
krzysztof1975
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O krzysztof1975

Informacje
-
Imię
krzysztof
-
Miasto
poznań-inowrocław
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
350 wyświetleń profilu
-
Dodam zaworek jest umieszczony z przodu grilla po lewej stronie trzeba odkręcić maskownice roboty na dwie minuty
-
Witam odnośnie wymiany czujnika klimatyzacji, jeżeli mamy nabita klimę to trzeba bardzo szybko zacząć wykręcać czujnik, zaworek pod którym wkręcony jest czujnik działa na zasadzie wentyla samochodowego
-
wymiana maglownicy audi a4b5 1.8 ADR 95.5
krzysztof1975 odpowiedział(a) na krzysztof1975 temat w Audi A4 B5
jest ponoć jakiś czujnik prędkości który powoduje ze podczas dużej prędkości kierownica staje się bardziej sztywna, jak widziałem procedurę od afn to nic takiego, niektórzy coś mówią że sanki trzeba odkręcić -
panowie mam parę pytań pierwsze czy maglownica w tym modelu ma czujnik. drugie pytanie czy da rade ja wymienić bez kanalu, i czy wymiana nastepuje tak samo jak w afn co kolega pisze na forum, jak tak to poprosze jakiś opis lub numer tel
-
koledzy tez miałem problem z immo, latałem szukałem a to proste, najlepiej kupić emulator immo koszt około 70 zł i po problemie,
-
dzieki strary za odpowiedź, byłem u kumpla na warsztacie i wszystko z kata poszło do tłumnika, spalanie okolo 15 litrów w miescie, ps co sądzicie lepiej wymienić tyłumnik czy go jakoś czyścić
-
panowie i tutaj się pojawia mój następny problem, mam problem z podpięciem kompa jest zasilanie na linii k, jest plus i masa i nie mogę się za nic połączyć, nie wiem co jest grane, jak wiecie to pomóżcie
-
panowie pierwszą objawom było to że jak odpaliłem silnik to katalizator bardzo mocno grechotał było słychać jak wszystko w nim lata, zaraz po tym samochód stracił moc, dużo mocy strasznie muli, zacząłem obserwować spalanie na początku zaczął palić około 1,5 litra więcej, teraz jak już grechotanie sie zmniejszyło auto dalej muli i zarazem spalanie się zwiększyło około 2,5 litra więcej, kumpel powiedział że to zatkany kata i trzeba wyjąć środek z kata, co wy panowie na to
-
mam pytanie czy kabel vag można podpiąć bezpośrednio do komputera, jak tak to które to są kabelki, problemem jest to że nie działa mi gniazdo diagnostyczne, jest w nim zasilanie na lini k tez jest ale skaner ani laptop nie mogą się połączyć co może byc tego przyczyną
-
panowie mam pytanie jak i gdzie powinno być podłączone gniazdo diagnostyczne nadmienię że dochodzą trzy kabelki masa jest ok linia k ok tylko niema plusa, po podłączeniu plusa od gniazda zapalniczki mam napięcie ale nadal komputer nie widzi mi gniazda
-
panowie mam pytanie jak i gdzie powinno być podłączone gniazdo diagnostyczne nadmienię że dochodzą trzy kabelki masa jest ok linia k ok tylko niema plusa, po podłączeniu plusa od gniazda zapalniczki mam napięcie ale nadal komputer nie widzi mi gniazda
-
panowie mam pytanie czy, zwiększone spalanie może być przyczyną uszkodzony katalizator, nadmienię że zaczął grechotać
-
panowie mam pytanie, prawdopodobnie rozpadł mi sie katalaizator, słychać w nim grechotanie, mam pytanie czy w zawiązku z tym mogę przez to odczuwać spadek mocy
-
panowie mam problem audi a4b5 1.8 adr rok 95, mam gniazdo diagnostyczne umieszczone pomiędzy fotelami dochodzą do niego trzy kabelki, brak jest zasilania, może podpowiedzieć dokąd idzie wiązka i jak sprawdzić czy pozostałe przewody są dobrze podłączone, nadmienię że już podłączyłem plus z zapalniczki i nic, komputer nic nie widzi proszę o pomoć
-
panowie mam pytanie jakie napięcie w lampce podsufitki, bo mi pokazuje 5v a żarówki są na 12 *Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Nowicjusz - Jesteś nowy na forum? Tutaj możesz się z nami przywitać." Zapraszam tu ->Regulamin Tu się tylko witamy. - Temat przeniesiony.