Jump to content

Mr.Joker

Pasjonat
  • Posts

    159
  • Joined

  • Last visited

About Mr.Joker

Informacje

  • First name
    Szymon
  • Location
    Oświęcim

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Mr.Joker's Achievements

10

Reputation

  1. Jeden zacisk i para klockow 900zl ? czy sie myle ?
  2. Koledzy wyżej mają rację. Sam jeżdżę i ootwierdzam. Myślisz że eibach to będzie mieciutki? Do tego przydałoby by się też zmienić amortyzatory niby na 1ba nic się nie powinno dziac ale różnie to jest. Miałem zestaw 1be i eibach i porownojac teraz do gwintu(supersport na gratach kw) jest dużo lepiej. Sztywniej i zarazem lepiej tłumi. Napisz do chłopaków z coilovers. pl. Poszukaj ich na fb. Mają super gwinty w uzywce czasem po znikomym przebiegu. Szukaj czegoś pokroju Ap, st suspension vogtland no i potem już wyższa polka kw, eibach h&r itp.
  3. Pakuj gwint do tego opone 225 i będzie cacy. Jak dołożysz jeszcze stabilizatory z s4/rs4 to pojedzie jak po sznurku 😁
  4. Jak obniżysz auto to zmienia się katy pochylenia kół więc felgi powinny się schować do środka. Ja. Bym dał jeszcze opone 225 i powinno to grać.
  5. Jest różnica i to wyrazna. Zależy jeszcze jakie masz zawieszenie się tak czy siak czuć zmianę. Z s4 chyba łatwiejszy do dostania i napewno tańszy,tam już nie ma tych plastikowych tulejek, zmienia się tylko gumy w obejmach. Rs4 sa ale rzadziej w uzywce i jak już brać to 22mm bo były taki 22 oraz 20mm czyli taki sam jak s4.
  6. Jak weźmiesz HEL-a będziesz potrzebowal na przód 4szt podkladek(po 2 na stronę) o grubości 4.5mm żeby zlikwidować luz na łączeniach przewodow. Nie pamiętam jak tyl bo mechanik mi zakladal ale chyba też trzeba dać jakies podkladki.być może te same więc suma sumarum 6szt.
  7. Seria pro kit czyli czarne sprężyny do a4b6/7 to - 30cm nie ma innych. Potem jest eibach sportline czerwony i on obniża jakieś - 50/-40 przód /tyl.
  8. Nie będzie tragedii na 1ba nie będą jakoś mocno schowane bo to standardowy rozmiar w b6. Tu masz szerokość i et takie samo tyle że 17 cali i opona 215/45 zawias - 4cm i tak to wygląda(drugie zdjęcie z dystansem 17mm)
  9. To git pochwal pochwal się czy siadło jak należy 😁
  10. Osz kurde ale ze mnie gapa nie popatrzylem ze to chodzi o b8. Tzn same nazwy kategori pewnie takie same tylko juz przxyposane wagi beda inne bo to calkiem inna plyta podlogowa niz b6/7.
  11. Tutaj masz dwa pomocne linki z tego forum. Odpowiadajac jednoczesnie na twoje pytania szukajac zawiasu najbezpeczniej szukac z blizniaczego auta z takim zawiasem na jaki chcessz zmienic tzn silnik nadwozie naped ten sam tylko 1be/bv. Jest tego w opor na portalach aukcyjnych i na grupach na FB. Mozna tez dobrac wg wlepy serwisowej szukajac odpowiednika zawieszenia posrod tych kilkunastu klas trzymajac sie przypisanej do nich wagi
  12. Musisz dobrać pod nadwozie. Bierz normalnie ze strony eibacha tam sobie skonfigurujesz pod twój wóz.
  13. Problem jest taki ze generalnie to siada równo tylko różnica jest w wycieciu nadkoli, z przodu sa ciut większe i żeby wizualnie było równo to właśnie zakladaja te talerzyki i przód obniża się o dodatkowe 1.5cm i wyrownuje z tylem.
  14. Wejdzie z zapasem. Opona wg mnie 225/45 max.
×
×
  • Create New...