Jump to content

Mr.Joker

Pasjonat
  • Posts

    154
  • Joined

  • Last visited

About Mr.Joker

Informacje

  • First name
    Szymon
  • Location
    Oświęcim

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Mr.Joker's Achievements

9

Reputation

  1. Jest różnica i to wyrazna. Zależy jeszcze jakie masz zawieszenie się tak czy siak czuć zmianę. Z s4 chyba łatwiejszy do dostania i napewno tańszy,tam już nie ma tych plastikowych tulejek, zmienia się tylko gumy w obejmach. Rs4 sa ale rzadziej w uzywce i jak już brać to 22mm bo były taki 22 oraz 20mm czyli taki sam jak s4.
  2. Jak weźmiesz HEL-a będziesz potrzebowal na przód 4szt podkladek(po 2 na stronę) o grubości 4.5mm żeby zlikwidować luz na łączeniach przewodow. Nie pamiętam jak tyl bo mechanik mi zakladal ale chyba też trzeba dać jakies podkladki.być może te same więc suma sumarum 6szt.
  3. Seria pro kit czyli czarne sprężyny do a4b6/7 to - 30cm nie ma innych. Potem jest eibach sportline czerwony i on obniża jakieś - 50/-40 przód /tyl.
  4. Nie będzie tragedii na 1ba nie będą jakoś mocno schowane bo to standardowy rozmiar w b6. Tu masz szerokość i et takie samo tyle że 17 cali i opona 215/45 zawias - 4cm i tak to wygląda(drugie zdjęcie z dystansem 17mm)
  5. To git pochwal pochwal się czy siadło jak należy 😁
  6. Osz kurde ale ze mnie gapa nie popatrzylem ze to chodzi o b8. Tzn same nazwy kategori pewnie takie same tylko juz przxyposane wagi beda inne bo to calkiem inna plyta podlogowa niz b6/7.
  7. Tutaj masz dwa pomocne linki z tego forum. Odpowiadajac jednoczesnie na twoje pytania szukajac zawiasu najbezpeczniej szukac z blizniaczego auta z takim zawiasem na jaki chcessz zmienic tzn silnik nadwozie naped ten sam tylko 1be/bv. Jest tego w opor na portalach aukcyjnych i na grupach na FB. Mozna tez dobrac wg wlepy serwisowej szukajac odpowiednika zawieszenia posrod tych kilkunastu klas trzymajac sie przypisanej do nich wagi
  8. Musisz dobrać pod nadwozie. Bierz normalnie ze strony eibacha tam sobie skonfigurujesz pod twój wóz.
  9. Problem jest taki ze generalnie to siada równo tylko różnica jest w wycieciu nadkoli, z przodu sa ciut większe i żeby wizualnie było równo to właśnie zakladaja te talerzyki i przód obniża się o dodatkowe 1.5cm i wyrownuje z tylem.
  10. Wejdzie z zapasem. Opona wg mnie 225/45 max.
  11. Wg mnie przodu nie warto ruszac. Grono osob z takim zawiasem (1BE) zaklada specjalnie na przod talerzyki z modelu b5 zeby wyrownac go z tylem czyli opuscic wlasnie te 1,5cm oczywiscie wizualnie bo wyciecia nadkol sa rozne stad taki efekt ze tyl siedzi. Jak uda ci sie uzyskac z tylu wysokosc 66cm to powinienes miec rowno jak na stole.
  12. Wlepka serwisowa wszystko ci powie. Co masz teraz i jak dobrac co innego.
  13. Tak będziesz potrzebował pierscieni centrujacych. Co do et to bierz et 35. Et 45 będzie bardziej schowane.
  14. Gumy załóż takie jakie były czyli te z końcówka A. Ja mam takie u siebie też na 1ba ze stabem s4 i wszystko jest cacy. Łączniki stare jak dobre to możesz zostawić. Niby pod s4 były chyba krótsze 90mm czy jakos tak.
×
×
  • Create New...