
Kamil132
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Kamil132

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Włocławek
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
329 wyświetleń profilu
-
Hey, w domowym zaciszu odrestaurowałem felgi które miałem na swoim starym samochodzie, mianowicie Ford Scorpio mk1 2.4 v6 z 89r. Ford był na nich już w 2006r jak został sprowadzony do Polski, niecały miesiąc temu sprzedałem go ponieważ zakupiłem księżniczkę "Audi a4 b5" dwie felgi były cały czas na Fordzie które zdemontowałem przed sprzedażą a dwie po uderzeniu w krawężnik(zima) delikatnie skrzywione leżały kilka lat w garażu. Starczy tej historii !! Proszę tu zdjęcia skrzywionej i reszty tuż po wyjęciu z garażu: Tutaj zdjęcia felg z czyszczenia papierem ściernym + zdjęcia z uzupełnionymi już ubytkami szpachlą uniwersalną, po przejechaniu papierem wodnym o gradacji 600/800 jak i również przygotowanie już do malowania szarym antykorozyjnym podkładem do aluminium. Pomalowane podkładem antykorozyjnym: A tutaj już felga po nałożeniu 2x warstw podkładu, 2x warstw lakieru właściwego a także 2x/3x warstw lakieru bezbarwnego ochronnego. (Dodałem klimatyczny emblemat "AUDI" jest to tylko cienkie aluminium pokryte gumą, można odkleić easy) Po renowacji nie były nawet przymierzane na Audice, ponieważ na wiosnę i tak planowałem kupić jakieś 17/18cali a tych nie chciałem przypadkiem porysować i narobić sobie dodatkowej roboty, poza tym leża i tak cały czas w pokoju i nie chciałem uświnić ich w piachu i błocie. Czego oczekuje robiąc taki team, nie chce w taki bądź inny sposób chwalić się wykonaną pracą tylko chciałem udowodnić, że renowację przeprowadziłem samodzielnie zgodnie z normami.. co mam na myśli normy? przygotowanie felg do malowania - felgi były obrabiane następujacymi gradacjami 120/150/220/340/600 wodny/800wodny. Następnie 2x warstwy podkładu, które zostały zmatowione przed nałożeniem lakieru właściwego(2x warstwy) a na sam koniec zostały położone 2/3 warstwy bezbarwnego lakieru by nadać połysk a także stworzyć warstwę ochronną. Teraz gdy wiemy, że felgi zostały poprawnie odrestaurowane, chciał bym się zapytać i prosić o pomoc w wycenie ich, wiem wiem są to tylko 15stki lecz swoją wartość mają tym bardziej, ze chyba nie wielu ma takie felgi Nie chce by przez kolejne kilka lat leżały w garażu, nie chce ich montować do siebie na Audi tylko i wyłącznie na zimę, nie chce ich po prostu zniszczyć a być może znajdzie się jakaś duszyczka, która właśnie na takie feluski czeka. z góry bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi w temacie.. czy to pozytywne czy negatywne. (w razie jak by ktoś nie dowidział, są to felgi 15stki et35 7jx15 112 Pozdrawiam
-
Jak środeczek tak samo ładny jak zew. to gratuluje zakupu - niech żyje kolejne 17lat i więcej
-
Bardzo ładnie sie prezentuję! Z klubowymi ramkami o niebo lepiej, oby wena do modyfikowania auta trwała jak najdłużej. Będę śledził. powodzonka
-
Kamil132 obserwuje zawartość Audi A4 B5
-
błąd wywala, dokładnie nie pamiętam bo wydruk mam w samochodzie, ale "Przepływomierz powietrza - Zwarcie XXX" (trzy iksy to były jakies trzy litery ktorych nie pamietam) I nie zawsze ale 2 razy wywaliło błąd "Blokada silnika - coś tam" (Samochód miałem podłączany wczoraj rano/wieczorem a także dziś kilkakrotnie) Nową przepływkę oddałem bo była Chińską imitacją ktorej parametry tak były rozbieżne od oryginału, ze auto natychmiast gasło i głupiało - Najprawdopodobniej moja stara jest sprawna. Tuż po wszystkich świętych jadę do profesjonalnego Elektromechanika Samochodowego i on zdiagnozuję co dolega mojej Audicy. W skrócie mi powiedział jak to będzie wyglądało, mianowicie... wsiada do mnie z laptopem, podpina sie pod komputer pokładowy samochodu, jeździmy