Skocz do zawartości

xless

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O xless

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

292 wyświetleń profilu
  • ffi

Osiągnięcia xless

0

Reputacja

  1. Mam nie oryginalne , ale dobre dość nowe firmy dezent całe aluminiowe , ja mam tak ze tylko i wyłacznie od 110km/h czuć wibracje i im szybciej tym bardziej . Sprawdzałem wszystkie kola krecą się luzno , jedynie z tylu troche bardziej opornie jednak kręcąc da sie zrobic z 3 obroty jednym zamachem wiec w miare w normie Zawartość dodana 1 minute later ja podejzewam uszkodzenie przegubu lub stabilizatora , jest to mozliwe oraz jak zdiagnozować te podzespoły ?
  2. felgi mam alu 17 i dwa zestawy opon , na zimowych jak i letnich po wyważeniu nic sie nie zmieniło , dodatkow mechanik który wywazal mowil ze felgi fajne bo latwo je bylo wywazyć , wiec to chyba odpada ?
  3. witam . Nie widze nigdzie podobnego problemu więc zapytam o opinie . Być moze ktos miał taki sam problem i go wyeliminowal , byłbym bardzo wdzieczny za jakies info. Problem wyglada następująco : auto im wyzsza predkosc tym bardziej trzesie , do 110km/h nie jest to odczuwalne za bardzo jednak powyzej tej prędkosci i w góre coraz bardziej trzęsie aż strach przyspieszać bo cięzko zapanować wtedy nad kierownicą , dodatkowo puszczając auto na luzie czuć jakby nie jechało idealnie bez zadnych oporów , sprawdzane było czy koła nie mają oporów , na tylnym kole były opory jednak nie tak duże , został zregenerowany zacisk po czym opory zmalały do własciwych jednak to nie bylo tego przyczyną. przyczynami związanymi z tym problemem mogą być to ze wjechałem na krawęznik ze sporą predkoscią jednak po tym nic nie odczułem w jeździe oraz zakopałem się autem i auto zawiesilo się troche na prawym podwoziu , coś wtedy moglo się uszkodzić ? ( jedyne bledy na vagu to blędy z związane z tempomatem którego nie mam podpiętego , jednak watpie by to malo jakiś związek ) prosze o jakieś sugestie i rady co może być uszkodzone z góry dziekuje
  4. witam . Mam problem z prawidlowym odpaleniem radia Audi Concert 2 które pochodzi z z Audi A3 8P 2004r . Chciałem je zamontować za oryginalne radio które wysiadlo ( problem z podglaśnianiem oraz wyswietlacz w radiu niepoprawnie wyswietla ) , wymiarowo pasuje , jednak nie wyswietla nic na FISie oraz nie włącza się jak poprzednie czyli razem z zaplonem oraz nie gasnie razem z wyjeciem kluczyka . Wie ktoś co moglbym zrobic aby to dzialało prawidlowo ?
  5. witam. Wykręcając silnik mechanizmu szyby działa on tak samo gdy jest wkrecony w drzwi jak i wykrecony czyli przekręca się o 3cm i staje . Rozkrecałem go i zagladąłem do srodka jednak wydaje się byc wporzadku , nic nie jest ugiete itp Włacznik natomiast dzisiaj miałem rozkręcony w rekach i był on w takiej postaci : wlacznik da się go jeszcze bardziej rozebrac ? bo ja nie wiem co moglbym tam przeczyscić , dodam rowniez ze w tym przelączniku prawy przycisk czyli od prawej szyby dziala normalnie a lewy jest felerny i o to cały problem , co w takiej sytuacji?
  6. Po rozebraniu drzwi dostałem się rowniez do wlacznika ( bo od wewnatrz nie da się go zdemontowac racja ? ) jednak mialem problem zeby go zdemontowac calkowicie , odpiałes jedynie kosc i sprawdzilem przewody . Na jakiej zasadzie dokladniej dziala ten wlacznik , ma jakies styki ? trzebabygo wymienic na nowy ? i czy wymiana coś da
  7. czesc wszystkim jestem marcin . moje auto to Audi a4 b6 1.9 pozdrawiam
  8. Witam . Szukałem mojego problemu na roznych forach przez kilka dni , niestety nic nie znalazłem konkretnego i postanowiłem napisac własny temat z nadzieją , ze ktoś mi pomoże . Problem wygląda następująco : Kupiłem auto nie tak dawno jakiś miesiac temu i od poczatku z szybą był problem , wiec nie wiem co bylo przyczyną . Problem jest taki , ze szyba od strony kierowcy otwiera i zamyka się bardzo opornie , trzeba męczyć przycisk podnoszenia/obnizania cały czas w góre i w doł aby szyba podnosila sie lub opadała po odrobince jakieś 2-3 cm , mozna takim sposobem obnizyć szybe calkowice i podniesć jednak mam wrazenie ze nie jest ona docisnięta do konca jak powinna , szyba od strony pasazera dziala prawidlowo z wlacznika od strony pasazera jak i kierowcy ( tylne szyby na korbkę ) . Sprawdząłem przewody miedzy drzwiami wydają sie całe , rozkrecąłem silnik i wydaje się być w porządku . -po wykreceniu silnika z drzwi , sam silnik rowniez przekreca się o te 3cm i zatrzymuje wiec problem nie lezy w prowadnicach szyby. -oraz chyba najwazniejsze info , przy naciskaniu wlącznika tej szyby przygasają wszystkie swiatelka a nawet delikatnie przygasają swiatla mijania/drogowe Co może być przyczyną takiego problemu ? prosze o rady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...