Skocz do zawartości

Mr.Joker

Pasjonat
  • Postów

    205
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mr.Joker

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Oświęcim

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mr.Joker

14

Reputacja

  1. Tarcze nie tyle co krzywe bo czujnik może nic nie pokazać tylko mogą być po obwodzie różne grubości tarczy i stąd bicie i uczucie pulsacji hamulca. Wymień tarcze klocki zmierz piastę dla pewności i przejrzyj zaciski bo w nich też może być po części problem. Jak masz trochę pojęcia to zrobisz sam. Z mechanikami różnie bywa. Większość robi byleby zrobić i sztuka była chyba że masz jakiegoś zaufanego który sam ci podpowie co nieco to śmiało.
  2. Sądząc po silniku który podałeś to zakładając że nikt nie zrobił swapa to masz tarcze 312/255
  3. Ja rok temu robiłem przód i wziąłem tarcze brembo i klocek ferodo. Zimmermana mi wandej odradzil bo się na jakości popsuły. Co do perforacji to wg mnie prędzej same nacinane jak już coś. Bądź gładkie. Zależy jak jeździsz czego i oczekujesz.
  4. A dzięki jak piszesz że to powinno coś dać to pomecze się ten trzeci raz jeszcze na tyle nerwów mam :⁠-⁠)
  5. Dobra spróbuję. Odmowie u Wandeja nowy zacisk zresztą i tak nie są nigdzie dostępne. Jak po roku siadzie to już musowo wymiana zacisku
  6. Delikatnie tzn ile 0.1mm? zbyt duży luz też nie jest chyba wskazany. Ile ona ma 10mm średnicy. Nawet nie.
  7. 288mm jest alu ? O takim cały czas mówiłem.
  8. Panie Tomaszu wszystko było zrobione jak pan piszesz poprzednim razem. Pod gumkę smar potem już z założonym trzpieniem też smaru tyle ile się dało tak aby nie kidał się wszędzie naokoło.tulejke też czyścilem na tyle na ile to możliwe bo materiał nie pozwala na ostrzejsze traktowanie. Przyjdzie nowy zacisk rozbiore tamten zweryfikuje nawet jestem skłonny wysłać to tobie żebyś rzucił okiem wytknął ew błąd i złożył jak należy lecz w moim przekonaniu takiego raczej nie popełniłem. Pozdrawiam.
  9. Będę wymieniał zacisk to jeszcze sprawdzę. Ogólnie ten konkretny robiłem już 2 razy drugi kupiłem w zestawie jako SWAP praktycznie nowy. Tego nie ruszałem działa póki co jak należy.
  10. Tak. Drugim razem dałem grubo pasty ceramicznej wkoło żeby ograniczyć dostęp wody do trzpienia. Jak założyłem gumkę to w palcach ja obróciłem w tym zatoczeniu. Robiłem wcześniej u szwagra w golfie 6 i tam w tej gumie jest zatopiona tulejka alu bądź stalowa tego nie wiem ale musisz ją delikatnie potraktowac czymś żeby siadła. Więc mi się wydaje że po prostu taka seria akurat do audi że to jest sama guma.
  11. Nie wiem czy tylko ja tak trafiłem ale ogólnie rozmawiałem z Wandejem i te zestawy naprawcze to lipa totalna. Zamówiłem u niego nowy Ori zacisk bo już 2 razy ta gumka puściła i chwyta ręczny. W moim odczuciu wchodzi za luźno w to gniazdo w zacisku i po czasie dostaje się tam woda u mnie wytrzymało rok.
  12. Nie wiem jak tam u was przy zapasówce ale ja mam taką szpilke plastikowa ktora wkręcam w piaste po odkręceniu jednej śruby w kole i wtedy odkręcam resztę śrub. Jak coś działam dłużej że ściagnietym kolem wkręcam do końca ze 2 śruby do piasty żeby zablokowac tarcze i po sprawie. Przy zakładaniu koła a przynajmniej jakiegoś większego jest to o tyle fajne że koło mi wisi na tym i nie muszę się męczyć żeby trafić na otwory.
  13. Ja mam supersporta black coś tam. Gwint na gratach KW. Gwinty na regulacjach takie same wklady ponoc to samo. Ocynk na przednich lagach itp. Taka średnią polka to np ten mój potem Ap, St suspension, vogtland. Jak chcesz coś lepszego to kw eibach h&r i bilstein.
  14. Nie namawiam ale ja bym był za gwintem. Napisz sobie tutaj. Coiloverspl - Sportowe zawieszenia - Главная WWW.FACEBOOK.COM Coiloverspl - Sportowe zawieszenia. Отметки "Нравится": 11 181 · Обсуждают: 8. Sportowe zawieszenia, outlet. Ja od nich bralem swój. Wiem wiem co nowe to nowe ale dobry markowy gwint jeszcze długo posłuży. No i za ok 1500zl czyli tyle ile by cie wyszły sprężyny i amorki masz super gwinta.
  15. A ja ci powiem tak może coś naprowadze. Przerabialem już kilka opcji. Uzywka 1bv sztywniej od 1ba ale koza dalej. Potem poszło 1be nowe ori plus pro kit. Nie wiem czemu przód poleciał 6cm niżej od 1ba zamiast deklarowanych 3. 1be amorek czasem nie wyrabiał. Dołożyłem stabilizatory z s4. Prowadzenie bajka ale ten przód nisko. Wywaliłem to w piz*u po roku tzn eibacha i 1be.Kupiłem uzywke gwint klasy średniej ze sprawdzonego źródła założyłem i latam drugi rok. Komfort ten sam co na eibachu (teraz koło 18 cali coś tam bardziej tlucze po dziurach) ciut sztywniej w łuku. Plusy wg mnie same z minusow to ciężko reguluje się tyl ale równie dobrze można ustawić na stałą wysokość i śmigać tak cały rok. A jak się coś odwidzi np że za nisko albo za wysoko to klucz do łapy i wio. ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...