Jump to content

Mr.Joker

Pasjonat
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Mr.Joker

Informacje

  • First name
    Szymon
  • Location
    Oświęcim

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Osobicie jezeli sworznie wachaczy nie wybite przeprasowal bym tuleje co ori to ori potem ewentualnie jak sie zacznie reszta sypac kupil caly komplet. co do amorkow to tak jak pisalem gdzies w innym temacie ze do s line to bilstein b8 ze skroconym skokiem lub ORI 1be/bv ale jak piszesz ze ekonomicznie to sachs monroe do sportowego zawieszenia a numerów szukaj tu chyba ze cos innego ci wpadnie w oko
  2. Dzięki ale zamówiłem od razu z amorami.
  3. Zobaczymy co to będzie jak założę Ja jeszcze wrzucę podkładki na złe drogi na tył żeby go trochę podnieść bo widzę że u ciebie niżej trochę niż przód.
  4. Mierzyles może przed i po? Jak komfort? Też będę zmieniał na eibacha tylko czekam na amorki jeszcze. Sprężyny jak odpakowalem to nie wyglądają na progresywne na pierwszy rzut oka 🤔
  5. Jeżeli zamiennik to bilstein b8 bo do obniżonego jest dedykowany ze skróconym skokiem amortyzator a tak to ori 1be 420zl sztuka ewentualnie jakiś Sachs monroe usportowiony ale z tego co słyszałem to nie ma skróconego skoku. Dobierasz pod klasę wagowa auta. Ty masz z przodu 10 klasę a z tyłu 12. A dobierasz z tych tabelek. po lewej masz nr OEM. I zawias s line to 1be lub 1bv ten drugi twardszy.
  6. A to przepraszam. Faktycznie byly jeszcze mniejsze tarcze niż 288mm. Zaciski też są wtedy inne? Bo widziałem chyba takie, zacisk jakiś dziwny taki koleś miał, taki jak by zabawkowy, malutki 😁
  7. Kolego napewno masz tarcze 288mm z przodu i spokojnie wejda ci nawet na stalowke 15 cali. co do wymiany to jezeli masz narzedzia chwile czasu, checi i teraz juz cieply garaz , to dasz rade( jak bys robil sam pisz pw to postaram sie pomoc, sam u siebie robilem i jest ok), jezeli nie czujesz sie na silach oddaj do mechanika. co do zestawu to niech wypowiedza sie inni bardziej ogarnieci w tym temacie jednakze ja bym postawil na zimmermana i jakies klocki dobre do tego np ferodo ds, chociarz przy tym rozmiarze tarczy szalu ma, sam sie zastanawiam nad zmiana na wieksze bo po kilku mocniejszych hamowaniach lekka lipa.
  8. Bierz do sedana pod 1.8t. Licz się z tym że wtedy przód może siasc niżej niz 3cm ale wizualnie będzie równo. Zależy też czego oczekujesz bo jeśli będzie to dla ciebie za nisko wtedy możesz wziąć do 1.9tdi i na tył wrzucić podkładki na złe drogi. Ja taki zabieg będę robił u siebie tylko że avant.
  9. Na to jaka klasa wagowa jest w danym aucie ma wpływ wiele czynnikow. W tym samym modelu z tym samym silnikiem może być różnica kilku (1-2)klas wagowych bo np ktoś ma zmieniarke w schowku. Klasy wagowe są po to żeby te wszystkie auta sprowadzic do tej samej wysokości prz różnych wersjach silnikowych i wyposażenia.
  10. Osobiście już nigdy bym nie kupił audi z zawiecha 1ba. U siebie wymieniłem amortyzatory i sprężyny z s line 1bv czyli amor jeszcze twardszy i jest super. Najlepiej jak byś znalazł kogos z twojej okolicy kto ma taki samochód z zawieszeniem 1be i poprosił żeby dał się przejechać i wtedy będziesz wiedział czy ci to odpowiada. Klasa wagowa nie ma nic do twardości.
