Skocz do zawartości

Kamil132

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kamil132

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Włocławek

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

304 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kamil132

0

Reputacja

  1. Hey, w domowym zaciszu odrestaurowałem felgi które miałem na swoim starym samochodzie, mianowicie Ford Scorpio mk1 2.4 v6 z 89r. Ford był na nich już w 2006r jak został sprowadzony do Polski, niecały miesiąc temu sprzedałem go ponieważ zakupiłem księżniczkę "Audi a4 b5" dwie felgi były cały czas na Fordzie które zdemontowałem przed sprzedażą a dwie po uderzeniu w krawężnik(zima) delikatnie skrzywione leżały kilka lat w garażu. Starczy tej historii !! Proszę tu zdjęcia skrzywionej i reszty tuż po wyjęciu z garażu: Tutaj zdjęcia felg z czyszczenia papierem ściernym + zdjęcia z uzupełnionymi już ubytkami szpachlą uniwersalną, po przejechaniu papierem wodnym o gradacji 600/800 jak i również przygotowanie już do malowania szarym antykorozyjnym podkładem do aluminium. Pomalowane podkładem antykorozyjnym: A tutaj już felga po nałożeniu 2x warstw podkładu, 2x warstw lakieru właściwego a także 2x/3x warstw lakieru bezbarwnego ochronnego. (Dodałem klimatyczny emblemat "AUDI" jest to tylko cienkie aluminium pokryte gumą, można odkleić easy) Po renowacji nie były nawet przymierzane na Audice, ponieważ na wiosnę i tak planowałem kupić jakieś 17/18cali a tych nie chciałem przypadkiem porysować i narobić sobie dodatkowej roboty, poza tym leża i tak cały czas w pokoju i nie chciałem uświnić ich w piachu i błocie. Czego oczekuje robiąc taki team, nie chce w taki bądź inny sposób chwalić się wykonaną pracą tylko chciałem udowodnić, że renowację przeprowadziłem samodzielnie zgodnie z normami.. co mam na myśli normy? przygotowanie felg do malowania - felgi były obrabiane następujacymi gradacjami 120/150/220/340/600 wodny/800wodny. Następnie 2x warstwy podkładu, które zostały zmatowione przed nałożeniem lakieru właściwego(2x warstwy) a na sam koniec zostały położone 2/3 warstwy bezbarwnego lakieru by nadać połysk a także stworzyć warstwę ochronną. Teraz gdy wiemy, że felgi zostały poprawnie odrestaurowane, chciał bym się zapytać i prosić o pomoc w wycenie ich, wiem wiem są to tylko 15stki lecz swoją wartość mają tym bardziej, ze chyba nie wielu ma takie felgi Nie chce by przez kolejne kilka lat leżały w garażu, nie chce ich montować do siebie na Audi tylko i wyłącznie na zimę, nie chce ich po prostu zniszczyć a być może znajdzie się jakaś duszyczka, która właśnie na takie feluski czeka. z góry bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi w temacie.. czy to pozytywne czy negatywne. (w razie jak by ktoś nie dowidział, są to felgi 15stki et35 7jx15 112 Pozdrawiam
  2. Jak środeczek tak samo ładny jak zew. to gratuluje zakupu - niech żyje kolejne 17lat i więcej
  3. Bardzo ładnie sie prezentuję! Z klubowymi ramkami o niebo lepiej, oby wena do modyfikowania auta trwała jak najdłużej. Będę śledził. powodzonka
  4. błąd wywala, dokładnie nie pamiętam bo wydruk mam w samochodzie, ale "Przepływomierz powietrza - Zwarcie XXX" (trzy iksy to były jakies trzy litery ktorych nie pamietam) I nie zawsze ale 2 razy wywaliło błąd "Blokada silnika - coś tam" (Samochód miałem podłączany wczoraj rano/wieczorem a także dziś kilkakrotnie) Nową przepływkę oddałem bo była Chińską imitacją ktorej parametry tak były rozbieżne od oryginału, ze auto natychmiast gasło i głupiało - Najprawdopodobniej moja stara jest sprawna. Tuż po wszystkich świętych jadę do profesjonalnego Elektromechanika Samochodowego i on zdiagnozuję co dolega mojej Audicy. W skrócie mi powiedział jak to będzie wyglądało, mianowicie... wsiada do mnie z laptopem, podpina sie pod komputer pokładowy samochodu, jeździmy potem jakieś korekty znów jeździmy i dowiemy się co mu dolega. A co do tego dziwnego dmuchania bądź zasysania powietrza w baku to być może masz rację. Wszystkie! filtry - kupione(część zamontowana) Wszystkie! płyny/oleje(część zmieniona) Przeguby + ten problem z bakiem paliwa + problem z tym bulgotaniem w zbiorniczku wspomagania Zajmie się tym wszystkim mój znajomy mechanik również tuż po "Wszystkich Świętych" Także na razie pozostaje tylko czekać, będę dawał znać jak postępy i co dolegało Audicy o ile uda się wszystko poogarniać. Ale chętnie bym się przyjrzał temu problemowi z zaworem N80, możesz coś więcej o tym powiedzieć? #mały edit Nie wspomniałem co dolega aucie na starej przepływce.. Auto teoretycznie odpala na przysłowiowego strzałą lecz jest chwilowe zawachanie obrotów. Tuz po odpaleniu podbija natychmiast do 1300-1400(moze do 1500 nawet), pomału bądź gwałtownie spada do 800-900(zależy czy silnik jest zimny czy ciepły, im cieplejszy tym jest gorzej, po przejechaniu 200km na CPN;ie auto zapaliło i gasło i tak nawet 5razy, po przegazowaniu auta było to co na początku czyli zawachania obrotów i po chwili się stabilizowało), następnie albo stabilizuję się juz na te 900-1000 albo jeszcze skoczy na 1200+- i spadnie do tej prawidłowej liczby 900-1000. Równiez podczas ruszania jest gwałtowny spadek obrotów który po chwili zanika i jest wszystko okej.. Takie jakby przydławienie ale tylko podczas ruszania z biegu jałowego.. chyba, że trzyma się go na większym gazie to wszystko jest okej(trzymając mocniej pedał gazu moze nei odczówam tak tego chwilowego spadku obrotów) #mały edit x2 Jutro będę miał wolniejszy dzień to postaram się nagrać te zawachania obrotów.
  5. Hey! Gdy kupowałem Audi sprzedawca zapewniał mnie, że do wymiany będzie przepływomierz - gdy zapalał wachały się obroty a po 2-5s stabilizowało się wszystko, podczas ruszania (nawet gdy obroty były stabilne) tez był spadek obrotów o jakieś 300-400 ale po chwili od razu podnosiło się do odpowiedniej wartości. Dziś postanowiłem kupić nową przepływkę bo z używkami różnie bywa, kupiłem katalogową przepływkę dedykowaną do Audi a4 b5 1.8 125km adr + numer mojej walniętej oryginalnej przepływki zgadzał się z numerem nowej katalogowej którą kupiłem. Dziś podmieniłem przepływki i jest tragicznie, dzieje sie coś magicznego, mianowicie... 1. Zapalam auto 2. szarpie, dławi się 3. gaśnie po pierwszym bądź drugim zadławieniu / szarpie, dławi się kilkanaście sekund, gaśnie * \/ Jeszcze na starej przepływce \/ * (na nowej również słychać te dmuchanie/zasysanie ale od razu czy tam po chwili i tak gaśnie bo tak się dławi) Zauważyłem jeszcze hmm, z korka wlewu paliwa słyszę jak dmucha bądź zasysa powietrze. 1. Gwałtowne odkręcenie korka wlewu paliwa = zadławienie - po chwili sie stabilizuję 2 Gwałtowne zakręcenie korka = zadławienie, szarpnięcie - po chwili sie stabilizuję W zbiorniczku płynu wspomagania płyn bulgocze(nie gotuje się) po prostu no nie wiem jak to naszkicować by było zrozumiałe Gdy w szklankę herbaty wsadzicie słomkę i dmuchacie full = herbata bulgocze - To samo dzieje się w moim zbiorniczku od płynu wspomagania. Wspomaganie działa perfekto. Nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym dławieniem się itp. ale napisałem wszystko co zauważyłem przy aucie nie tak. Jutro mogę nakręcić jakiś krótki filmik by to naświetlić.
  6. Kamil132

