Skocz do zawartości

Bogumił G.

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bogumił G.

Informacje

  • Imię
    Bogumil
  • Miasto
    Warszawa mokotow

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.4 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Bogumił G.

0

Reputacja

  1. Dzisiaj jestem umówiony z mechanikiem i na pewno gdzieś na cybantach wycieka płyn od wspomagania ale ta chlodniczke też warto sprawdzić jak będzie uszczelniał przewody, możliwe też, że bierze olej 1l.na 5 tyś to nie koniec świata na 300.000 km przejechanych.Ale dziwna sprawa jak dolalem 200 ml.płynu do wspomagania na kilka dni zapaliła się kontrolka check engine ta od silnika i zgasla, ktoś może wie o co kaman??
  2. Ok.dzięki wielkie za pomoc właśnie rozmawiałem z mechanikiem przez telefon i mówił, że pompa wspomagania przecieka więc trzeba zacząć od tego a później będziemy się martwili uszczelnieniem silnika może i słusznie mam nadzieję, że na uszczelnieniu rozrządu i tych korków się skończy bo już mnie zaczyna wkurzac ta V6. Ale dźwięk przy przyspieszaniu nieziemski? Byłem wczoraj u majstra abs zrobiony trzeba było wyczyścić wszystkie czujniki bo źle reagowaly i pedal hamulca działał jak by było ślisko, okazało się że to raczej płyn wspomagania cieknie i raczej z przewodów na 99% więc naprawa nie powinna być droga a jak uszczelnimy będziemy szukać wycieków z silnika. Mówił majster ze litr oleju na 5 tyś.to on może wychlac trochę wontpie bo spaliny czyste i sucho na tlumiku końcowym.
  3. Jeżeli chodzi o pokrywę zaworów to jest już ok.Nie cieknie na bank, tylko dziwna sprawa kupiłem zamiennik korka oleju i potrafił przeciekac dopiero wymiana w nim uszczelki na grubszą pomogła. Byłem chwilę u mechanika dalej walczę z absem, sprawdziliśmy te korki z tyłu bez zdejmowania pokrywy i wydaje się suchutko to raczej na 100% te uszczelniacze przy rozrzadzie i dłuższy temat ale trzeba w końcu zrobić ? A może ktoś mi podpowiedzieć ile może kosztować uszczelnienie rozrzadu no i od nowa pokrywy zaworów, dodam, że kupiłem oryginały uszczelki zaworów ponad 200 zł 2 szt.Nie pamiętam jakiej firmy ale były porządnie wykonane, znajomy polecił org. Jeżeli chodzi o pokrywę zaworów to jest już ok.Nie cieknie na bank, tylko dziwna sprawa kupiłem zamiennik korka oleju i potrafił przeciekac dopiero wymiana w nim uszczelki na grubszą pomogła. Byłem chwilę u mechanika dalej walczę z absem, sprawdziliśmy te korki z tyłu bez zdejmowania pokrywy i wydaje się suchutko to raczej na 100% te uszczelniacze przy rozrzadzie i dłuższy temat ale trzeba w końcu zrobić ? A może ktoś mi podpowiedzieć ile może kosztować uszczelnienie rozrzadu no i od nowa pokrywy zaworów, dodam, że kupiłem oryginały uszczelki zaworów ponad 200 zł 2 szt.Nie pamiętam jakiej firmy ale były porządnie wykonane, znajomy polecił org.
  4. Dzięki Damian, Tylko tak czy można np.wymienić w pierwszej kolejności te korki z tyłu i uszczelnić i obserwować czy dalej jest wyciek? Czy trzeba od razu cały silnik uszczelniac? Apropo mechanika to mój kuzyn który coś tam dlubie po godzinach, stwierdził, że najpierw zaczniemy od pokrywy i będziemy dalej obserwować co się dzieje Mówił, że uszczelki pod pokrywami można zdejmować i jeszcze raz uszczelnić czy to prawda nie wiem Następny etap to miały być simernigi przy rozrzadzie ale coś mi nie grało właśnie z tym smrodem spalin i w ostatniej chwili postanowiłem dac to do profesjonalisty i popytać forumowiczów co okazało się słuszne Obserwacja wycieku trwa już od półtora roku, poszło ok.4 l.oleju smród z nawiewu mobilizuje do unikania korków lepiej niż wściekła żona
  5. Ogromne dzięki DarkManx na pewno przekaże te informacje mechanikowi bo znalazłem w końcu porządnego mechanika w Raszynie który za diagnozę absu nie wziął ani złotówki i posprawdzal wszystkie płyny itp. Tylko ciekawi mnie jak dostać się do tych koreczkow i czy dokupić je nowe?? Mam nadzieję, że nie trzeba wyciągać silnika?oczywiście z sylikonem to nie ma problemu kupiłem wurtha odporny na temperaturę kolor czarny.
  6. A możesz kolego dokładniej powiedzieć w którym miejscu są te dwa plastikowe korki? Ale z tego co zauważyłem po lekkim wyczyszczenie przedniej części silnika jest z nowu cały w oleju przy rozrządzie tu gdzie osłona paska rozrządu i filtr oleju, postaram się przesłać fote. Wyczytałem gdzieś na forum, że często ciekna uszczelki pod napinaczami czyli simeringi inaczej?I zaślepki na glowicach za bardzo nie wiem o co chodzi,ale mam nadzieję, że majster będzie wiedział bo przy zmiennych fazach rozrządu to nie jest podobno łatwa sprawa przy wymianie. A może ktoś ma jakiegoś majstra godnego polecenia i znający się na V-kach w Wa-wie ?? Dziękuję za odpowiedź. Zapomniałem dodać, że strasznie śmierdzi spalonym olejem podczas postoju w korku co najbardziej wkurza... Płynu do wspomagania muszę teraz dolać około 200 ml.po 2 latach użytkowania.
  7. Witam wszystkich audi hobbystów, Tak jak w temacie mam spory wyciek oleju średnio dole wam do mojej audioli ok.1,5 l.przy przebiegu 10.000 km. W moim aucie wymieniłem już i uszczelnilem: Pokrywa zaworów jedna ta z korkiem wlewu bo kołnierz był ulamany Korek wlewu plus grubsza uszczelka bo zamiennik popuszczal Uszczelki zaworów obie bo to V6 No i po tych zabiegach dalej cieknie, panowie pomóżcie:) Z tego co mechanik stwierdził to simeringi ciekna a już parę stowek poszło:(
  8. Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi a4 b5 silnik 2,4 V6
  9. Bogumił G.

