BA. Kolory paskow na sprezynach to zolty bialy różowy różowy. Jakie kupic sprezyny zeby to siadlo nizej? Z 6 klasy wagowej czyli zolty zielony rozowy rozowy dla 1BA? Czy sprężyny z 1BE pod te amory z 1BA mozna zakladac?
  7. Dzisiaj odebrane auto po dwóch tygodniach pobytu w Robin Car w Strachocicach. Swap z multi na manual. Koszt 3500zł z nowym sprzęgłem. wszystko działa. Tempomat, wsteczne swiatło i zero błędów w kompie. Zrobione dzisiaj 300km i jest ok. Zobaczymy po kilku tygodniach jak bedzie. Edit. Pierwsza rzecz nie tak to brak wyciszenia lewarka zmiany biegów. Dzisiaj moja uwagę zwrócił dziwny szum z okolicy lewarka podczas jazdy. Zdjalem mieszek patrzę a tam gąbka wrzucona jakaś tylko zamiast fabrycznego wyciszenia lewarka. Niby pierdolka ale mnie takie rzeczy wkurzaja. Muszę znaleźć gdzieś na Alledrogo.
  8. Powiem Ci że własnie przerabiam ten temat. Padła mi taka sama skrzynia i koszty jakie przewidziano w serwisie asb to 8tys. zł. po rozmowie z Bart-s'em (dzieki za pomoc) postanowilem wlozyc manual w Strachocicach. Oddaje auto w piatek, a odbior za okolo 1,5 tyg.Koszt miedzy 3300 a 3800zł. Zakup uzywanej skrzyni moze okazac sie strzalem w kolano bo prawdopodobnie bedzie w takim stanie jak Twoja i moja :/
  9. Dzięki wielkie. Jakaś nazwa firmy albo nazwisko?
  10. Napisałem. Prosiłbym o namiary jak najszybciej.
  11. Czy ktoś w okolicy Warszawy, Grójca robi swap z multi na manual? Pacjent a4 b6 2.0 ALT 2003r. obecna skrzynia to multi ghv. Zaplace i 4-5 tys za calosc jeśli trzeba byle było zrobione na tip top i sprawnie jeśli chodzi o czas wykonania. Multi juz nie siedzi w budzie.
  12. A numer skąd wziąć bo nowy jestem i nie mam pojęcia?
  13. Panowie nie mam pojęcia czy dobry temat ale jestem zdesperowany bo w mojej GHV zniszczone są obie bieżnie i lancuch. Ktoś dobrze ją katował.. Mam silnik 2.0alt skrzynie GHV i całość z 2003r. Pytanie czy bieżnie pasują od skrzyni GGS?? Bo znalazlem taka skrzynie blisko mnie tylko moja ma okragle gniazdo sterownika a GGs podluzne. Ewentualnie czy ktoś ma używane bieżnie do mojej skrzyni w należytym stanie? Błagam o pomoc bo nie mam czym jeździć a auto jest mi niezbędne.
  14. Nie wiem kto może wiedzieć czy np bieżnie z ggs przypasują do mojej GHV. Bo jeśli tak to znalazłem ggs za 1700 i same bieżnie bym zabrał do swojej jeśli by były ok i nowy łańcuch do tego uszczelniebia i olej. 21-11-16 Dzisiaj padła decyzja o zmianie na manual. Koszt remontu multi na poziomie 8tys zł przerasta mnie. W piątek auto jedzie do Robin Car w Strachocicach poleconego przez Bart-s'a. Koszt okolo 3500zł. Odbiór około 10 grudnia. Po zmianie napisze jak to wyszlo i jak dziala.
  15. Rozwalone bieżnie obie i łańcuch. Katowana była przez poprzedniego wlasciciela na zasadzie odpalony silnik i do dechy zanim cokolwiek się rozgrzalo. Na jednej i drugiej bieżni wyryte progi i łańcuch przytarty na maxa. Jedna bieżnia 2800zl łańcuch 1200zl a druga bieżnia niedostępna. Tylko używki. Nie wiem co robić. Chyba druga skrzynie trzeba kupić. Mam skrzynie z oznaczeniem GHV i na alledrogo są dwie każda po 2700zl z jakąś gwarancja rozruchowa. Tylko boję się bo moja chodziła idealnie oprócz dźwięku który był opisany wcześniej i co jeśli z "nową" będzie to samo? Masakra. Powstaje też pytanie czy na miejsce skrzyni GHV pasuje p&p skrzynia np. GGS?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...