-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Goku88

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
opole
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Może to cykanie pompy cr charakterystyczne dla 2.0
-
hej Pedał sprzęgła powraca normalnie ? masz start/stop?
-
Tak potem palił od strzała, ale u mnie jeszcze było tak ze jak był gorący zgasiłem i postał 30 min i miał tak 50-60 stopni to znów długo kręcił. W cr jest wiele miejsc gdzie może Ci paliwo schodzić nadmiary wtrysków ,zawór 10bar, zawór na listwie. Jeżeli po odpaleniu nie miota Ci silnikiem to raczej się nie zapowietrza tylko ilość obrotów by uzyskać ciśnienie rozruchu chyba 230 atm jak dobrze kojarzę musi nadgonić wszystkie nieszczelności, sprawdził bym sterowanie zaworów paliwa tego na pompie i na listwie.
-
Witam Miałem podobnie jak wtryski były do wymiany.
-
Ja jade na vcds, To po kolei oczywiście silnik a potem nastawy podstawowe i test pompy paliwa ja tak robiłem wtedy słychać jak działa pompa zasilająca elektryczna powtarzam 3 razy i zawsze odpala bez kłopotu.
-
Ta ilość opiłków wystarczy by unieruchomić auto, robota cię nie ominie przykra sprawa a koszty spore współczuje, pewnie będzie błąd zbyt niskiego ciśnienia paliwa. Jak aso robiło rozrząd to pewnie synchro będzie grało. Do odpowietrzenia po każdym rozszczelnieniu układu paliwowego potrzebny jest komp czy to wymiana filtra czy to zaglądanie w zawór pompy może pozwoli Ci to auto uruchomić, ale opiłków będzie coraz więcej bo filtr nie wszystko wyłapie
-
Goku88 obserwuje zawartość Audi A4 B8
-
Tak blokujesz ją kołkiem fi6 jak dobrze pamiętam, a robi się to dlatego że jej praca jest synchronizowana z momentem wtrysku, sekcja pompy podnosi ciśnienie na szynie przed kolejnymi zapłonami. Jak nie jest synchronizowana to wtrysk morze przypaść wtedy gdy sekcja pompy nabiera nową porcje paliwa.
-
Tak w tym miejscu się sprawdza, odpowietrzysz vcds.
-
Tam jest około 10 atmosfer jak pracuje jakiej opaski użyłeś masz może jakieś foto.
-
A może masz do wymiany o-ring na wtrysku bo takowy tam jest: http://www.fotosik.pl/zdjecie/993bce53c7e605d9
-
To w sprawie kolegi czy przy bananach tez tak jest ze drży buda ale nie cały czas tylko na zmiane pulsacyjne 1s wibracja 1s nie i znów tak w kółko na lewarku zmiany biegów to dobrze widać. Inna sprawa że wymiana bananów na 75 to mod w tym modelu, który trzeba wykonać i tyle.
-
Co bzdura? Ja napisałem co mam u siebie, wibruje karoseria tak jak pisałem i na 2 3 i 4 biegu zatrzęsie miedzi 2200 a 2400 obr a pisze to w miejscu gdzie cos o wtryskach było bo ja mam po regeneracji i korekty tragiczne i może właśnie u mnie to wtryski a może dwumas a może klapy w kolektorze a może przegub pod odpowiednim momentem obrotowym bo na mniejszych biegach muszę bardziej butować albo na wzniesienie albo faktycznie dolne banany nic z tego bzdura nic do wątku nie wnosi
-
A sprawdzałeś zaworek na pompie cr pod kontem opiłków jak by to była wina wtryskiwaczy to może się okazać ze pompa opiłkuje. Mam ten sam objaw ze wpada wibracja cisza i znów wibracja, powiązałem ja z obrotami przedział 2200-2400obr na 5 i 6 biegu czyli 110-120 na 5 i 120-140 na 6. Na niższych biegach teoretycznie nie czuć ale sprawdź jadąc 4 na 2000 obr i pełen but szybko przejdzie przez ten przedział 2200-2400 i jest mało czasu na wystąpienie tego drgania ale da się wyłapać i tak kolejno i na 3 i na 2 jestem wstanie to stwierdzić.
-
W mojej b8 przyczyna takiego stanu rzeczy były właśnie wtryski, po wymianie zimni czy ciepły pali tak samo. Jest jeszcze zaworek co utrzymuje 10bar na zlewach i też jest odpowiedzialny za dobry star ti poprawną pracę wtrysków ale nie wiem jak diagnozować czy działa poprawnie.
-
zapłon i pompy nie słychać a włączona vcds-em wyraźnie w kabinie buczy.