Skocz do zawartości

brutal

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O brutal

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

163 wyświetleń profilu

Osiągnięcia brutal

0

Reputacja

  1. Ooo, jak miło Poprzedni właściciel chciał S-LINE'a i podoklejał napisy żeby oko cieszyły, ale to nie jest S-LINE. To zwykła A4 B6, silnik 1.9TDI AWX 130 km, elektryczne szyby tylko z przodu, el. lusterka, alufelgi 16', skórzana kierownica, ciemna tapicerka, welur. Aktualnie ma nowy olej z filtrem, filtry powietrza i kabinowy, niedługo wymienię filtr paliwa. Klima - niestety - albo tylko do nabicia, albo do większych napraw - jeszcze nie diagnozowałem. Dostałem jeden kluczyk, aktualnie dorobiłem drugi i działa, a także awaryjnie zostawiłem w zapasie grot do otwierania drzwi. Chce zabezpieczyć przed rdzą kilka miejsc przy dolnych listwach drzwi, bo widać, że wychodzi, a także przy zawiasie maski. Rozważam też pozbycie się "materiału" w nadkolach, ale dopiero zainteresuje się tym tematem, tylko gdzies mi śmignęło na forum, że warto. Na zimę będę potrzebował kupić opony 205 55 R16. Na tę chwile auto wygląda tak: Pozdrawiam !
  2. Oczywiście masz rację Wszystko już zadziałało, kluczyk dorobiony, a ja szczęśliwy Dziękuje wszystkim za wsparcie
  3. Pilot odesłałem, mam tylko grot z IMMO. Częstotliwości się zgadzały, dlatego zaryzykowałem. [edit] Jeszcze w piątek znalazłem w końcu możliwość odczytania PINu w jednym z miejsc. Udało się im odczytać PIN z ECU silnika, nie udało im się pozyskać tych danych z licznika. Podobno sprawdził gościu poprawność PINu VCDS'em, próbując się zalogować. Na weekend musiałem wyjechać i teraz chciałem wróciłem do tematu. Spróbowałem się zalogować poprzez VCDSa i podejrzane są dla mnie dwie rzeczy: 1. VCDS nie pokazuje żadnych danych dotyczących IMMO. 2.Nie mogę się zalogować (mając kod XXXX wpisałem 0XXXX jako PIN). Poszedłem za sugestiami RossTecha tutaj: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_IV_Key_Matching i znów natknąłem się na "negatywne" komunikaty w [25 - Immobilizer] ->[Meas. Blocks - 08], czy ktoś się z tym spotkał ? ZDJĘCIA VCDS Wydaje mi się, że tak być niepowinno, ale mogę się mylić. Jeszcze zaznaczę, że auto jeździ normalnie i nie mam żadnych podejrzanych problemów. Sam immo działa w porządku, bo gdy wkładał na zapłon niezaprogramowany kluczyk, miga lampka immo. Gdy wkładam kluczyk zaprogramowany, lampka gaśnie, auto odpala, więc sam IMMO działa, jest sprawny. Jakieś sugestie ?
  4. Dziękuje za odpowiedź Jeśli jest to takie ryzykowne to lepiej oddam odczyt pinu komuś kto się lepiej na tym zna. Dzwoniłem do dwóch miejsc w Warszawie, gdzie dorabiają kluczyki samochodowe i usłyszałem, że nie odczytują PIN, ale kluczyk mi mogą dorobić i zaprogramować IMMO, nie zgodzili się na obniżenie ceny i użycie tego co kupiłem - mam już przygotowany kluczyk i docięty grot z nowym immo ID48, i szkoda mi wydanych pieniędzy na to Czy ktoś z Was poleca jakieś konkretne miejsce lub osobę która pomogłaby odczytać PIN i/lub dokować IMMO w okolicach Warszawy?