    Immobilizer

    Witam kolegów sympatycznych, Od wczoraj walczę z immobiliserem a mianowicie wracam wieczorem do domku po paru piwkach akurat nasi wygrali z rumunami 3:0 więc w bardzo dobrym nastroju:) Kiedy przechodzilem koło autka nagle widzę jakas choinka na wyświetlaczu żółte, czerwone kontrolki ooo myślę będą kłopoty rano co ciekawe nawet nawiew dzialal samoczynnie no i jak się okazało przypuszczenia były słuszne, dziad nie odpalił przeczytałem wszystkie fora no i padło na immobiliser. Zacząłem od akumulatora i słusznie bo okazało się, że liście zatkały spust w rynienkach odprowadzająca wodę pod akumulatorem no to odetkalem ale dziad dalej nie odpala a raczej odpala i gaśnie. Następnie sprawdzenie bezpiecznik ów, 2 kluczyka, wymiana baterii w pilocie i nic.Więc biorę się za rozkrecenie konsoli i dobranie się do kostki od immo tak na marginesie wystarczyło tylko odkręcić dolna półkę i już kostka i wszystkie przekaźniki są na wierzchu, rozpiecie kostki od immo taka biala niepozorna wyczyszczenie wd40 i cyka jak ta lala. Czy może ktoś wie jak zrobić, żeby te cholerne otwory odpływu wody się nie zapychaly bo u ojca w a6 zrobiły nieźle spustoszenie w instalacji. Pozdrawiam i dzięki za rady na tym i innych forach audi, fajnie że niektórzy lubią się dzielić wiedzą bo już myślałem o lawecie i kosztach jakie mnie czekają a satysfakcja z naprawy niezastąpiona hehe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...