potem jakieś korekty znów jeździmy i dowiemy się co mu dolega. A co do tego dziwnego dmuchania bądź zasysania powietrza w baku to być może masz rację. Wszystkie! filtry - kupione(część zamontowana) Wszystkie! płyny/oleje(część zmieniona) Przeguby + ten problem z bakiem paliwa + problem z tym bulgotaniem w zbiorniczku wspomagania Zajmie się tym wszystkim mój znajomy mechanik również tuż po "Wszystkich Świętych" Także na razie pozostaje tylko czekać, będę dawał znać jak postępy i co dolegało Audicy o ile uda się wszystko poogarniać. Ale chętnie bym się przyjrzał temu problemowi z zaworem N80, możesz coś więcej o tym powiedzieć? #mały edit Nie wspomniałem co dolega aucie na starej przepływce.. Auto teoretycznie odpala na przysłowiowego strzałą lecz jest chwilowe zawachanie obrotów. Tuz po odpaleniu podbija natychmiast do 1300-1400(moze do 1500 nawet), pomału bądź gwałtownie spada do 800-900(zależy czy silnik jest zimny czy ciepły, im cieplejszy tym jest gorzej, po przejechaniu 200km na CPN;ie auto zapaliło i gasło i tak nawet 5razy, po przegazowaniu auta było to co na początku czyli zawachania obrotów i po chwili się stabilizowało), następnie albo stabilizuję się juz na te 900-1000 albo jeszcze skoczy na 1200+- i spadnie do tej prawidłowej liczby 900-1000. Równiez podczas ruszania jest gwałtowny spadek obrotów który po chwili zanika i jest wszystko okej.. Takie jakby przydławienie ale tylko podczas ruszania z biegu jałowego.. chyba, że trzyma się go na większym gazie to wszystko jest okej(trzymając mocniej pedał gazu moze nei odczówam tak tego chwilowego spadku obrotów) #mały edit x2 Jutro będę miał wolniejszy dzień to postaram się nagrać te zawachania obrotów.
-
Hey! Gdy kupowałem Audi sprzedawca zapewniał mnie, że do wymiany będzie przepływomierz - gdy zapalał wachały się obroty a po 2-5s stabilizowało się wszystko, podczas ruszania (nawet gdy obroty były stabilne) tez był spadek obrotów o jakieś 300-400 ale po chwili od razu podnosiło się do odpowiedniej wartości. Dziś postanowiłem kupić nową przepływkę bo z używkami różnie bywa, kupiłem katalogową przepływkę dedykowaną do Audi a4 b5 1.8 125km adr + numer mojej walniętej oryginalnej przepływki zgadzał się z numerem nowej katalogowej którą kupiłem. Dziś podmieniłem przepływki i jest tragicznie, dzieje sie coś magicznego, mianowicie... 1. Zapalam auto 2. szarpie, dławi się 3. gaśnie po pierwszym bądź drugim zadławieniu / szarpie, dławi się kilkanaście sekund, gaśnie * \/ Jeszcze na starej przepływce \/ * (na nowej również słychać te dmuchanie/zasysanie ale od razu czy tam po chwili i tak gaśnie bo tak się dławi) Zauważyłem jeszcze hmm, z korka wlewu paliwa słyszę jak dmucha bądź zasysa powietrze. 1. Gwałtowne odkręcenie korka wlewu paliwa = zadławienie - po chwili sie stabilizuję 2 Gwałtowne zakręcenie korka = zadławienie, szarpnięcie - po chwili sie stabilizuję W zbiorniczku płynu wspomagania płyn bulgocze(nie gotuje się) po prostu no nie wiem jak to naszkicować by było zrozumiałe Gdy w szklankę herbaty wsadzicie słomkę i dmuchacie full = herbata bulgocze - To samo dzieje się w moim zbiorniczku od płynu wspomagania. Wspomaganie działa perfekto. Nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym dławieniem się itp. ale napisałem wszystko co zauważyłem przy aucie nie tak. Jutro mogę nakręcić jakiś krótki filmik by to naświetlić.
-
okej okej, popaczam jutro, dziękować.
-
Tak tak płyn nie woda, gotuje się płyn od wspomagania bo gdy maska poszła w górę ewidentnie płyn wrze, gotuje się, bulgocze. Okej, z tym elektrozaworem odpowietrzającym zbiornik paliwa zajrzę jutro. Czyli VAG takowe błędy również pokaże. Myślałem, że VAG pokazuje błędy w silniku. No to bym musiał do znajomego na warsztat podjechać by mi podpiął auto pod komputer.
