Skocz do zawartości

Audi MAJSTERKOWICZ

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Audi MAJSTERKOWICZ

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Krosno

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

271 wyświetleń profilu
  1. Witam. Mam problem z moim Audi a4 b5 1996r 1,6 ADP .Problem polega na tym iż samochodem nie da sie jechać na zimnym silniku na benzynie . Auto po dodaniu gazu na full dusi się nie wkręci sie powyzej 1500 obrotów./min. i obroty faluja ok 1000-1200. Problem ustaje po ok 5 min, postoju i normalnie wkręca się i wszystko jest ok .,i tak aż znów do momentu gdy auto ostygnie. Auto jest zagazowane, ale na gazie wszystko chodzi ładnie. Dodam że czasem strzela w dolot w tym czasie 5 min. po odpaleniu PROSZE O POMOC
  2. Witam. Mam problem z moim Audi a4 b5 1996r 1,6 ADP .Problem polega na tym iż samochodem nie da sie jechać na zimnym silniku na benzynie . Auto po dodaniu gazu na full dusi się nie wkręci sie powyzej 1500 obrotów./min. i obroty faluja ok 1000-1200. Problem ustaje po ok 5 min, postoju i normalnie wkręca się i wszystko jest ok .,i tak aż znów do momentu gdy auto ostygnie. Auto jest zagazowane, ale na gazie wszystko chodzi ładnie. Dodam że czasem strzela w dolot w tym czasie 5 min. po odpaleniu PROSZE O POMOC
  3. quadral20004 Jakbym nie potrzebował pomocy to bym nie pisał tematów na FORUM które pomaga w niejednej sytuacji i Nie potrzebuje JASNOWIDZÓW bo zapewne TY nim nie jesteś lecz tak jak napisałem prosiłem o fotki lub porady jak złozyć nowe linki z zestawem naprawczym, może ktoś przy tym juz grzebał i ma takie materiały lub wiedze.
  4. Witam, podczas mrozu przypadkowo nacisnąłem otwieranie szyby pasażera. Oczywiście otworzyła się, cos postrzelalo ale sie otwożyła lecz poźniej miałem duży problem z jej zasunięciem całkowicie, to sie nie dosuneła do końca to otworzyła całkowicie ale po ok 20 min zabawy zasuneła sie. Rozebrałem boczek i wysypału sie jakieś zielone małe plastiki, cos sie urwało. no i szyba spada samoczynnie juz sie nawet nie utrzyma ,leci w dół, linki wygladają na całe nie są zerwane. Proszę o pomoc czy są jakieś zestawy naprawcze. i jak to złożyć w całość z nowymi linkami ewentualnie . Może ma ktos jakieś fotki zeby to poskładać ????/
  5. Witam, podczas mrozu przypadkowo nacisnąłem otwieranie szyby pasażera. Oczywiście otworzyła się, cos postrzelalo ale sie otwożyła lecz poźniej miałem duży problem z jej zasunięciem całkowicie, to sie nie dosuneła do końca to otworzyła całkowicie ale po ok 20 min zabawy zasuneła sie. Rozebrałem boczek i wysypału sie jakieś zielone małe plastiki, cos sie urwało. no i szyba spada samoczynnie juz sie nawet nie utrzyma ,leci w dół, linki wygladają na całe nie są zerwane. Proszę o pomoc czy są jakieś zestawy naprawcze. i jak to złożyć w całość z nowymi linkami ewentualnie . Może ma ktos jakieś fotki zeby to poskładać ????/
  6. Problem rozwiazany, NIE ZAWSZE WYSTARCZA WZROKOWA OCENA TLOCZKA LUB INNEJ CZĘŚCI . przyczyna był tłoczek a scislej mówiąc korozja w tunelu po którym on sie poruszał. Sam tłoczek był gładki bez wżerów lub zarysowań. Wymieniłem tłoczek profilaktycznie z gumkami koszt 50 zł , wyczyściłem tunel w zacisku ze rdzy zamontowalem, koło odpowietrzyłem i wszystko ok. Temat uważam za zamknięty. POZDRAWIAM.
  7. Kolego właśnie zawsze sprawdzam wszystkie koła i tylko prawy przód jest gorący. Poczytałem i wiem jak by był ciepły też lewy tył to ewidentnie pompa do wymiany bo działa sekcjami na przemian prawy p.- lewy t. lewy p.-prawy t. A tutaj nie mam takiej klarownej sytuacji ;///
  8. Cos jest nie tak bo własnie objechałem kawałek 20 km i po zatrzymaniu się koło było zimne chociaż czesto hamowałem stawałem itd na swiatłach. A co najdziwniejsze wróciłem do domu ten sam dystans i juz koło było gorace. Koledzy czy ktos miał kiedykolwiek taki nietypowy przypadek. ?? Wiadomo można wymienić wszystko zacisk pompę, serwo itd zwiazane z układem hamulcowym ale nie chciał bym sie pchać w takie koszty.
  9. raczej nie bo dzisiaj rano byłem sie przejechac, rozgrzałem to wszystko odkręciłem prawe koło zakreciłem szpitki i tarczą w rękach nie zakręciłem bo własnie trzymało. i to jest dla mnie najdziwniejsze ze zacisk jest ok a trzyma to jedno koło, ;//
  10. Przyznam nie wiedziałem ze na przeglubie jest, wpadło mi teraz do głowy że na full skreconych kołach w prawo słychac przeglób bodajze prawy ale to delikatnie i czasami czy to mogło by miec jakiś związek z tym trzymaniem hamulca. ??
  11. kolego w B5 nie ma pierscienia na przednich kołach no chyba że nie zauważyłem, Napewno jest na tylnych pierścien od ABSu z tyłu na tarczy .
  12. Mowisz o adaptacji czujnika kata skretu kierownicy. a nie o absie?
  13. Nie musisz sie obawiać nie ma poprostu mocowanej tarczy srubami, jest ona ruchoma, wiec przy odkreceniu koła mogła sie ona ruszac.
  14. podzielam zdanie iż tłoczek jeśli chodzi bez problemów tzn wyciska sie i chowa to jest sprawny a pozatym nie ma wycieków. Mechanik któryś z kolei mówił zeby zaczac od weżyka hamulcowego poniewaz mógł sie rozwarstwić .. Co o tym Myslicie?? Miałeś moze podobny przypadek czy tylko dobra rada. ??
  15. Ok dzięki za info, muszę tylko znaleźć jakiegoś mechanika który mi to podłączył i zdiagnozuję bo ja nie za bardzo mam jak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...