    Podpowiedz/porada

    okej okej, popaczam jutro, dziękować.
  7. Kamil132

    Podpowiedz/porada

    Tak tak płyn nie woda, gotuje się płyn od wspomagania bo gdy maska poszła w górę ewidentnie płyn wrze, gotuje się, bulgocze. Okej, z tym elektrozaworem odpowietrzającym zbiornik paliwa zajrzę jutro. Czyli VAG takowe błędy również pokaże. Myślałem, że VAG pokazuje błędy w silniku. No to bym musiał do znajomego na warsztat podjechać by mi podpiął auto pod komputer.
  8. Kamil132

    Podpowiedz/porada

    okej dziękować, wszystko na dniach pozamawiam i znajomy mechanik wszystkim się zajmie z czym ja sam nie podołam, niestety jest już zimno na dworze i nie chce konstruować dzikich najazdów i leżeć na ziemi na kocu. Ale am pytanko hymm, zauważyłem dziwne ssanie powietrza od wlewu paliwa ;o -Odkręce korek wlewu to minimalnie przydławi się i po chwili pracuje normalnie, -Gdy dokręcę korek wlewu na full i "dociskam cały czas korek" to po 2s dostaje zastrzyku i podbija obroty o +300 i spada do tych 900-1000 i pracuje ok dalej. - Gdy dokręcę korek wlewu na full i "puszczę" to tak jak by korek przepuszczał i cały czas słychac jak zasysa bądź wydmuc**je powietrze ;o Dodatkowo zauważyłem, że gotuje mi się woda w zbiorniczku wspomagania (przejechałem raptem 50km +-). Dodam, że wspomaganie działa, kierownicą mogę kręcić malutkim palcem. Lecz gdy samochów stoi na biegu jałowym i kierownicą pomalutku kręcę w lewo bądz prawo to obroty spadają o -300 i po chwili stabilizuje sie do tych 900-1000 i potem gdy kręce kierownicą to jest w miarę OK nie odczuwa się spadku obrotów Wiem, że na 100% mam do wymiany przepływomierz i jutro powinien być... ale znając pocztę polską to sam nwm :C
  9. Kamil132