  5. Od niedawna posiadam Audi A4 B6 z silnikiem 1.9TDI 130KM AWX z 2001 roku. Posiadam jeden kluczyk i postanowiłem dorobić dodatkowy, aby były co najmniej dwa. Zainteresowałem się licznymi poradnikami i instrukcjami dostępnymi w internecie, szczególnie wartościowy okazał się post użytkownika soulmaster3m oraz inny post w innym temacie użytkownika adadur. Naprawdę kawał dobrej roboty. Kluczyk który posiadam to 8Z0 837 231 pracujący na częstotliwości 433,92 MHz, posiada IMMO ID48, wydaje mi się, że jest to oryginalny kluczyk, gdyż obudowa posiadała uszczelkę, a mocowanie elektroniki w jego wnętrzu było oparte o sworznie "złotego" koloru. Zamienniki są mocowane na plastikowe elementy obudowy i nie mają uszczelki - tak mi się wydaje Zgodnie z przytoczonymi wyżej postami postanowiłem zakupić nową obudowę oraz cały nowy pilot z nowym transponderem ID48 i elektroniką do pilota, no i oczywiście z nowymi grotami. Przyszedł komplet. Przełożenie elektroniki i transpondera do nowej obudowy udało się dokonać bez problemów, wszystko śmiga tak jak chciałem. Udało mi się pomyślnie dociąć dwa nowe groty i zabrałem się za kodowanie dodatkowego pilota oraz programowanie IMO, noooo i zaczęły się problemy. Zakupiona przeze mnie elektronika działa niby na 433,92MHz gdyż jest to pilot 4D0 837 231 R. Podłączyłem się normalnie VCDS'em i wykonałem procedurę, która jest zgodna z wyżej wymienionymi postami i tym co pisze Ross Tech w tym filmiku i na tej stronie. Pierwszy pilot (stary) jest łatwo rozpoznawalny (Recognized) i przypisałem go do wartości 1. (New Value 1) . Dałem Save'a i ponownie na wartości 2 (New Value 2) chciałem zaprogramować nowy pilot, niestety nie jest on rozpoznawalny (ciągle widnieje napis Adjustment). Wielokrotnie próbowałem kodować, w różnej kolejności, zawsze tylko stary pilot był rozpoznawalny, nowy nie. Sprawdziłem baterię miernikiem - 3.10 V trzyma, sprawdziłem diodę na elektronice - elegancko świeci podczas naciskania przycisku. Nie wiem co może być nie tak, może być i tak, że to nie jest pilot o częstotliwości 433,92MHz lub opis oryginalnego jest niezgodny, poprostu nie wiem, nie mam już siły, bo próbowałem kodowania na "dwa piloty", znajdując najróżniejsze instrukcje w internecie (filmowe i tekstowe) - z kluczykiem kodującym w drzwiach i aktywnym w stacyjce na pozycji zapłon, z przytrzymaniem przycisku 15 sekund, 5 sekund podczas zamykania i otwierania zamka (mechanicznie); z odwrotną konfigracją kluczyków... i inne Jak czytałem o tym, że ludzie chaotycznie kodują naciskając magiczne kombinacje to już zwątpiłem totalnie. Nie wiem jak powinno się kodować żeby to ruszyło. Czy to normalne, że po zaprogramowaniu kluczyka starego na pierwszą pozycje, pozostał ślad po starych pilotach w "Measuring Blocks=>Group 007=>Adapted key Memory Position 1110". Z ojcem sprawdziliśmy także oprogramowanie VCDS podpinając pod Passata B6, tam menu jest inne, wykrywa szynę CAN, której w audi nie ma. Ogólnie zarówno w Audi jak i Passacie oprogramowanie wyświetla status licencji Fully Registered/Activated. Test VCDSa po uruchomieniu wypluwa pozytywne komunikaty. Przewód pod złącze OBD2 jest od ojca, VCDS także, rozczarowałem się troche, ponieważ VCDSem nie można odczytać kodu PIN do programowania IMMO (prawda?), jak rozumiem oprogramowanie VAG TACHO to umożliwia tylko za pomoca przewodu VAG TACHO. No i stoję z całym programowaniem i mam tak naprawdę dwa pytania do Was: 1. Czy wykonywana przeze mnie procedura kodowania i fakt, że pilot nie jest "Recognized" wyklucza możliwość jego sparowania z moim autem. 2. Czy ktoś z Was mógłby wspomóc mnie w wydobyciu PINu ? Chętnie podjechałbym do kogoś, jeśli ktoś z Was ma przewód VAG TACHO w okolicach Warszawy, albo województwa mazowieckiego, będzie w stanie mi pomóc, powiedzmy za czteropak
  6. Chciałbym się przywitać i pozdrowić wszystkich sympatyków Audi A4. Forum obserwuję od dawna jako gość, jako, że informacje są pomocne często do całej grupy VAG. Od niedawna posiadam A4 jak w opisie i tym samym założyłem tu konto
×
×
  • Dodaj nową pozycję...