
MarioMAX
Pasjonat-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O MarioMAX

Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
Oświęcim
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CDHB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
704 wyświetleń profilu
-
Mnie polerka którą usuwa do 70%rys wraz z ceramiką niby jakąś lepszą nie pamiętam nazwy kosztowało 1600zl i auta nie miałem 4 dni. Trochę lepiej, czyli auto nie rysuje się od mycia gąbką,nie powstają mikrorysy. Jednak auta dalej do sucha nie wycieram, bo przecież nawet ręcznik by go porysował. Pilnuje żeby nikt się reką nie oparł bo wtedy również się rysuje.. o paznokciach kobiety nie wspomnę. A więc jak z jajkiem a nie samochodem. Od roku jednak więcej rys nie powstało.
-
Witajcie, Jako, że moja audica jest w moich rękach już prawie 1,5 roku i zrobiłem z nią prawie większość moich planów, i jest już warta pokazania, także przekażę w skrócie to półtora roku użytkowania. A4 B8 2009r. kupiona z przebiegiem 132kkm przebiegu 160km 1.8 TFSI pobór oleju ( Castrol 5w30 ) 0,118l/1000km, teraz zalany motul, jego bierze jeszcze mniej, ponoć rozrząd był zrobiony, jednak nie mam na to żadnego potwierdzenia, ale efektów naciągniętego rozrządu tym bardziej. Obecnie 148kkm jedyne co zrobiłem po kupnie to czyszczenie zaworów i wymiana czujnika, a tak to leję i jeżdżę. Sprzedałem swoje pierwsze auto po 5 latach jazdy, A6 C5 full opcja Navi skóry pełna elektryka itp. 2.8 benzyna w Quattro: No i zmieniłem na tego kombiaka, nie chciałem już skóry, ale dorwałem taką 500metrów od domu: Audica miała najważniejsze wyposażenie na którym mi zależało, mianowicie Kolorowy FIS oraz duże MMI 2g high oraz przyciski przy lewarku. Reszta była biedna. Nie podobały mi się dziadkowe kanapy, więc dorwałem z A5 sportback ( Pasuję P&P ): Było targanie środka: Ale micha się cieszy do teraz ( oczywiście tylna kanapa również wymieniona, na dodatek miała isofix ): Kolejnym bólem były światła, denerwował mnie brak ledów, no i wpadłem na pomysł zrobienia neon leda samemu: Porobiłem tak, że nie było błędu spalonej żarówki, miałem tak ok, 2 miesiące. Następnie lakier, LY9B rysował się od patrzenia, kupiłem go i tak w idealnym stanie, sam nie wiem jak przez tyle lat ktoś go zachował w takim stanie, a zaczął się rysować u mnie od przecierania szmatką... a więc oddałem do detailingu na ceramikę, żeby go trochę utwardzić ( i jest trochę lepiej ) Kolor predator: W międzyczasie wpadł tylny wydech z 3.0 TDI: I w tym momencie odkryłem, że mam Full opcję MCE na którym bezproblemowo zaprogramuję bixenona, ( dziwne że taki tam siedział, fotele mam podgrzewane, może temu, że mam webasto ) No więc zakupy i oto efekt, miedzy oryginalnymi światłami z poloneza niebo a ziemia, w A6 c5 miałem xenony i przesiadka na H7 była dla mnie straszna. No i wkońcu wpadły felgi 19" cali na oponkach 255/35 r19 bałem się tej przesiadku, bo nigdy nie jeździłem na takim profilu, i o dziwo rewelacja, robią u mnie remonty dróg i nadal śmiagam po nich 60km/h może troszeczkę twardziej niż na 17, oryginalne z A5, chinoli się bałem, bo ponoć łatwo pokrzywić: Sprężynki Eibach pro kit dzisiaj przyszły, więc na dniach muszę je wkomponować. Na dniach również wejdzie intercooler z 3.0 tdi oraz korci mnie montaż downpipe i chip na ok 260km, jednak boję się zerwania łańcucha, którego nie ruszałem, a ponoć był robiony.
-
[b8 CAGA] czarny avant ŚLĄSK, LY9B, s-line, 1bv, Pierwsza z felgą 19" z Q5/SQ5 LIFT
MarioMAX odpowiedział(a) na Kris0112 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
No proszę, stawałem obok Ciebie przy pwsz. Też czarne B8 tylko jasny środek, kubełki w welurze z s5, u mnie jeszcze koza, nie to co u Ciebie. Często zagladalem przez szybę zobaczyć co tam modzisz. -
Montaż tablicy rejestracyjnej w miejsce wkręta do holowania
MarioMAX opublikował(a) temat w Audi A4 B8
Witam, Panowie, miałbym możliwość zamówić 10 sztuk uchwytów, które pasowały by do naszych a4 do zamocowania tablicy rejestracyjnej ( europejskiej ) w miejsce wkręta do holowania samochodu, Tablica w tej opcji co mogę zamówić, ma blachę która jest za tablicą rejestracyjną, można ją przykręcić wedle uznania ( różne otwory, a więc regulowana na wysokości, jak i szerokości ) i ta blacha jest prosta, można ją dogiąć do profilu zderzaka wedle uznania, możliwość zamontowania ramki w oryginalne otwory, bądź wiercenie tablicy ( w uchwycie są otwory ) produkt nie jest mój, musiał bym go tylko do nas sprowadzić, cena za to wyjdzie 100zł + kw ( pewnie z 8zł w jakimś paczkomacie ) i mam pytanie, czy byli by na to chętni, bo nie widzi mi się zamrozić 1000zł a potem bujać się z tym po ludziach. -
Czyli czujnik albo przewód czujnika. Czyli najlepiej wziąć multimetr i zmierzyć czy kabel nie przerwany, jak jest przejście to zmienić czujnik i kalibrować
-
Wymiana przednich zwykłych lamp na Bixenon LED w Audi A4 B8 2008-2012
MarioMAX odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Nawet nie musisz odkręcać nic. Wystarczy, że położysz głowę na pedał gazu i poswiecisz latarką albo zrobisz zdjęcie. Tak to wygląda z tej perspektywy -
Mógł sie rozsypacz czujnik poziomowania, albo trzeba robić ponowną kalibracja świateł. Raczej nie ma wad tych świateł. Czujnik mógł się rozsypać, albo przewód gdzieś uszkodzić. Bez podania kodu błędu, to i tak wróżenie z fusów.
