Skocz do zawartości

Majkell.s

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Majkell.s

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Zabrze

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Majkell.s

0

Reputacja

  1. Witam Panowie i może Panie. Cały czas ogarniam moją audejke, w weekend wywaliłem kata i zapodałem DP, filtry, świece, plukanka, olej plus na próbę założyłem zielonego grzybka HKS. Tylko mam zagwozdkę, i nie potrafię znaleźć odpowiedzi co zrobić z odkurzaczem czyli SAI ? Który działa i nie wiem czy go zabezpieczyć jakoś, dać mały filterek by nie ciągnął piachu czy może jest jakaś inna sztuczka ? Nie chce go teraz usuwać bo mam masę prace przy aucie, i nie chce sobie kolejnego problemu na głowę ładować ? Pomoże ktoś będę wdzięczny ?
  2. Miałem podobna przygodę, a mianowicie aku wyładowany praktycznie do zera. Winowajcą okazały się grzane fotele, niestety jeszcze tego nie zrobiłem obstawiam przekaźnik (fotele grzeją jak trzeba tylko kradną prąd) Ale sprawdz to jako pierwsze bezpiecznik nr44 zielony 30amper prawy dolny róg.
  3. Panowie jest postep ! A mianowicie ogarnołem ten n75 i czuć iż turbinka się włącza w końcu! Od około 2tyś obrotów auto dostaje mocy, demon to nadal nie jest ale jedzie Właściwie tylko przeczyściłem styki, strasznie naprężone te kabelki są od n75 i przepływki.. Nie wiem czy tak to ma wyglądać... Ale wyszło na jaw iż ten DV ma nieszczelność... Przy puszczaniu pedału przyśpieszenia słychać charakterystyczny dźwięk, naprawdę brzmi jak "źrebak". Zamawiam Nowy DV i zrobię logi raz jeszcze. W ASO cena 162 zł. Jutro odbieram.
  4. Nie ma doladowania stad nieskie wartosci przeplywki ? Panowie jutro postaram sie to wymontowac i sprawdzic. Druga sprawa ze autko nie pali na zimnym na "rys" tylko po 2-3 sekundach, później na pol obrotu. Oczywiście filtr paliwa wymienilem od razu po kupnie miał już 10 lat na karku, i chodzi równo 1200 obrotow po chwili wchodzi na swoje docelowe obroty. Czujnik temperatury ? Może to mieć zwiazek z tym n75 ?
  5. Normalne jest to że błedu nie wywala tego zaworku ? A dopiero przy robieniu logów pierwszy raz wyskoczył błąd przy "butowaniu" autko pod 6 tys obrotów?
  6. Linki do vaglog dodane, dzięki za odzew panowie.
  7. Witam, troszkę walczę już z swoją audiczka i chyba czas by odezwać się na forum. A więc seryjnie 1.8t AVJ 150 koni a jedzie o wiele, wiele gorzej niż mój stary i prze kochany Golf 1.9 tdi 110km.... Więc pierwsze co zrobiłem to wymieniłem kompletną odme bo rozpadała się w rekach ! W aso nowe cześci tańsze niż używki z allegro lub w podobnych cenach, więc warto przedzwonić lub sprawdzić na stronie tak na marginesie. Wymienione na akcji serwisowej też 4 cewki na oryginały. Tak jak nadmieniłem w autko brak mocy, wydaje mi się jak by turbo nie wstawało. Więc wraz z wymianą odmy sprawdziłem też dolot. A więc czyszczenie przepustnicy, sprawdzenie i czyszczenie zaworu ciśnienia za przepływomierzem, sprawdzenie i czyszczenie zaworu DV (na 99% sprawny) Trzyma podciśnienia jak delikatnie puknie się grzybek dolny a że zawsze panuje jakieś ciśnienie w dolocie to na pewno jest ok? Czasem wyskakuje bląd system to lean p0171 Czyli ubogiej mieszanki. Poza tym brak błędów do chwili przed wykonania logów... Postanowiłem zrobić logi Grupa 002 + 033 http://vaglog.pl/log-002_033_GqFcE1.html Grupa 003 + 020 http://vaglog.pl/log-003_020_nc1W5D.html Grupa 115 + 118 http://vaglog.pl/log-115_118_AEtuy6.html Statyczne Grupa 032 http://vaglog.pl/log-032_Pm4l6md.html Z racji warunków atmosferycznych większość logów wykonana do około 5-6 tyś obrotów. Co najlepsze podczas tego pałowania autka pojawił się błąd N75 open Circuit. Pierwszy raz i tego zaworu nie sprawdzałem. Panowie Z tego co widzę bardzo mało powietrza, ale czy to spowodowane przepływką czy tym N75 ? Niech ktoś bardziej obeznany jak może niech się wypowie i mi pomoże.
  8. Wiec tak, u mnie w tym tyg na akcji serwisowej wymienione 4 cewki na nówki I miałem cewki z roku 2000 z logo audi VW. Zdjęcie cewek kilka postów wyżej. Samochód do audi a4 2001 1.8t.
  9. Witam panowie dzwoniłem do audi z moim b6 i łapie się na akcje Mam u siebie takie cewki z roku 2000 auto z 2001 końcówka. Niby numerowo się zgadza ale wiem że występowały cewki z logo AUDI VW jak umnie i z logo VW AG. Czy w Audi występowały zamiennie te cewki? Czy obydwa typy łapią się na akcje? Dajcie chłopaki znać czy te u was wymieniali.
  10. Witam, kupiłem kilka dni temu audi. Niestety nie działały podgrzewane fotele... Pozytywne było moje zaskoczenie jak okazało się iż brakuje tylko bezpiecznika i foteliki pięknie grzeją Jednak moja radość nie trwało długo, ponieważ następnego dnia rano akmulator był razładowany do takiego stopnia iż prawdopodobnie nadaje się do wymiany... Z moich pomiarów wynika że fotele (nawet gdy zapłon jest wyłączony) pobierają z akumulatora prąd o natężeniu 7A! Niezależnie od pozycji pokrętła od grzania... Czy ktoś miał podobny problem ? Jest troche zimno na dworze i miło by było otrzymać kilka rad zanim rozbebesze samochód.
  11. Witam, jestem z Zabrza na śląsku. Posiadałem w swojej karierze trzy BMW, nie dawno sprzedałem Golfa IV w TDI no i obecnie bujam się mercedesem 190 z 88 roku w benzynce, można się zakochać ! Pozdrawiam !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...