-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Musiałeś mi rozj... plan Wizyualnie bardoz a5 mi się podoba dlatego celowałem w to auto. rocznik 2014 da mi szanse że auto nie będzie zajechane. Obecnie mam 190 w dieslu i mało mi. czytałem dużo dobrego o tym benzynowym tfsi 3.0 dlatego pomyślałem o s5. A7 to moje marzenie ale nie wiem czy nie za drogie auto jak dla mnie na codzień. Robie 30-35 tyś rocznie głównie trasy. Z Bmw to tylko seria 5 i 6 bo 4 to to samo gówno w środku co 3 a to szmelc. Ciekaw jestem jeszcze jak VW Aerton będzie się prowadził i jak wykonanie. Chyba musze się przejechać i 3.0 tdi i 3.0 tfsi i to będzie jakiś wyznacznik.
-
Co do BMW to bez urazy ale materiały i kokpit dopiero od serii 5 w góre jest fajny a 3 i 4 jest tragicznej jakości bez porównania do audi a5 więc odpada. A7 fakt wielkie ale zawsze mi się podobało a S5 to już kompromis fajny między kosztami utrzymania przyjemnością z jazdy. A7 zapewne dużo droższa w utrzymaniu.
-
Kolego czemu uważasz ze S5 to staroć? Nie wspomniałem że chcę kupić auta z minimum 2014 roku więc nie takie stare poza tym buda S5 w sportbacku niesamowicie mi sie podoba. A 3.0 tdi problemowe w tych rocznikach?
-
Koledzy od niecałego roku jeżdżę audi a5 w 190 konnym dieslu. Możliwe że niebawem będę zmieniał auto i zastanawiam się nad wyborem.Mam dylemat czy chcę audi s5 w budzie którą obecnie mam bo jest zdecydowanie ładniejsza od nowej czy jednak większe audi a7 w 3 litrowym dieslu.Spalanie pewnie będzie podobne, u mnie obecnie spalanie jest na poziomie 9-10l miasto i trasa 7-8l Chciałbym jakieś mocniejsze auto w końcu. Wydaje mi się że A7 może być droższa w serwisowaniu bo to już klasa wyżej ale z drugiej strony S5 to nie a5 w kosztach chyba więc też tanio nie będzie.Benzyny nie miałem z 10 lat i kusi mnie to s5 a z drugiej strony a& od zawsze mi się bardzo podobały. Środek znowu w A5 zdecydowanie bardziej mi odpowiada ta zabudowa deski.Może ktoś z Was miał okazje jeździć S5 i a7 w 3.0 diesel i może opisać swoje odczucia?A dodam że robię rocznie około 30 tyś km. Mieszkam 20 km od Poznania i mój dojazd do pracy to 70% trasy to autostrada i obwodnica a 30% miasto, czasem wyjazdy Warszawa, Wrocław i Lublin.
-
SWAP wydechu seryjnego 2.0 TDI na podwojny z 3.0TDI oraz wymiana dyfuzora
Marcin Skóra odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
ma adblue -
SWAP wydechu seryjnego 2.0 TDI na podwojny z 3.0TDI oraz wymiana dyfuzora
Marcin Skóra odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
To teraz pytanie techniczne. Czy do MOjego A5 sportback polift będzie pasowały graty od a4? -
SWAP wydechu seryjnego 2.0 TDI na podwojny z 3.0TDI oraz wymiana dyfuzora
Marcin Skóra odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
i nic sie nie pogorszylo? wiesz to bo masz czy sprawdzales czy na ucho? -
SWAP wydechu seryjnego 2.0 TDI na podwojny z 3.0TDI oraz wymiana dyfuzora
Marcin Skóra odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Panowie mam pytanie. Sam myslę o przełożeniu tłumika z 3.0 tdi w moim 2.0 tdi. Wizualnie super. Czy dźwiek się zmieni nie wiem ale czy to nie wpłynie negatywnie na przepływ spalin i osiągi? wiem większa średnica itp ale zmieni się przepływ tych spalin. Czy ktos z Was mierzył parametry przed zmianą wydechu i po zmianie? Jakieś odczucia? -
Popieram. zakup czasem droższego ale zadbanego egzemplarza się opłaca. Moje poprzednie auto passat cc z silnikiem diesla cbbb. Wszyscy gadali że silniki diesla vw to nie to co kiedyś i że się sypią itp a ja 3 lata autem jeździłem i nie włożyłem nawet grosza w naprawę auta poza wymianami płynów klocków i filtrów. Fakt że kupiłem droższy egzemplarz niż średnia rynkowa ale auto było było mega zadbane więc warto.