-
okej dziękować, wszystko na dniach pozamawiam i znajomy mechanik wszystkim się zajmie z czym ja sam nie podołam, niestety jest już zimno na dworze i nie chce konstruować dzikich najazdów i leżeć na ziemi na kocu. Ale am pytanko hymm, zauważyłem dziwne ssanie powietrza od wlewu paliwa ;o -Odkręce korek wlewu to minimalnie przydławi się i po chwili pracuje normalnie, -Gdy dokręcę korek wlewu na full i "dociskam cały czas korek" to po 2s dostaje zastrzyku i podbija obroty o +300 i spada do tych 900-1000 i pracuje ok dalej. - Gdy dokręcę korek wlewu na full i "puszczę" to tak jak by korek przepuszczał i cały czas słychac jak zasysa bądź wydmuc**je powietrze ;o Dodatkowo zauważyłem, że gotuje mi się woda w zbiorniczku wspomagania (przejechałem raptem 50km +-). Dodam, że wspomaganie działa, kierownicą mogę kręcić malutkim palcem. Lecz gdy samochów stoi na biegu jałowym i kierownicą pomalutku kręcę w lewo bądz prawo to obroty spadają o -300 i po chwili stabilizuje sie do tych 900-1000 i potem gdy kręce kierownicą to jest w miarę OK nie odczuwa się spadku obrotów Wiem, że na 100% mam do wymiany przepływomierz i jutro powinien być... ale znając pocztę polską to sam nwm :C
-
@Randor, tak.. rozrząd był robiony. I dzieki za odp. ogarne wszystko i na dniach porobi sie
-
okej, bardzo dzięki za odpowiedz w temacie, wezmę to pod uwagę.
-
Okej, taki zamówię. A co z resztą, wszystko dobre powybierałem? Prosił bym jeszcze o jakąś opinie na temat tego ceramizera A jeszcze jedno, przepływomierz powietrza musi być od modelu z 95r czy moze być do 99r.
-
Cześć! Zakupiłem wczoraj od dalekiego sąsiada naprawdę bardzo zadbane Audi a4 b5 1.8 z 95r tylko BP (kolor ciemno zielony) Jako iz jest to mój daleki sąsiad + oddałem mu swój kawałek ziemi w dzierżawę nie oszukał by mnie. Auto posiadał 11lat przez ten okres auto było zawsze garażowane. Kupiłem trochę po taniości te cudo ponieważ wymaga troszkę wkładu finansowego, mianowicie.... -Przeguby. -lewy zaczep/zatrzask przedniego zderzaka. -przepływomierz (2 razy zafaluje obrotami jak zapali silnik, podczas jazdy minimalnie odczuwalne, przełożył przy mnie owy element od swojego audi a4 i wszystko pięknie śmigało) Dodatkowo chciał bym wymienić: -Filtr Oleju/Paliwa/Powietrza/Kabinowy -Olej silnikowy Zawsze drobne części, filtry, płyny, oleje kupowałem/kupuje w sklepie "motointegrator.pl" Wszystkie możliwe części również chciał bym zakupić w tym sklepie, chciał bym podać kilka linków i prosił bym o podpowiedz czy zamawiam pasujące i w porządku części, nie chciał bym zamówić złych części a potem bawić się w odsyłanie. Być może któryś z użytkowników będzie posiadał zatrzask do zderzaków bądź przepływomierz Z góry bardzo dziękuje. Przeguby: https://www.motointegrator.pl/produkty/267095-przegub-napedowy-zewnetrzny-pascal-g1w008pc Filtr oleju: (troszkę droższy od BOSH więc wole chyba to) https://www.motointegrator.pl/produkty/184577-filtr-oleju-knecht-oc-264 Filtr paliwa: https://www.motointegrator.pl/produkty/212111-filtr-paliwa-jc-premium-b31021pr Filtr powietrza/kabinowy - to już dodałem do koszyka (bez przesady) Tu był NAJWIĘKSZY dylemat ponieważ 20min siedziałem i czytałem co kto leje do silnika i niestety każdy mówił co innego Postanowiłem zamówić Wielosezonowy, półsyntetyczny olej LOTOS SEMISYNTETIC 10W40 https://www.motointegrator.pl/produkty/286200-olej-lotos-10w40-4-litry Niestety przepływomierz i zaczep do zderzaka będę musiał kupić na allegro bądź jeszcze gdzieś indziej, ponieważ ten element ma kosmiczne ceny a mi wystarczy używany Jeszcze raz dziękuje osobą które podpowiedzą czy dokonałem słusznych wyborów. Dodatkowo chciał bym się zapytać czy przed zimą mam jeszcze coś wymieniać czy dać sobie już spokój w tym roku. Mały #edit Chciał bym również kupić takie cudo: http://allegro.pl/ceramizer-cs-do-silnika-nano-pad-4x-poradnik-i5204355154.html?bi_s=ads&bi_m=p2,2&bi_c=84821#thumb/5 Tylko nie wiem czy to jest warte swojej ceny i czy w ogóle warto się w to bawić.
-
Witam, mam na imię Kamil, woj. Kuj-Pom (okolice Włocławek) Wczoraj sprzedałem stare auto był to ford Scorpio mk1 2.4 v6 BP z 89r , i zakupiłem od razu upatrzone od kilku dni cudeńko > Audi a4 b5 1.8 BP z 95r (daleeekii sąsiad - mieszkam na wsi) Jestem przekonany, że znajdę tu orłów motoryzacyjnych którzy w razie potrzeb pomogą. Jeszcze raz witam wszystkich klubowiczów!!