Skocz do zawartości

wisniaww

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wisniaww

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

219 wyświetleń profilu

Osiągnięcia wisniaww

0

Reputacja

  1. Witam. Wiem że temat był już wiele razy wałkowany na forum. A mianowicie słabo wchodzą mi biegi 1 oraz wsteczny i 2 wchodzi jakby czasem haczyła. Próbowałem wyregulować według serwisówki ale bez większego efektu. Nurtuje mnie jedna rzecz. Gdy chce wrzucić wsteczny cięgno uderza o plastikową obudowę. Przy wbijaniu 1 i 2 o nic nie obija ale również słabo wchodzą. Czy tak ma być czy trzeba to wyregulować? Silnik 1.8 T skrzynia HFD. W etce znalazłem jeszcze cięgno o nr 14 o numerze 8E0711613D i zastanawiam czy na nim nie mam luzu. W najbliższym czasie zamierzam zajrzeć od spodu sprawdzić czy tam się nic nie dzieje. Na forum zagranicznym znalazłem taki oto temat odnośnie luzów na wybieraku. 403 — Доступ запрещён WWW.DRIVE2.RU Автомобильная социальная сеть Ktoś miał podobny problem i udało się go rozwiązać?
  2. wisniaww

    Radio Android

    Panowie mam problem z podłączeniem tylnych głośników. Na wstępie dodam że dodatkowo mam też jeden głośnik z tyłu w półce nad bagażnikiem (sedan). Zakupiłem konwerter ale po podłączeniu przez niego tył gra bardzo słabo i grają tylko małe głośniki na górze przy szybie. Macie jakieś pomysły co może być nie tak? Wzmacniacz raczej dostaje zasilanie. Poniżej oznaczenia pinów w kostce quadblock która mam w aucie i oznaczenie pinów z radia A- Złącze wielostykowe, 8-stykowe (T8p), brązowe 2 - Przedni prawy głośnik (+) (nie w przypadku systemu BOSE) 3 - Przedni lewy głośnik (+) (nie w przypadku systemu BOSE) 6 - Przedni prawy głośnik (-) (nie w przypadku systemu BOSE) 7 - Przedni lewy głośnik (-) (nie w przypadku systemu BOSE) B - Złącze wielostykowe, 12-stykowe (T12l), niebieskie 2 - Masa sygnału do zmieniacza płyt CD -R41- 3 - Sygnał prędkości (nieużywany) 4 - Stały plus do zmieniacza płyt CD -R41- 5 - Diagnoza K (niewykorzystana) 6 - CD-Data out do zmieniacza płyt CD -R41- 7 - BOSE-kodowanie do masy (tylko w przypadku systemu BOSE) 8 - Lewy sygnał od zmieniacza płyt CD -R41- 9 - Prawy sygnał od zmieniacza płyt CD -R41- 10 - Plus przyłączony do zmieniacza płyt CD -R41- 11 - CD-Data in odzmieniacza płyt CD -R41- 12 - CD-CLK odzmieniacza płyt CD -R41- C - Złącze wielostykowe, 12-stykowe (T12m), czarne 1 - Wejście mikrofonu (-) od mikrofonu telefonu -R38- 2 - Sygnał z przełącznika świateł cofania -F4- (nieużywany) 3 - Przedni lewy sygnał do wzmacniacza -R12- (tylko w przypadku BOSE) 4 - Wyjście mikrofonu (-) do urządzenia nadawczo-odbiorczego telefonu -R36- 5 - Tylny lewy sygnał do wzmacniacza z głośnikiem niskotonowym w bagażniku z lewej strony -R44-/wzmacniacza -R12- 6 - Sygnał o niskiej częstotliwości (-) z urządzenia nadawczo-odbiorczego telefonu -R36- / instalacji do telefonu komórkowego 7 - Wejście mikrofonu (+) od mikrofonu telefonu -R38- 8 - Sygnał masy do wzmacniacza z głośnikiem niskotonowym w bagażniku z lewej strony -R44-/wzmacniacza -R12- 9 - Przedni prawy sygnał do wzmacniacza -R12- (tylko w przypadku BOSE) 10 - Wyjście mikrofonu (+) do urządzenia nadawczo-odbiorczego telefonu -R36- 11 - Tylny prawy sygnał do wzmacniacza z głośnikiem niskotonowym w bagażniku z lewej strony -R44-/wzmacniacza -R12- 12 - Sygnał o niskiej częstotliwości (+) z urządzenia nadawczo-odbiorczego telefonu -R36- / instalacji do telefonu komórkowego D - Złącze wielostykowe, 8-stykowe (T16g), czarne 9 - Magistrala CAN High (system Infotainment) 10 - Magistrala CAN Low (systemu Infotainment) 11 - Sygnał wyciszenia o niskiej częstotliwości (Mute) zurządzenia nadawczo-odbiorczego telefonu -R36- / instalacji do telefonu komórkowego 12 - Zacisk 31 13 - Plus przyłączony do wzmacniacza z głośnikiem niskotonowym w bagażniku z lewej strony -R44-/wzmacniacza -R12- 14 - Masa układu alarmowego (niewykorzystane) 15 - Zacisk 30 (mostkujemy go z pinem 16)16 - Stały plus
  3. Nowa klamra nie jest potrzebna, na starej będzie się trzymać. Oring koniecznie nowy. Ostatnio wymieniałem u siebie i na allegro oryginał ze znaczkami audi i VW dostępny za 49zł.
  4. Witam bardzo serdecznie wszystkich użytkowników tego forum Od 2 miesięcy mam przyjemność jeździć audi a4 b7 1.8T 163KM 2005 rok Mam nadzieje, że nowy nabytek nie będzie sprawił mi problemów a jeśli takowe się pojawią to pomożecie mi je rozwiązać Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...