-
Wymiana przednich zwykłych lamp na Bixenon LED w Audi A4 B8 2008-2012
MarioMAX odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Ja cale szczescie mialem oznaczenie D A chciałem jeszcze napisać, że jak ktoś ma okazję kupić amerykańskie światła, to podchodzą bez problemów, tylko trzeba odpiąć diodę led, żeby nam nie świeciło pomarańczowe boczne światło, i odblask najlepiej polakierować na czary połysk, ja tak sobie zrobiłem, co widać po zdjęciu. Wygląda super. -
Wymiana przednich zwykłych lamp na Bixenon LED w Audi A4 B8 2008-2012
MarioMAX odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Ogólnie to od tygodnia jeżdżę już na bixenonie. Ja kupowałem lampy z rozbitymi kloszami, i klosze przełożyłem ze swojego H7 ( pasują idealnie, te same numery, te same oznaczenia homologacji na obydwu szkłach ) Do rozklejania nie dawajcie ich do piekarnika, tylko opalarka, no i szukajcie lamp pękniętych tylko na kloszu przezroczystym, i najlepiej czyste, bo ten chrom w środku jest bardzo delikatny. -
Wymiana przednich zwykłych lamp na Bixenon LED w Audi A4 B8 2008-2012
MarioMAX odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Samopoziomowanie i spryski będą dokładane w późniejszym terminie, i jak będzie przegląd, to wolę mieć coś na szybką podmiankę, chociaż wątpię, żeby diagnosta się połapał, to nie golf III z niebieskimi światłami. -
Wymiana przednich zwykłych lamp na Bixenon LED w Audi A4 B8 2008-2012
MarioMAX odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Dzisiaj na spokojnie sobie złożyłem przejściówki, są lepiej zrobione jak te gotowce ( uszczelki wszędzie, w gotowych są dziury nieszczelne w pustych wejściach ) zajęło mi to jakieś 1,5h ale na spokojnie sobie składałem. Kabel czerwony będzie docięty i uzupełniony pinem dopiero na samochodzie, jak będę znał optymalne długości. Oczywiście wszystko zrobione zgodnie ze sztuką, kable zaciskane -
Wymiana przednich zwykłych lamp na Bixenon LED w Audi A4 B8 2008-2012
MarioMAX odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Właśnie kończę kompletować graty, lampy są, żarniki, przetwornice czekają, kabel od VAG jest, moduł MCE obsługujący bixa, i wtyczki z pinami, gumkami i 10m kabla jest, i pytanie, jak zrobić sobie taką przejściówkę z 10 na 14 pin ? Nie widzę żadnego schematu, które piny, do którego slotu uzbroić, i które numery wyciągnąć i wpiąć do MCE ? Odgrzebałem w czeluściach forum ;-D -
SWAP wydechu seryjnego 2.0 TDI na podwojny z 3.0TDI oraz wymiana dyfuzora
MarioMAX odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
No i w końcu jest i u mnie ;-D Nie obyło się bez problemów ;-/ mianowicie, nie wiem z jakiego auta jest w końcu dyfuzor, kupiłem na allegro po numerze z poradnika, a różnił się dwoma zaczepami bocznymi, i te górne były krótsze, więc musiałem troszkę, porezać ten dyfuzor, żeby zaczepy wskoczyły. No i nie udało mi się dorwać wydechu od 2.0TFSI więc jest od diesla, przed zakupem, byłem u panów tunerów parę przecznic dalej, i mówią że od diesla można pakować, bo przelot będzie większy, na dodatek końcowe tłumiki mają ten sam kod części, co tłumiki do benzyny, więc nie miałem oporów z kupnem, dźwięk fajny basowy jak nagle przybutujemy, jak jedziemy stałą prędkością, lub nie przyspieszamy gwałtownie cisza jak wcześniej. Nie dorwałem jeszcze osłony termicznej, ale panowie tłumikarze mówili, że te końcowe się nie grzeją, więc nie będzie i tak problemu. Końcówki tylne polerowane, ale przy tym otworze z dyfuzora to tak się gubią, że no musi być tam większe fi no nie ma opcji, muszę czegoś szukać. ( no i może ktoś poznaje co to za dyfuzor? ) -
Może to być rozciągnięty już łańcuch rozrządu, lub uszkodzony napinacz łańchucha. No i zły dział.
-
A4 B8 Taśma ledowa, pasek DRL do zwykłych H7
MarioMAX odpowiedział(a) na MarioMAX temat w Audi A4 B8
Tez bym wolal oryginalne, ale sam wiesz ile to roboty, spryski samopoziomowanie kodowanie itp. To taki polsrodek. Swieci teraz podobnie jak te pierwsze modele a4 z ledami ( one slabiej swiecily )