    Podpowiedz/porada

    @Randor, tak.. rozrząd był robiony. I dzieki za odp. ogarne wszystko i na dniach porobi sie
  10. Kamil132

    Podpowiedz/porada

    okej, bardzo dzięki za odpowiedz w temacie, wezmę to pod uwagę.
  11. Kamil132

    Podpowiedz/porada

    Okej, taki zamówię. A co z resztą, wszystko dobre powybierałem? Prosił bym jeszcze o jakąś opinie na temat tego ceramizera A jeszcze jedno, przepływomierz powietrza musi być od modelu z 95r czy moze być do 99r.
  12. Kamil132

    Podpowiedz/porada

    Cześć! Zakupiłem wczoraj od dalekiego sąsiada naprawdę bardzo zadbane Audi a4 b5 1.8 z 95r tylko BP (kolor ciemno zielony) Jako iz jest to mój daleki sąsiad + oddałem mu swój kawałek ziemi w dzierżawę nie oszukał by mnie. Auto posiadał 11lat przez ten okres auto było zawsze garażowane. Kupiłem trochę po taniości te cudo ponieważ wymaga troszkę wkładu finansowego, mianowicie.... -Przeguby. -lewy zaczep/zatrzask przedniego zderzaka. -przepływomierz (2 razy zafaluje obrotami jak zapali silnik, podczas jazdy minimalnie odczuwalne, przełożył przy mnie owy element od swojego audi a4 i wszystko pięknie śmigało) Dodatkowo chciał bym wymienić: -Filtr Oleju/Paliwa/Powietrza/Kabinowy -Olej silnikowy Zawsze drobne części, filtry, płyny, oleje kupowałem/kupuje w sklepie "motointegrator.pl" Wszystkie możliwe części również chciał bym zakupić w tym sklepie, chciał bym podać kilka linków i prosił bym o podpowiedz czy zamawiam pasujące i w porządku części, nie chciał bym zamówić złych części a potem bawić się w odsyłanie. Być może któryś z użytkowników będzie posiadał zatrzask do zderzaków bądź przepływomierz Z góry bardzo dziękuje. Przeguby: https://www.motointegrator.pl/produkty/267095-przegub-napedowy-zewnetrzny-pascal-g1w008pc Filtr oleju: (troszkę droższy od BOSH więc wole chyba to) https://www.motointegrator.pl/produkty/184577-filtr-oleju-knecht-oc-264 Filtr paliwa: https://www.motointegrator.pl/produkty/212111-filtr-paliwa-jc-premium-b31021pr Filtr powietrza/kabinowy - to już dodałem do koszyka (bez przesady) Tu był NAJWIĘKSZY dylemat ponieważ 20min siedziałem i czytałem co kto leje do silnika i niestety każdy mówił co innego Postanowiłem zamówić Wielosezonowy, półsyntetyczny olej LOTOS SEMISYNTETIC 10W40 https://www.motointegrator.pl/produkty/286200-olej-lotos-10w40-4-litry Niestety przepływomierz i zaczep do zderzaka będę musiał kupić na allegro bądź jeszcze gdzieś indziej, ponieważ ten element ma kosmiczne ceny a mi wystarczy używany Jeszcze raz dziękuje osobą które podpowiedzą czy dokonałem słusznych wyborów. Dodatkowo chciał bym się zapytać czy przed zimą mam jeszcze coś wymieniać czy dać sobie już spokój w tym roku. Mały #edit Chciał bym również kupić takie cudo: http://allegro.pl/ceramizer-cs-do-silnika-nano-pad-4x-poradnik-i5204355154.html?bi_s=ads&bi_m=p2,2&bi_c=84821#thumb/5 Tylko nie wiem czy to jest warte swojej ceny i czy w ogóle warto się w to bawić.
  13. Witam, mam na imię Kamil, woj. Kuj-Pom (okolice Włocławek) Wczoraj sprzedałem stare auto był to ford Scorpio mk1 2.4 v6 BP z 89r , i zakupiłem od razu upatrzone od kilku dni cudeńko > Audi a4 b5 1.8 BP z 95r (daleeekii sąsiad - mieszkam na wsi) Jestem przekonany, że znajdę tu orłów motoryzacyjnych którzy w razie potrzeb pomogą. Jeszcze raz witam wszystkich klubowiczów!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...