Skocz do zawartości

Rogue

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rogue

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

499 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Rogue

0

Reputacja

  1. Rogue

    Felgi

    Witam, wie ktoś może co to za felgi? Ktokolwiek widział ktokolwiek wie.
  2. Kable są ładnie ogarnięte, radio nadal się wysuwa po dłużej chwili jazdy. Nie mam pojęcia już co z tym zrobić.
  3. Całkiem możliwe u mnie te kable są dość ściśnięte, spróbuję trochę zrobić tam porządku. W najgorszym wypadku przestanie mi znowu reagować, bo kiedyś już kablami poruszałem i nie mogłem z safe mode wyjść :|
  4. Robiłem ostatnio przekładkę na 2DIN, wszystko jest dobrze, poza tym, że albo w radiu albo w koszu nie ma zatrzasków? Radio wysuwa się podczas jazdy na trochę do przodu. Można je wcisnąć głębiej ale po chwili jazdy znowu "wychyla" się z konsoli. Myślałem nad przyczepieniem jej taśmą z rzepami velcro lub coś w tym rodzaju. Miał ktoś taki problem albo wie jak to rozwiązać by radio siedziało na swoim miejscu? Zdjęcie w linku https://ibb.co/bRuSik
  5. Rogue

    Miejsce na zmieniarkę

    Boczek już mam zakupiony, teraz tylko zdjać stary. Zobaczę na dniach czy uda mi się to spasować i czy będą pod nim mocowania
  6. Rogue

    Miejsce na zmieniarkę

    Szykuję się na założenie tunelu 2din + symphony i podkusiło mnie też założyć fabryczną zmieniarkę. Gdy kupowałem samochód w bagażniku była zabudowa z subem i inne jakieś bajery które niestety sprzedający wyjął i zostało mi tylko puste miejsce z paroma wkrętami. Czy da się w to miejsce założyć fabryczną zmieniarkę? (sedan) tzn. czy ORI uchwyt tu spasuje? Zdjęcie nie chciało pójść jako załącznik więc idzie jako link:
  7. Okej, dzięki za szybkie odpowiedzi. Dzisiaj idę do elektrycznego po jakiś wzmacniacz/antenę i zobaczymy co z tego wyjdzie. Mam nadzieję, że metoda kodowania pilota na dwa klucze mi zadziała bo na vcds nie mam w takim razie co liczyć.
  8. Myślałem ,że bez anteny po prostu nie będzie zasięgu aż tak dużego ale samego pilota powinno dać zakodować. Chyba. Najwyżej czeka mnie prowizorka przy pinach :|
  9. Uznałem ,że nie będę zakładał nowego tematu na razie. Mam problem z pompką, a konkretnie z zakodowaniem pilota. Pompka obecnie zamontowana - 8D0.862.257 B ( taka była już przy zakupie autka rok temu, chodź kody wyposażenia nie mają żadnej wzmianki o pilocie), kostki po prostu wpięte w swoje miejsce, żadnych anten czy dodatkowego kombinowania. Pompka powinna obsługiwać więc piloty po 433 Mhz. Posiadam też pompkę z Anglika 8D0.862.257 E z pilotem 4D0 837 231 A - 433,92 MHz - (8/97-12/98) - 3 przyciski - 5D1 - NAJPRAWDOPODOBNIEJ i/lub 433 MHz I nie mogę zakodować pilota do tej z oznaczeniem "B" Pilot wysyła sygnał. Kodowanie za pomocą dwóch kluczy nie działa (brak nawet jakiegokolwiek potwierdzenia kierunkami). Próbowałem kablem z alledrogo wejść przez VCDS, VCDS Lite - bez skutku, brak połączenia. Polski Vag połączył sie na chwilę ale po sekundzie urywa połączenie (testowane na różnych ustawieniach w menadżerze urządzenia i dwoma różnymi kablami). Dodam ,że próbowałem podłączyć pompkę "E" i dostałem i światła od kierunków odpalały się same po chwili oraz otworzyć dało się tylko drzwi kierowcy samym kluczem, pilot nie dawał się zakodować. W czym może leżeć problem? W dwóch warsztatach nie mogli tego pilota zakodować. Jeśli to się nie rozwiąże to chyba kupuję centralkę od jakiegoś chinola:) Wie ktoś o o co może chodzić?
  10. No chyba tylko to mi pozostaje, ale pociesza mnie informacja ,że istnieją chinole które wchodzą w tą dokładkę. Teraz zostaje tylko polowanie na alledrogo.
  11. Wszystko fajnie, że to robili ale posta pisałem raczej by ktoś kto już czujniki w B5 wozi coś fajnego polecił w ORI PDC dokładkę tak jak na zdjęciu wyżej.
  12. Tak coś uniwersalnego co wejdzie w ORI PDC dokładkę. I nie do B6 a do B5:) Jeśli nie ma czegoś dobrego to trudno pobawię z ORI czujnikami,wiązką etc.
  13. Zakupiłem dokładkę do zderzaka polift/pdc/sedan. Ktoś poleci jakieś nie-oryginalne czujniki PDC? Odpuszczam ORI bo za dużo kombinowania dla mnie chyba.
  14. Rogue

    A4 B5 1.8T Blow Off

    Mija się to z celem bo poza dźwiękiem nie daje żadnych korzyści wzrostu mocy etc. (przy małym turbo jakim jest k03 i seryjnych komponentach). Po prostu seryjny dv wystarcza. Tak jak mówiłem, jeśli chcesz zachować funkcjonalność i mieć "psst" bierz tego ProPerfekt. Komplikacji nie powinno być żadnych, a montaż jest prosty - na Youtubie są filmy z montażu.
  15. Rogue

    A4 B5 1.8T Blow Off

    Możliwość istnieje, ale przy kompletnej serii mija się to z celem. Jeśli już bardzo chcesz założyć to załóż hybrydę DV z BOV'em od np. ProPerfekt. Na ich stronie wołają za 375 pln.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...