Patryk Lebiedziński

Pasjonat
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Patryk Lebiedziński

    Informacje

    • Imię
      Patryk
    • Lokalizacja
      Środa Śląska

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2004
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AVF
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    53 wyświetleń profilu
    1. Patryk Lebiedziński

      Wymieniłem oringi na pompowtrykach i na razie wszystko w porządku więc dziękuję za pomoc. Prosiłbym jeszcze was o analizę tych logów (tak to mój post wyżej) , wysyłałem go ze starego kompa i widocznie byłem zalogowany na jakimś innym starym koncie). Jeszcze mam jeden mały problem, chodzi o to, że mam nie oryginalną manetkę z prawej strony ( ta od wycieraczek) , tak mi się chociaż wydaje bo nie mam przycisku na niej w którym mógłbym zmieniać tę funkcję na wyświetlaczu licznika (średnie spalanie itd.) , czy jest możliwość zmiany tych funkcji poprzez VAGa? Nie pasuje mi po prostu to, że pokazuje mi ilość kilometrów które mg zrobić do pustego baku. Powoli się zbieram do wymiany tego ale jak na razie chciałem jakoś to zmienić.
    2. Patryk Lebiedziński

      Pierburg. Fakt, że trzeba wydać około 500zl ale warto, wytrzyma bardzo długo.
    3. Patryk Lebiedziński

      https://youtu.be/VTYbvsgSj2I Hej, moja małyszowke posiadam około 2 miesiące i od trzech tygodni mam problemy z odpalaniem. Otóż po dłuższym czasie (około 10h) gdy auto stoi jest problem z uruchomieniem jej, otoz przekręcam kluczyk, auto daje podbija do tych 900 obrotów i momentalnie gaśnie, później muszę ją kręcić kilka/kilkanaście sekund żeby odpalił. Po odpaleniu wszystko z autem jest ok, śmiga jak powinno. Dodam że zmieniłem filtr paliwa. Wrzucam filmik żeby można było się dokładniej przyjrzeć.
    4. Patryk Lebiedziński

      Problem rozwiazany, pomogła wymiania przewodów od podcisnienia, chyba 2 były uszkodzone. Mam za to inne pytanie, chodzi o to ze po odpaleniu auto nie miało w ogole mocy i obroty wariowały, spadały do 600-700 i po chwili auto gaslo lub nie, po dodaniu gazu w podłoge rosly bardzo powoli dopiero po kilku sekundach mialem 3/4 tys, przy ruszaniu z wysokich obrotów spadało od razu do 1 tys, po 10 minutach wszystko wracało do normy. juz drugi raz zdarzyła mi sie taka sytuacja, pierwszy raz po myciu silnika, rozumiem mogłem zalac jakis czujnik albo kable, a drugi raz dzisiaj, zostawiłem auto na deszczu na 3/4h wracam i cos takiego.
    5. Patryk Lebiedziński

      ciezko bedzie z logami, ale sprobuje ogarnac to z kims, a cos tak na sucho, bo na kanał mg w kazdej w chwili wjechac, słyszałem ze moga byc to nawet proste przewody od podcisnienia
    6. Patryk Lebiedziński

      witam, chodzi o to ze moje strasznie zamula do 2 tys obrotów, bardzo słabo sie zbiera, dopiero jak załączane jest turbo to idzie normalnie, zdarzyło mi sie kilka razy ze przy własnie takiem wolnym przyspieszaniu, gdzie auto wyraznie sie męczyło to odcieło mi turbo, wyłaczenie i właczenie samochodu pomoga, co moze być przyczyną czegoś takiego, dodam ze turbo jest swieze, tzn po regeneracji kilka msc temu.
    7. Patryk Lebiedziński

      Dobra, szczerze nie znam się dobrze, myślałem że jest taka opcja, więc turbo powinno iść do ponownej regeneracji. Napiszę jeszcze co powie mechanik w poniedziałek, na pewno nie dam się naciągnąć na żadne koszty, w końcu mam gwarancję na to. Dzięki wszystkim za odpowiedzi, kto chce jeszcze coś dopowiedzieć to śmiało, wszysyko mi się przyda
    8. Patryk Lebiedziński

      Z wydechu strasznie waliło na siwo i wydobywał się olej, przejechałem z 300k. A co się dzieje z turbina w takiej sytuacji, nadaje się tylko do ponownej regeneracji? Zawartość dodana 5 minutes later I tak mi się wydaje że turbina została prawidłowo zregenerowana tylko mechanicy źle ja zamontowali. Okaże się w poniedziałek, zobaczymy co powiedzą. Za regenerację zapłaciłem 1200zl, 3 lata temu znajomy regenerowal tam B5 110km i nadal bardzo dobrze ciągnie. Dodam że turbo zakładali mu ci sami mechanicy.
    9. Patryk Lebiedziński

      Turbina była regenerowana w innym zakładzie nic ten gdzie oddawałem, ale co z resztą podzespołow? co z intercullerem jezeli dostał on tyle oleju, nadaje sie chociaz do czyszczenia?
    10. Patryk Lebiedziński

      Witam, jestes posiadaczem audi a4 b6 130km, oddałem ostatnio auto do mechanika do regeneracji turbiny, turbina została zregenerowana, wszystko ok az do czasu gdy wystapiły problemy z olejem, po kilku dniach strasznie ubyło mi oleju, zaczał kapać nawet z rury wydechowej, w pewnym momencie podczas jazdy wyskoczył mi czerwony komunikat z brakiem cisnienia oleju, ubyło mi kilka litrów oleju w kilka dni, troche za pozno ale zdecydowałem sie jedna z rur dolotowych - była kompletnie zalana olejem, ja by turbo puszczało olej to intercullera, nawet zauwazyłem ze z egr zaczał mi cieknac olej, oleju w dolocie było masakrycznie duzo, chyba ten cały co włałem, a na bagniecie ledwo ledwo. Jestem prawie pewien ze jest to wina mechanika (zle zamontowana turbina?) , wczoraj zadzwoniłem do niego i zostawiłem auto , w poniedziałek ma robic. teraz to pytanie do was czy ja mam racje? nie chce byc pociagniety na jakies koszty, co powinien zrobic mechanik? cos wyczyscic/wymienic? czy turbo padło przez to i nadaje sie ponownej regeneracji lub po prostu wyrzucenia? dodaje ze dostałem gwaracje za regenerowanie turbo i ktora jest w ksiazeczce serwisowe. dzieki pozdrawiam
    11. Patryk Lebiedziński

      Nie, na zdjeciu rzeczywiscie tak wygladaja, ale wczoraj mi to przyszło i te weze wygladaja wporządku
    12. Patryk Lebiedziński

      Witam, postanowilem zamontowac w mojej audi catch tanka i mam takie pytanie gdzie najlepiej go umiejscowic? Na allegro kupiłem cos takiego: Wymiary to: Średnica: 6,2cm Wysokosc: 16cm dodaje jeszcze zdjecie silnika: Pozdrawiam.