Skocz do zawartości

sanmicu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sanmicu

Informacje

  • Imię
    Michal
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

415 wyświetleń profilu

Osiągnięcia sanmicu

0

Reputacja

  1. Nom chyba tak. A wiesz, przód napędzany chinolem i tak jest silnikiem itp odpowiednio obciążony to auto nie reaguje tak na jakość opon jak to było w przypadku w miarę lekkiego tyłu.
  2. Na przodzie miałem pirelli (uzywane 6.5mm z 2013r), a na tyle imperiale nowe. Zamieniłem ostatnio przód z tyłem, zrobiłem kilkanaście kilometrów autostradą i nawet przy sporych prędkościach nie rzuca (nie buja) tak tyłem auta no i jest bardziej stabilnie. A przód wcale nie jest głośniejszy niż poprzednio co były kapcie z pirelli. Za tydzień będę miał do pokonania ponad 150 km autostradą to zdam relację z jazdy ale mysle ze będzie lepiej.
  3. Byłem na stacji diagnostycznej i robili korektę geometrii i nic nie dało..
  4. Właśnie że sprawdzali.. ostatnio nawet przy okazji korekty parametrów geometrii z A4 na RS4.
  5. W tym sęk że na seryjnym 1BA tez auto zachowywalo sie normalnie. Problemy nastąpily po zmianach :/ Dlatego raczej wykluczałbym tutaj elementy których nie wymieniałem t.j wahacze
  6. Sprezyny są krotsze 2 cm ale jak je wymienisz bez wymiany amorkow to nie bedzie dobre rozwiazanie bo becie Ci dobijac zawias na dołach. Obnizenie nie bedzie wielkie to moze i by to przeszło ale przy springach np 3.5cm amorki juz się tez raczej zmienia.
  7. Siemka mam pewien problem w A4 B7 1.8. Po zmianie zawieszenia na H&R 50/40 - sprezyny i amorki przód, marki H&R a amorki tył WKTOR czy jakoś tak - ich fotka: http://fotowrzut.pl/VI956VF5UV Do prędkości powiedzmy 120km/h auto zachowuje się spoko. Zmiana pasa jest naturalna jak przed zmianą zawieszenia, może przy koleinach czuć i lekko rzuca ale to tez kapcie 19" to robią swoje. Problem pojawia się przy większych prędkościach - jazda ponad 150km/h (co przy tym silniku jest niczym bo przed zmianą zawiasu jeżdziłem i po 230) jest po prostu niebezpieczna. Auto pływa przy zmianie pasa, kierownicą lekko trzeba manewrować aby utrzymać prosty tor jazdy, każdy podmuch wiatru czy wyprzedzanie np cieżarowych jest odczuwalne w aucie co powoduje spory dyskomfort. Generalnie autem buja, ale kierownica się nie telepie jak przy błędnej żbieżności. Robilem zbieżnosc drugi raz i geometrie z parametrami dla RS4 i nic nie dało, bo za 1 razem od razu po zmianie zawiasu ustawili mi parametry od A4 i to samo. I tutaj mam kilka domysłow jak rozwiązać owy problem bo poczytałem o tym troche. Chcialbym was prosic o opinie na ten temat 1. Wymiana stabilizatorow na S4 / RS4 albo jakies inne sportowe? Bo obecnie mam ten oryginalny z zawiasu 1BA.. A auto sporo siadło na HR 2. Wina opon? Na przodzie mam pirelli a na tył imperiale chińczyki. Gościu na geometrii zasugerował mi żebym przełożył przód z tyłem i zobaczył co wtedy 3. Uszkodzenie wachacza lub innego elementu podczas wymiany zawiasu - chociaż to raczej nie możliwe. 4. Przy zmianie zawiasu mechanik nie zamontował plastikowych podkładek pod gumy (widac je na 2 foto z linku powyzej) - maja jakies znaczenie ?
  8. taaa zaloze i auto bedzie pod prąg zapierdzielac hehe
  9. Tak własnie myślałem ze nie od kompletu ale może jakoś się zgra chociaż nie słyszałem o tej firmie. Oboje widziałem własnie w jakim stanie, na szczęście mechanik wymieni je na moje z seryjnych amorków. Zawieszenie przyjechało z anglii to mnie chociaż pociesza, bedzie zawsze w lepszej kondycji jak z polski
  10. Witam. W końcu nadszedł czas żeby obniżyć trochę B7 Miałem najpierw kupić amorki od S-line a potem dobrać sprężyny ale trafił się taki komplecik zawieszenie H&R 50/40. Tylko 1 rzecz mnie zastanawia czemu te tyle amorki mają inne nalepki. Kojarzy ktoś z was może to zawieszenie/ew. ma je u siebie? Wychodzi na to ze na tył nie jest HR tylko jakies WKTOH/WHTOR
  11. Tak więc na przód dałem 235/30, na tyle zostały 255/35. Po wielu przeszkodach na drodze w końcu udalo się zalozyc kola do auta . I obczajcie jak to sie prezentuje: http://iv.pl/images/04686872647106617759.jpg
  12. Nikt tak nie sugerowal. Chodzilo mi jedynie o to zeby kolo sie zmiescilo..
  13. To jest jakas opcja zeby bez zmian opon siadlo? Dystanse tak jak pisalem np?
  14. A bez zmiany opon da cos rade? Nie powinno byc az takiej kozy, zreszta nie mozna miec wszystkiego
  15. Witam. Pare dni temu kupiłem sobie alufelgi 20" ( Szerokosć: 9 cali; ET; 30 Otwór Centrujący: 72,6) do mojej B7 (auto na oryginalnym zawieszeniu). Dwie opony na przód są wielkości 255/35, natomiast dwie na tył - 275/35. Dzisiaj się zdziwiłem (powiecie pewnie nic dziwnego hehe) ale koła te nie mieszczą się w nadkolu.. Jeśli chodzi o tylną oś to koło zachacza o plastnik nadkola wewnętrznego po prawej stronie, a z kolei z przodu koło zachacza o jakieś elementy zawieszenia w środku. Teraz nie wiem co robić. Myślicie ze zastosowanie dystansów 30mm załatwiłoby sprawę? Jestem zielony w tych sprawach. Proszę was o porady..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...