Skocz do zawartości

Marcin Skóra

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marcin Skóra

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

832 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Marcin Skóra

0

Reputacja

  1. Musiałeś mi rozj... plan Wizyualnie bardoz a5 mi się podoba dlatego celowałem w to auto. rocznik 2014 da mi szanse że auto nie będzie zajechane. Obecnie mam 190 w dieslu i mało mi. czytałem dużo dobrego o tym benzynowym tfsi 3.0 dlatego pomyślałem o s5. A7 to moje marzenie ale nie wiem czy nie za drogie auto jak dla mnie na codzień. Robie 30-35 tyś rocznie głównie trasy. Z Bmw to tylko seria 5 i 6 bo 4 to to samo gówno w środku co 3 a to szmelc. Ciekaw jestem jeszcze jak VW Aerton będzie się prowadził i jak wykonanie. Chyba musze się przejechać i 3.0 tdi i 3.0 tfsi i to będzie jakiś wyznacznik.
  2. Co do BMW to bez urazy ale materiały i kokpit dopiero od serii 5 w góre jest fajny a 3 i 4 jest tragicznej jakości bez porównania do audi a5 więc odpada. A7 fakt wielkie ale zawsze mi się podobało a S5 to już kompromis fajny między kosztami utrzymania przyjemnością z jazdy. A7 zapewne dużo droższa w utrzymaniu.
  3. Kolego czemu uważasz ze S5 to staroć? Nie wspomniałem że chcę kupić auta z minimum 2014 roku więc nie takie stare poza tym buda S5 w sportbacku niesamowicie mi sie podoba. A 3.0 tdi problemowe w tych rocznikach?
  4. Koledzy od niecałego roku jeżdżę audi a5 w 190 konnym dieslu. Możliwe że niebawem będę zmieniał auto i zastanawiam się nad wyborem.Mam dylemat czy chcę audi s5 w budzie którą obecnie mam bo jest zdecydowanie ładniejsza od nowej czy jednak większe audi a7 w 3 litrowym dieslu.Spalanie pewnie będzie podobne, u mnie obecnie spalanie jest na poziomie 9-10l miasto i trasa 7-8l Chciałbym jakieś mocniejsze auto w końcu. Wydaje mi się że A7 może być droższa w serwisowaniu bo to już klasa wyżej ale z drugiej strony S5 to nie a5 w kosztach chyba więc też tanio nie będzie.Benzyny nie miałem z 10 lat i kusi mnie to s5 a z drugiej strony a& od zawsze mi się bardzo podobały. Środek znowu w A5 zdecydowanie bardziej mi odpowiada ta zabudowa deski.Może ktoś z Was miał okazje jeździć S5 i a7 w 3.0 diesel i może opisać swoje odczucia?A dodam że robię rocznie około 30 tyś km. Mieszkam 20 km od Poznania i mój dojazd do pracy to 70% trasy to autostrada i obwodnica a 30% miasto, czasem wyjazdy Warszawa, Wrocław i Lublin.
  5. To teraz pytanie techniczne. Czy do MOjego A5 sportback polift będzie pasowały graty od a4?
  6. i nic sie nie pogorszylo? wiesz to bo masz czy sprawdzales czy na ucho?
  7. Panowie mam pytanie. Sam myslę o przełożeniu tłumika z 3.0 tdi w moim 2.0 tdi. Wizualnie super. Czy dźwiek się zmieni nie wiem ale czy to nie wpłynie negatywnie na przepływ spalin i osiągi? wiem większa średnica itp ale zmieni się przepływ tych spalin. Czy ktos z Was mierzył parametry przed zmianą wydechu i po zmianie? Jakieś odczucia?
  8. Popieram. zakup czasem droższego ale zadbanego egzemplarza się opłaca. Moje poprzednie auto passat cc z silnikiem diesla cbbb. Wszyscy gadali że silniki diesla vw to nie to co kiedyś i że się sypią itp a ja 3 lata autem jeździłem i nie włożyłem nawet grosza w naprawę auta poza wymianami płynów klocków i filtrów. Fakt że kupiłem droższy egzemplarz niż średnia rynkowa ale auto było było mega zadbane więc warto.
  9. Koledzy ja rok temu chipowałem Passata CC w poniższej firmie: http://tuneforce.pl/ Mają hamownie podejście do klienta super. CC wypluło przy przebiegu 230 tyś 165 KM po chipie 199,8 i 400 Nm. Pisałem do Nich odnosnie Boxów i jak najbardziej mają. Cene około 1800 zł ze strojeniem na hamowni. z tego co mówili realny przyrost mocy to 20-30 KM Może warto do NIch się umówić na zbiorówkę
  10. Rozumiem że jak mam A5 z 2015 2.0tdi 190KM to tylko box?
  11. Kolego powiem CI tak jak owszem na fis pokazuje sie s ale u mnie to działa dosc sprawnie. zmienia biegi tak ze nowy bieg zaczyna się od 1500-1700 obrotów. jak operuje pedałem gazu normalnie to kreci go do max 2500-3000 tys obrotów, jak mu przycisne to oczywiscie dalej kręci i nie zmienia tak syzbko. Nie wiem cyz trym sport na skrzyni działa tak samo czy to przez ADS. jak dla mnie skrzynia w koncu pracuje jak powinna a spalanie w miescie Poznań nie przekracza mi 9l co chyba jest niezlym wynikiem ;] To jest dokładnie to samo, co jak byś przełączył skrzynie drążkiem w tryb sportowy, więc mniemam, że ADS nie zdało się na wiele No to u mnei Sport jakoś dziwnie działa bo w trybie drążka sport auto kreci do 4 tyś obrotów i zmienia a w ads znacznie szybciej zmienia
  12. Koledzy jak w temacie nie mam dźwięku sms. Mam sparowany Iphone6 z moim autem. Jka tel dzwoni to jest dźwięk natomiast jak dostaję sms mam tylko delikatną wibrę. Czy da się to jakoś ustawić żeby tel miał dźwięk lub auto?
  13. zauwazyłem że przy obrotach 2500-300 jak puścisz pedał gazu wrzuci wyższy bieg więc jak chce wyższy to tak robie.
  14. Kolego powiem CI tak jak owszem na fis pokazuje sie s ale u mnie to działa dosc sprawnie. zmienia biegi tak ze nowy bieg zaczyna się od 1500-1700 obrotów. jak operuje pedałem gazu normalnie to kreci go do max 2500-3000 tys obrotów, jak mu przycisne to oczywiscie dalej kręci i nie zmienia tak syzbko. Nie wiem cyz trym sport na skrzyni działa tak samo czy to przez ADS. jak dla mnie skrzynia w koncu pracuje jak powinna a spalanie w miescie Poznań nie przekracza mi 9l co chyba jest niezlym wynikiem ;]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...