Skocz do zawartości

brynek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O brynek

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Zgierz

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

293 wyświetleń profilu

Osiągnięcia brynek

0

Reputacja

  1. Nie w sedanie. W sedanie jest jeden moduł/wzmacniacz Miałem kiedyś podobną sytuację w B6 i okazało się ze były uszkodzone przewody we wtyczkach przy wzmacniaczu. Kolej rzeczy była taka, że uszkodzeniu uległ wzmacniacz. Klient poczytał na forum o patencie z ugniataniem wzmacniacza i klipsem i zaczął rzeźbić. Niewiele mu to dawało więc wielokrotnie demontował wzmacniacz, a że przewody są krótkie to szarpał się z wtyczkami aż przewody w końcu popękały i raz łączyły a innym razem nie. Z zewnątrz wyglądały na sprawne. Skończyło się na sztukowaniu instalacji, nowymi wtyczkami i naprawie wzmacniacza. W tym przypadku obstawiam że problem jest po stronie radia które wysyła niepoprawny sygnał sterujący diversity i wzmacniacz niepoprawnie wybiera anteny. Koledzy dzielę się z Wami swoją wiedzą dotyczącą moich perypetii ze słabym odbiorem stacji radiowych w B7. Otóż odpiąłem wszystkie wtyczki ze wzmacniacza i w jedną z nich włożyłem, uwaga zwykły drut. Jeżdzę już ponad miesiąc i radio odbiera rewelacyjnie, nawet poza miastem!!!. Może to być wskazówka dla innych borykających się z takim problemem. Mogę powiedzieć, że nie warto wydawać pieniędzy na wymianę wzmacniacza antenowego gdyż jak znajdziecie w moich poprzednich postach kupno używanego, sprawnego jest prawie nierealne. Jeśli ktoś potrzebuje wskazówek piszcie na priv.
  2. Witajcie ponownie Chciałbym podzielić się z Wami jak wygląda sytuacja z moją walką o odbiór stacji radiowych. Otóż zamówiłem kolejny wzmacniacz niestety nic to nie dało. Zgodnie z Waszymi sugestiami, sprawdziłem przewody antenowe, wtyczki przy radiu. Wszystko jest ok, napięcie na wyjściach antenowych przy wzmacniaczu wynosi ok 12V.Zmierzyłem przejścia i z przewodami jest wszystko w porządku. Oczyściłem na nowo styki znajdujące się na szybie, nanosząc warstwę kleju przewodzącego. Dodam, że kiedy odłączam wzmacniacz i włożę we wtyczkę jakikolwiek drut radio zawsze odbiera bardzo dobrze. To już trzeci testowany wzmacniacz,co prawda każdy używany ale czy to możliwe aby wszystkie były uszkodzone. Jeden z kolegów prosił o umieszczenie zdjęcia jak wygląda mój wzmacniacz, więc zamieszczam poniżej http://www.fotosik.pl/zdjecie/519393e08cb509c1 Trochę kończą mi się pomysły, prosze o pomoc!!!
  3. Mam podłączoną żółtą wtyczkę we wzmacniaczu antenowym, nie wiem czy to oznacza że jest tylko instalacja czy cały wspomniany system. Jak to sprawdzić? Wczoraj jeszcze podginałem blaszki na wzmacniaczu, czyściłem styki na szybie ale to też nic nie dało. Ogólnie sytuacja jest bardzo dziwna. Może to naprowadzi co może być u mnie przyczyną słabego odbioru. Zawsze po uruchomieniu auta radio gra perfekcyjnie dopiero po ok. 15-20 min. poruszania się po mieście zaczynają się szumy i problemy z odbiorem. Ponieważ jeżdżę przeważnie tymi samymi drogami w miejscach gdzie wczesniej grało ok. po pewnym czasie jest tak jakby ktoś odłączył antenę. Podkreślam jest tak za każdym razem to tak jak bym miał abonament na radio na kilkanaście minut.
  4. Jestem po wymianie wzmacniacza antenowego. Niestety problem ze słabym odbiorem stacji radiowych pozostał. Sprawdziłem antenę na szybie, nie widać nic niepokojącego. Co jeszcze sprawdzić? Gdzie jeszcze szukać przyczyny?
  5. Witajcie Potrzebuję dobrego mechanika, który ogarnia temat TFSI. Konkretnie mam na myśli wymianę łańcucha i napinacza wałków2.0T.Czy ktoś z Was może coś polecić?
  6. Oczywiście, że czytałem wspomniany temat. Jest tam jednak opisany przypadek B6. Czy w B7 jest tak samo jak w B6, mam na myśli umiejscowienie wzmacniacza?
  7. Witajcie Mam problem ze swoim radiem fabrycznym Chorus. Otóż kiedy auto porusza się w mieście stacje radiowe odbierają bardzo dobrze. Podczas jazdy lub poza miastem jest gorzej,stacje umykają a czasami niektóre wcale nieodbierają. Po przestudiowaniuforum podejrzanym może być wzmacniacz antenowy lecz nie mam pojecia gdzie go szukać w sedanie? Jest mnóstwo tematów ale dotyczących B6.Dodatkowo prosze Was o wskazówki co jeszcze może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
  8. Jeszcze raz dziękuję Wam za nieocenioną pomoc w temacie. Wnioski są takie, nie kupować nawet nowe częśći w sprawdzonych źródłach.
  9. Może ten nowy jest uszkodzony?Posprawdzam jeszcze i zrobię logi na 118 i wrzucę. Witajcie ponownie. Wrzucam logi z kanału 118 oraz nowe z kanału 115. Założyłem nowy zawór N75. Krótko mówiąc wymieniłem nowy na nowy i w moim odczuciu i to dzięki Waszym podpowiedziom strzał w 10. Wydaje się, że ten nowy był uszkodzony ponieważ auto zdecydowanie odzyskało wigor:)Zerknijcie proszę na aktualne logi oraz te które były wcześniej. Jest 100% lepiej, ale w zakresie ok.1500-1800 obr. nadal doładowanie jest poniżej wartosci zadanej.Czy to jest ok? Z góry dziękuję za Wasze komentarze. http://vaglog.pl/log-118_RC6eeu.html http://vaglog.pl/log-115_63AQb.html
  10. Jaki to konkretnie błąd z vaga? 000665 Boost Presure Regulation P0299- Control Range not Reached Ale nie wywala tego błędu na desce tylko w VCDS Czuć ewidentnie, że brakuje mu mocy, poza tym żadnych błędów.
  11. Założony został Pierburga, jak go sprawdzić i po czym wnioskujesz, że nie działa?
  12. Witam Czy moglibyście wypowiedzieć się na temat poniższych logów? Auto ewidentnie niedomaga.Wyczuwalny jest brak mocy, VCDS pokazuje błąd ciśnienia doładowania. Wymienione zostały zawory N75 oraz DV(był uszkodzony) Sprawdzona również została szczelnosć dolotów. Macie jakieś pomysły? http://vaglog.pl/log-115_jfteB67.html
  13. brynek

    Brak mocy 2.0TFSI BGB

    Oto obiecane logi, proszę o ocenę. http://vaglog.pl/log-115_jfteB67.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...