-
Koledzy ja rok temu chipowałem Passata CC w poniższej firmie: http://tuneforce.pl/ Mają hamownie podejście do klienta super. CC wypluło przy przebiegu 230 tyś 165 KM po chipie 199,8 i 400 Nm. Pisałem do Nich odnosnie Boxów i jak najbardziej mają. Cene około 1800 zł ze strojeniem na hamowni. z tego co mówili realny przyrost mocy to 20-30 KM Może warto do NIch się umówić na zbiorówkę
-
Rozumiem że jak mam A5 z 2015 2.0tdi 190KM to tylko box?
-
ustawienie skrzyni duże spalanie czy da się zmienić w zielonym menu
Marcin Skóra odpowiedział(a) na Marcin Skóra temat w Audi A4 B8
Kolego powiem CI tak jak owszem na fis pokazuje sie s ale u mnie to działa dosc sprawnie. zmienia biegi tak ze nowy bieg zaczyna się od 1500-1700 obrotów. jak operuje pedałem gazu normalnie to kreci go do max 2500-3000 tys obrotów, jak mu przycisne to oczywiscie dalej kręci i nie zmienia tak syzbko. Nie wiem cyz trym sport na skrzyni działa tak samo czy to przez ADS. jak dla mnie skrzynia w koncu pracuje jak powinna a spalanie w miescie Poznań nie przekracza mi 9l co chyba jest niezlym wynikiem ;] To jest dokładnie to samo, co jak byś przełączył skrzynie drążkiem w tryb sportowy, więc mniemam, że ADS nie zdało się na wiele No to u mnei Sport jakoś dziwnie działa bo w trybie drążka sport auto kreci do 4 tyś obrotów i zmienia a w ads znacznie szybciej zmienia -
Koledzy jak w temacie nie mam dźwięku sms. Mam sparowany Iphone6 z moim autem. Jka tel dzwoni to jest dźwięk natomiast jak dostaję sms mam tylko delikatną wibrę. Czy da się to jakoś ustawić żeby tel miał dźwięk lub auto?
-
ustawienie skrzyni duże spalanie czy da się zmienić w zielonym menu
Marcin Skóra odpowiedział(a) na Marcin Skóra temat w Audi A4 B8
zauwazyłem że przy obrotach 2500-300 jak puścisz pedał gazu wrzuci wyższy bieg więc jak chce wyższy to tak robie. -
ustawienie skrzyni duże spalanie czy da się zmienić w zielonym menu
Marcin Skóra odpowiedział(a) na Marcin Skóra temat w Audi A4 B8
Kolego powiem CI tak jak owszem na fis pokazuje sie s ale u mnie to działa dosc sprawnie. zmienia biegi tak ze nowy bieg zaczyna się od 1500-1700 obrotów. jak operuje pedałem gazu normalnie to kreci go do max 2500-3000 tys obrotów, jak mu przycisne to oczywiscie dalej kręci i nie zmienia tak syzbko. Nie wiem cyz trym sport na skrzyni działa tak samo czy to przez ADS. jak dla mnie skrzynia w koncu pracuje jak powinna a spalanie w miescie Poznań nie przekracza mi 9l co chyba jest niezlym wynikiem ;]