Jump to content

Namiot_N1

Pasjonat
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About Namiot_N1

Informacje

  • First name
    Darek
  • Location
    Ostrołęka

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2004
  • Engine
    2.5 TDI V6
  • Engine code
    AKE
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

432 profile views
  1. To prawda , bo ja poprawiłem olej i było tak jak napisałeś . Ale dzięki za pomoc
  2. Może wytłumacz jak to u mnie było , z skrzyni biegów spuściłem stary olej i zapałem nowy weszło tak około 2,5 L A potem spuściłem stary olej ze skrzyni rozdzielczej ( układu rużnicowego skrzyni ) zapałem tak ponad 1,5 L aż zaczął się przelewać tym kotkę co jest widoczny na zdjęciu zaznaczonej strzałką i po przejechaniu kilkunastu km mi skrzynia zaczęła olej wywalać . Coś mogło się uszkodzić i ile powinno być wlane do tego układu rużnicowego ktoś wie ??
  3. Chyba kolego nie zrozumiałeś co napisałem do samej skrzyni rozdzielczej to jest ten element skrzyni gdzie w quatrro napędza tylny wał. On ma też korek spustowy i wlewu który jest śruba do przewodu chłodnicy oleju ... a nie o cało skrzynie biegów bo do skrzyni biegów wchodzi około 2.5 L A do skrzyni rozdzielczej wlewa się osobną olej i chodzi mi ile go powinno być ?
  4. Ktoś wie ile powinno się zalać oleju do skrzyni rozdzielczej w a4 b6 quattrocenta ? Bo ja zapałem za dużo oleju i mi wywaliło
  5. Część , fajnie jak by ktoś wiedział ile oleju wchodzi w skrzynie rozdzielczą , skrzyni biegów w audi a4 b6 Q. Bo do samej skrzyni wiem że ~ 2.5L. Chce go wymienić i nigdzie nikt nie podaje ile powinno być wiem że jakoś mało . I co może się stać jak przeleje olej w skrzyni rozdzielczej coś może się uszkodzić ? Fajnie jak by ktoś jakieś podzieliłem się wiedzą Dodam przykładowe foto w którym wiejscy jest ta skrzynia rozdzielcza .
  6. Właśnie mi też tak się wydaje że 5W40 jest najlepszy jak chodzi o temperaturę na polskie warunki . Ale czemu w ASO mówią że lepiej zalewać 5W30 że niby jest silnik pod niego zaprojektowany , chodzi o niby spasowanie elementów pod grubość filmu smarnego ?? To mnie zdziwiło... Ktoś was z taką opinią też się spotkał??
  7. Witam , pytanie do osób które mają sporo wiedzę na temat oleju co sądzicie na wrócenie na olej oryginalny chodzi mi o parametry 5W30 jakie miał jak wyjeżdżam z fabryki. Obecnie jest zalany olej motul 5W40 i jest ok. Ale słyszałem że to tego silnika powinniście zalać olej 5W30 że względu na poprawne działanie hydrauliki , chodzi o grubość filmu smarnego Silnik nic nie bierze oleju więc myślę wrócić do oryginalnego parametru . Jak wy byście zrobili ??
  8. U mnie silnik już skończony , i chodzi jak zloto. Ciągnie już bardzo ładnie od 1400 pali sporo mniej a elastyczność wzrosła dwu krotnie do tego co było wcześniej a już było bardzo dobrze. Układ paliwowy cały wyczyszczony i filtry są nowe jak całe wężyki przelewowe podkładki itp. Jestem naprawdę zadowolony teraz z jazdy bo ładnie się zbiera I nie mam problemu z ganianiem się z BMW E60 3.0d albo A6 C6 3.0tdi Bo już nim jechałem od tamtej pory powyżej 230 km/h
  9. Ok tylko o co chodzi z Tłumiki przelotowymi ? Bo za bardzo nie rozumiem znacznie czy to chodzi o zwykły przelot czysto jest jakiś wyspawać customowo tłumik. Jak dam pełen przelot to nie zacznie mi auto kopcić jak stara lokomotywa ? Jak na razie nawet dymka nie rzuci więc nie wiem z wydechów , wolę się dopytac jak to jest na prawde.
  10. Część pisze do tych osób którzy już to przerabiali , chodzi mi o układ wydechowy przerobić tak żeby był jak najbardziej wydajny czy wystarczy przerobić początek wydechów gdzie znajdują się trzy kąty jeden zaraz za Turbo a dwa następne na osobnych rurach ?? Czy lepiej by było zrobić całość od turbiny aż po końce ?? Jaki wymiar początkowy od turbo 2.75 czy 2.5 cala A reszta tłumika na 2.5 cala ?? Mam nadzieję że pomożecie .
  11. Siema , jest taka sprawa że chce do siebie zamontować wydajniejsze wtryski dsla 143p970 które będą pracowały na pompie bez blokady i do tego downpipe 2.75 cala , zamiast początkowego wydechu z katem. A całość zestroić progrqmem. ( Na jakiś czas powinno wystarczyć ) I takie moje pytanie jakie powinno być początkowe cisnienie otwarcie wtrysku , bo różnie pisze na forach. A zależy mi aby nie lały...
  12. Na to wygląda że odkryłem te zaduszki przy wciskaniu pedału gazu do podłogi okazało się że jest filtr przy pompie paliwa w baku i ona był przybrudzony i temu nie podawał takiej ilości paliwa co powinno .
  13. I proszę naprawione , okazało się że cewka immo. była winowajcą wystarczyło dostać się do niej i są oczyścić kontaktem i chodzi jak nowa .
  14. I brawo udało się naprawić samochód , okazało się cewka przy stacyjce . Oczyściłem kostkę kontaktem i śmiga jak nowa
×
×
  • Create New...