Jump to content

Mr.Joker

Pasjonat
  • Content Count

    111
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4

About Mr.Joker

Informacje

  • First name
    Szymon
  • Location
    Oświęcim

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Weszly jak w masło bo w zwrotnicy nie ma gwintu 😁 a tak serio to te śruby to dramat. Mój mechanik taki pewny siebie że pojda cacy, jedna stronę musiał ciąć 🤭
  2. M10x1. 25mm Długości 2x 62.5mm i 2x 52.5mm
  3. No dystansem wyregulujesz owszem tylko jak dasz na równo to z opona 225 może trzec bo nie będzie naciągu no i zależy jak nisko. Z tego co chłopaki piszą to najbezpieczniej i najbardziej uzytkowo to przy tej szerokości to et28.
  4. Lipa będzie bo będą schowane jedynie jak już to jakis dystans. Przy takiej szerokości to śmiało okolice et30 a i tak będą delikatnie się chować. Zależy czy chcesz na równo z nadkolem czy nie.
  5. Miejmy nadzieję że Janusz tak szybko nie jeździł 😂
  6. Grubo grubo nie mówiąc już o tym ze 5mm luzu do skasowania ale tarcza cały czas swiezynka bo bardziej gorny rant się w oczy rzuca 😂 a tu go nie było 😁 i łatwiej założyć taka mniejsza i wezsza, wyszła bez odkrecania jarzma.
  7. Apropo januszowania. Kolega kupił cały komplet do swapa na 320mm do passata b5, zwrotnice, zaciski, tarcze i klocki. Klocki tarcze złom ale co nas zdziwiło przy rozbieraniu? Dziwnym trafem tarcze miały rant tylko na dolnej średnicy pracy klocka 😂😂 jakiś majster założył tarcze 312mm ale klocki już poprawne i oto efekt😁😁
  8. Znaczy ze smarem to w sensie że nawali go tam gdzie nie powinien 😁
  9. Tyle ze mechanik mechanikowi nierowny ,więc wolę tu zapytać. Co drugi pewnie nie używa czujnika przy wymianie tarcz nie mówiąc o smarowaniu piasty miedzianym czy innym specyfikiem.
  10. Witam wypowie się jakis specjalista czy przewody sa dobrze poprowadzone(drugi tak samo)? Generalnie ciężko chyba inaczej założyć ale pisaliscie o uszkodzeniach po czasie z winy złego montażu.
  11. No dadzą coś obniża i trochę usztywnia. Tyle ze amorki z s line mają 0.5cm niżej mocowanie sprężyny więc nie wiem jak to będzie czy obniży te 2cm jak zostawisz stare. Ja bym założył kpl s line 1be jak chcesz w miarę komfortowo.
  12. No to tak przód masz 11 klasę wagowa tyl 10. Jeżeli chcesz założyć s line powinieneś szukać o jedną bądź dwie kategorie wagowe mniej czyli przód 9-10 tyl 8-9. Z przodu powinny to być 10 klasa kolory różowy biały albo 9 klasa różowy i 3x fioletowy. Tyl (2 rodzaje oznaczeń ze wzgledu na rocznik) to 9 klasa - niebieski 3x różowy albo szary brązowy i 8 klasa niebieski 2x różowy albo szary 3x niebieski. Jak chcesz żeby przód był równo z tylem to dodatkowo proponuje założyć talerzyki z b5 na przód co da ok 1.5cm mniej. Amory zgaduję też dajesz s line?
  13. Nie wiem dokładnie jakie jest oznaczenie przednich sprężyn ale raczej tak. Tyle że z tego co podaja tabele kilka postów wyżej tylne sprężyny nie sa s line tylko zwykle 1ba. Jaki masz silnik? Albo najlepiej podeślij zdjęcie wlepki serwisowej to ci powiem jakich szukać sprężyn.
  14. Tyl to sprezyny 1ba kategoria 10 a z przodu z racji że nie widać kropek to mogę tylko w przyblizeniu podać że to okolice 7-9 klasy wagowej.
×
×
  • Create New...