  11. Z tego co wyczytalem a przerabialem juz temat wzdluz i wszez to z przodu ori 1be/bv powinny miec 85mm z tylu bbodajze 103,5mm. Zmierz sobie jakie sa nowe i bedziesz wiedzial czy to samo ale fakt faktem twoja wysokosc to strasznie nisko. Ja celuje w 64,5-65cm przod i tyl taj jak jest teraz niecale 66cm czesto jezdze w 5 to bylaby jakas masakra przy takiej glebie.
  12. Witam opisałem już swój przypadek w innym temacie ale wyszedł mi z tego lekki esej więc teraz w skrócie. Samochód Audi A4B6 1.9TDI Avant FWD 1BA>1BV Klasy wagowe 1BA przed zmianą przód 9 tyl 10, zmiana na 1BV : amor 7m,klasy wagowe sprężyn przód 6 tyl 8. Wysokość auta przed zmianą na kole 225/45/r17 Oś przednia po 67.5cm oś tylnia po 67cm. Po zmianie też równo przód po niecałe 66cm tyl 65.5cm paliwa pełno. Pytanie jeździ ktoś na takim zestawie? Nie za miękkie te sprezyny przednie? gdyż sam mam takie odczucia jako w sumie nowicjusz. Amor 7m wcale nie taki beton może przez te sprężyny. Jak obniżyć przód talerzyki z b5 czy eibach pro kit a może nie obniżać tylko monroe reflex wsadzić jak mówicie że sztywniej?
  13. Witam otoz naczytalem sie na tym forum w roznych tematach o obnizeniu samochodu i zniwelowaniu wyzej stojacego przodu a raczej wizualnego efeku, sprezynami ori s-line jak i eibach i innymi podobnymi i chcialbym zaprezentowac a raczej opisac moj przyklad( fotki wrzuce jutro) Mianowicie w serii bylo 1BA (kategorie wagowe przod 9 tyl 10 silnik 1.9 avf avant oska)postanowilem zmienic na uzywke 1BV i wyszlo cos takiego Otoz czytajac i sugerujac sie podpowiedziami forumowiczow zalozylem do przodu sprezyny az o 3 kateorie wagowe nizej myslac ze przod zejdzie nizej niz s line (-20mm) jeszcze jakies 1-,5cm, a z tylu zalozylem sprezyny o jedna kategorie mniej(tak jak tu sugerowano) niz byla zeby nie bylo za nisko. i oto co wyszlo przednia os od ziemi do rantu nadkola na kole 225/45 r17 jakies 65,5cm ,tyl z pelnym bakiem tez 65,5 no moze blizej tych 65cm czyli s-line z fabryki jesli chodzi o wysokosc jeszcze brakuje kilku elemenow rozniacych zawieszenia. I mam do was pare pytan mianowice czy te przednie sprezyny nie sa z za niskiej kategorii wagowej czyli nie beda za miekkie? gdyz slyszalem opinie ze amor 1BV tlumienie 7M jest betonem a wedlug mnie jest niewiele sztywniejszy od umeczonej serii i moge mniemac ze to sprezyna tez lekko niweluje ta sztywnosc, wiadomo na jakichs wiekszych nierownosciach czuc ze jest twardziej ale myslalem ze bedzie duzo gorzej. tylu nie chce juz ruszac jest ok wiec co radzicie z przodem wystarcza talerzyki z b5 czy moze wlozyc eibachy pro kity tylko na przod i tu znowu problem bo slyszalem ze sa miekksze niz ori s-line a chce minimalnie nizej (te cholerne sprezyny nie wiem czy pozniej nie bedzie gdzies dobijalo o odboj). Jezdzi moze ktos na takich zestawach eibachy jak i talerzyki z b5 ? Z gory dziekuje za wszelkie sugestie i podpowiedzi wiem ze zeby to sie kupy trzymalo i byl efekt zamierzony to najlepiej jest to robic na nowych czesciach ale nie che wyrzucac kasy w bloto jezeli by mi cos pozniej nie odpowiadalo. przepraszam rowniez za skladnie i mozliwy lekki chaos jest to moj pierwszy post ale staralem sie wszystko opisac jasno i klarownie mysle ze zrozumiecie o co mi biega. pozdrawiam i dobrej nocy zycze
  14. Mr.Joker

    Witam

    Witam wszystkich
×
×
  • Create New...