Jump to content

Mr.Joker

Pasjonat
  • Content Count

    145
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6

About Mr.Joker

Informacje

  • First name
    Szymon
  • Location
    Oświęcim

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wejdzie z zapasem. Opona wg mnie 225/45 max.
  2. Wg mnie przodu nie warto ruszac. Grono osob z takim zawiasem (1BE) zaklada specjalnie na przod talerzyki z modelu b5 zeby wyrownac go z tylem czyli opuscic wlasnie te 1,5cm oczywiscie wizualnie bo wyciecia nadkol sa rozne stad taki efekt ze tyl siedzi. Jak uda ci sie uzyskac z tylu wysokosc 66cm to powinienes miec rowno jak na stole.
  3. Wlepka serwisowa wszystko ci powie. Co masz teraz i jak dobrac co innego.
  4. Tak będziesz potrzebował pierscieni centrujacych. Co do et to bierz et 35. Et 45 będzie bardziej schowane.
  5. Gumy załóż takie jakie były czyli te z końcówka A. Ja mam takie u siebie też na 1ba ze stabem s4 i wszystko jest cacy. Łączniki stare jak dobre to możesz zostawić. Niby pod s4 były chyba krótsze 90mm czy jakos tak.
  6. Z tyłu masz 13 kategorie wagowa z racji tego że avant w quattro swoją drogą ciekawe co tam siedzi teraz ze tak siadl.. Tak jak wyżej napisz do kolegi @dzikżeby coś dobrał no chyba że w uzywkach chcesz szukać to już pozostawiam tobie.
  7. No to masz odpowiedź. Przód siedzi prawidlowo jak na 1ba nawet z tamtymi sprezynami wysokość wychodzi coś jak s line czyli - 2cm niżej niż 1ba. Natomiast tyl masz niżej o prawie 6cm od serii czyli 1ba i i nawet jest niżej niż s line. Także poprzedni właściciel dobrze dobrał sprężyny ja w sumie też tylko problem jest z tylem. Najlepiej daj wlepke serwisowa to się coś wymyśli. Zależy jeszcze czego oczekujesz czy przodu nisko jak tyl czy podniesc tyl chcesz.
  8. Nie bede sie tu bronil na sile bo dalem ciala, znalazlem nie to co potrzeba bedac przekonanym ze spasuje ale moze wczesniej mial tak stac tylko np tyl juz siadl sporo i temu ta roznica byla bardzo zauwazalna . Zmierz od nadkoli do rantu blotnikow ile jest na 1BA powinienes miec wszedzie okolo 68cm.
  9. Juz kolega pisal jaka ma klase wagowa. OJL czyli 11klasa wagowa zawias seria. te ktore mu zaproponowalem z exeo po kropkach wychodzily ze 10 klasa wagowa. Jezeli zawieszenia w b7 i exeo sa identyczne to powino grac.
  10. Duzo poszedl do gory wzgledem tego co miales ? Dziwne bardzo.
  11. Pasowac beda tylko bedzie ciut wieksza sila tlumienia bo sa przeznaczone do ciezszego auta ale w 1.8t szly tez 5m wiec mysle ze bedzie wszysko ok. W 1be bylo np 3m i 5m. Potem juz 1bv 7m 9m i nie wiem czy nie 10m
  12. Juz by mi raz urwalo jak sie jedna odkrecila bo kupilem takie bez kolnierza ktore docialem na te 62,5mm i ktore bodajze nawet Ty pisales ze tez podejda niestety zakladal mi to mechanik i byc moze nie dokrecil nalezycie ale przy wymianie na te z kolenierzem bylem osobiscie i wg mnie te 2,5 mm to nieduzo trzyma na calej dlugosci gwintu w jarzmie.
×
×
  • Create New...