Skocz do zawartości

m_gorek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O m_gorek

Osiągnięcia m_gorek

0

Reputacja

  1. Witam, Po mojej A4 B6 w wersji sedan przyszedł czas na B7 avant. Auto w podstawowej wersji, w porównaniu z moja poprzednią czwóreczką doszły podgrzewane siedzenia, ori radio i skórzana multifunkcyjna kierownica. Z dotychczasowych modyfikacji: - felgi 17" z poprzedniej B6 - założony oryginalny pakiet chrom wokół szyb (z tym to było niemało zabawy..) W planach mam wymianą kierownicy na trójramienną multifunkcyjną z modelu B8 A co będzie dalej, zobaczymy..
  2. Nie mogę zlokalizować źródła metalicznego dźwięku. Na wolnych obrotach brzęczy coś pod silnikiem w okolicy skrzyni biegów, szczególnie jak się rozgrzeje. Jak dodam lekko gazu na biegu jałowym ten dźwięk znika. Jak wrzucę bieg i powoli puszczam sprzęgło również. Ostatnio zauważyłem, że jak ruszę kierownicą obojętnie w którą stronę to na kilka sekund również robi się cisza, ale zaraz po tym znów brzęczy. Co to może być? Myślałem, że to łożysko oporowe ale to ginięcie objawów przy obracaniu kierownicą? Poza tym samochód sprawuje się bez zarzutu.
  3. m_gorek

    [B5 AFN] Dziwne brzeczenie

    Czy może juz znalazłeś przyczynę? U mnie są podobne objawy. Na wolnych obrotach brzęczy coś metalicznie pod silnikiem Jak dodam lekko gazu lub wrzucę bieg i powoli puszczam sprzęgło ten dźwięk znika. Ostatnio zauważyłem, że jak ruszę kierownicą to na kilka sekund również robi się cisza, ale zaraz po tym znów brzęczy. Co to może być? Poza tym samochód sprawuje się bez zarzutu.
  4. Dzięki za wszelkie uwagi (szczególnie na temat radia ) Nad pomalowaniem dokładek myślałem ale jakoś mnie nie razi że są czarne, poza tym lakier się nie obija od kamyków - może kiedyś... Tapicer to oczywiście nie tajemnica - to nasi ludzie z forum. Zakład mieści sie w Warszawie niedaleko CH Arkadia Tel 889199756 Jak powiecie że jesteście z A4 klub można liczyć na zniżkę. Kiera wraz z ręcznym wyszła mnie 300zł (za demontaż i montaż trzeba dodatkowo zapłacic mechanikowi, chyba że sami dacie radę) Pozdrawiam!
  5. Witam po niemal pół roku! Poprzednio pokazałem moje pierwsze zdjęcia i zdradziłem, że interesuje mnie wymiana felg i radia na fabryczne. Oto, co udało się zmienić: - felgi 17" wzór taki jak chcialem - zmiana ramion i wycieraczek na system Aero - obszycie kierownicy i dźwigni hamulca ręczneg w skórze a nie udalo się: - wymienić radio na fabryczne Co prawda zakupiłem Concert II i momo dopasowania radia do roku prod auta niestety wystąpiły problemy. Elektrycy nie byli w stanie zrobic podświetlenia przycisków, a radio wyłączało sie po godz. Wymieniłem kilkanaście wiadomości i tel ze sprzedającym na temat magistrali CAN, aż wreszcie wróciłem do mojego poczciwego Blaupunkta - i tak juz zostanie Efekt poniżej: poprzednio.... Wersja wyposażenia to w zasadzie standard. Kupując auto bardziej zwracałem uwagę na jego stan techniczny oraz zużycie. To co mam w zupełności mnie satysfakcjonuje, auto jest zadbane a silniczek chodzi super! Jeżeli chciałbym coś zmienić, to napewno radio na firmowe - w tej chwili Blaupunkt (całe szczęście pasuje kolor podświetlenia) Poza tym jeżeli finanse pozwolą zmiana felg na większe (wzór od S4) Pozdrawiam!
  6. Cześć, Mam chyba podobny problem i tez nie bardzo wiem co to może byc. U mnie jest odglos podobny do tego jak przy zużytym lożysku słyszalny szczególnie przy ruszaniu i zmianie biegu z 1 na 2 podczas puszczenia pedału gazu. Próbowałem dodawać obrotów i puszczać gaz na postoju lub przy wciśniętym sprzęgle i tego nie ma. Przy wyższych biegach też raczej tego nie słychać. Biegi wchodzą normalnie i poza tym nic sie nie dzieje. Nie mam na to pomyslu, ale jeżeli znajdziesz u siebie rozwiązanie daj znać. Pozdrawiam
  7. Stukanie wyrażnie słychać dokładnie z okolicy rygla więc trudno powiedzieć czy wymiana uszczelki coś da, Musze odwiedzić jakiegoś blacharza, może cos wymyśli... ale dzięki za podpowiedź
  8. Drzwi kierowcy w moim B6 stukają na ryglu przy każdej nierówności drogi. Przejrzałem wszelkie posty i zgodnie z radą regulowałem rygiel (na środkowym słupku) Pomaga na jeden, dwa dni i jak drzwi sie "ułożą" w nowym położeniu sytuacja sie powtarza. Drzwi ładnie leżą, nie odstają i są na tej samej wysokości co tylne. Dzwoniłem do serwisu i jedyne co zaproponowali to wymiana zamka drzwi. czy ktoś ma jakiś pomysł lub fachowca, który sie tym zajmie w Warszawie?
  9. Ładna sztuka, Mam pytanko odnośnie felg. To chyba nie ori, prawda? Gdzie je kupiłeś? Chcę kupić taki wzór albo polerowane MAM8 i nie wiem na które się zdecydować. Na Allegro jest ich sporo ale niektóre to chińszczyzna i wolałbym ze sprawdzonego źródła. Oprócz tego, że furka poszła w górę nie zauważyłeś żadnych minusów? (seryjnie ten model śmiga na 15")
  10. To super! Właśnie kupiłem kpl nowych zimówek 15'. Jak się uda kupię 17' na wiosnę, a na tych zostawię zimóweczki...
  11. myślę nad tymi felgami... jeżei założę 17' potrzebna będzie jakas modyfikacja zawieszenia? w poprzednim moim aucie (VW) zmieniłem 14' na 16' i nie było problemu (tylko prędkościomierz tr przekłamywał )
  12. Witam. Oto moja B6... http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=4f35f88793a71b46 http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=851efbb4099156d4 http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=40f9f73c2aa6feb8 http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=491c06c805826674 Wersja wyposażenia to w zasadzie standard. Kupując auto bardziej zwracałem uwagę na jego stan techniczny oraz zużycie. To co mam w zupełności mnie satysfakcjonuje, auto jest zadbane a silniczek chodzi super! Jeżeli chciałbym coś zmienić, to napewno radio na firmowe - w tej chwili Blaupunkt (całe szczęście pasuje kolor podświetlenia) Poza tym jeżeli finanse pozwolą zmiana felg na większe (wzór od S4) Pozdrawiam!
  13. Cześć, Od jakiegoś czasu obracam się w świecie "vw group" ale dopiero od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem audi. Mam nadzieję, że na tym forum będe się mógl z Wami podzielić moimi spostrzeżeniami i uzyskać wiele cennych rad podczas użytkowania mojej czwóreczki. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...