Skocz do zawartości

RRafał

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O RRafał

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    opole

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. RRafał

    1.8t 280+

    Dołączam się do tematu. A4 B5 AEB. Mam hybrydę zrobioną z K03 wałki z ADR i potrzebuję dobre wtryski pod minimum 250 KM. Co polecacie?
  2. Pomoże ktoś? Robię swapa w A4 B5 z 1.8 20V ADR na 1.8T AEB. Oczywiście nie na zwykłe 150 KM tylko chcę go podkręcić na ok 280-300 KM. Silnik już przygotowany pod tą moc (stalowe korbowody, turbina hybryda, sprzęgło z 1.9 TDI). Problem polega na tym że, archaicznego sterownika nikt nie chce się podjąć zmapować do takich mocy, więc kupiłem cały osprzęt z A4 B6 AVJ (oprócz licznika). Porównałem do wiązki z AEB i mam w kostkach co do podszybia o wiele więcej kabelków, inaczej rozmieszczone kolory po kostkach i nie wiem jak to polutować żeby nie świrowało. Wie może ktoś coś, które kable są istotne a które nie? Pozdrawiam.
  3. RRafał

    swap 1.8 na 1.8t

    No właśnie zamiar jest taki żeby i tak go rozebrać w celu zakucia korbowodów i wymiany takich podzespołów jak: panewki, uszczelniacze zaworów, samoregulatory oraz polerowanie dolotu i wydechu w głowicy. planuję też zastosować szpilki zamiast śrub do głowicy, żeby nie "gwałcić" gwintu w bloku oraz wałki rozrządu z mojego 1.8 20V ADR ponieważ krzywki są o 1mm większe co dało by lepsze wypełnienie komory spalania. Tak na marginesie, to z tego co wiem to odprężenie silnika polega tylko na zmianie płaskich tłoków 1.8 20V na takie z wyżłobieniem z 1.8T. Oczywiście na oryginalne z firmy MAHLE, które w 1.8T wytrzymywały spokojnie do 350 KM.
  4. RRafał

    swap 1.8 na 1.8t

    Witam. Ja może z trochę innej beczki, ale w podobnym temacie. Chciałbym mojego troszkę jak na moje potrzeby, za słabego 1.8 20V ADR swapować na 1.8T, jednak pomyślałem sobie czy nie można by wykorzystać oryginalnych podzespołów? Może ktoś orientuje się które elementy można by wykorzystać aby go uturbić, a które należy wymienić? Chodzi mi o blok albo głowicę, a dokładnie o ich różnice między 1.8 20V, a 1.8T.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...