Skocz do zawartości

DarioSRK

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DarioSRK

Informacje

  • Imię
    Dariusz
  • Miasto
    Mazowieckie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

234 wyświetleń profilu

Osiągnięcia DarioSRK

0

Reputacja

  1. Nie ma co czekać, jak są takie objawy to jest bardzo duże prawdopodobieństwo że jest zacięty na dużym obiegu.
  2. Panowie, mówicie o spalaniu PB, ja mówię o spalaniu LPG. Odległość do pracy 16 km. Po 3-4 nagrzewa się teraz do 90 stopni. Średnie spalanie z tygodnia to 14 l LPG/1km
  3. Wyniki spalania LPG - 14,0 l/100km - cykl miejski, w miarę dynamiczna jazda. Czyli po po wymianie termostatu spalanie spadło o około 10 %. Dodam że temperatura średnio - 2 st. Podsumowując wymiana termostatu była zasadna, zmniejszyło się spalanie, samochód szybko się nagrzewa. Koszt termostatu 160 zł, czas pracy około 2,5 godziny.
  4. No i już dojechałem do pracy. Po odpaleniu, chwilowym grzaniu na postoju a następnie przejechaniu około 2 km temperatura 90 stopni Zastanawiam się jeszcze nad jednym - spalaniem. Ostatnie dwa tankowania - średnia 15,5 litra lpg/100km. Nie jest to jakiś strasznie zły wynik, ale jeżeli samochód dogrzewał się przez 75% mojej trasy to podejrzewam że i komputer na niedogrzanym silniku podawał bogatszą mieszankę (ale tylko się zastanawiam). Zobaczymy za jakiś tydzień przy kolejnych tankowaniach. Koledzy, którzy mają bexa w quattro z LPG: jak wygląda u Was kwestia średniego spalania teraz w zimie?
  5. No i po sprawie. Dziś wymieniłem termostat na nowy. Bardzo przydał się temat http://www.audizine.com/forum/showthread.php/189157-DIY-B6-A4-1.8T-Thermostat-Replacement Po zdemontowaniu alternatora mamy dostęp do termostatu. Przy demontażu nawet pękł jeden kominek. Chyba termostat nie był nigdy wymieniany. Faktycznie był na stałe zacięty na otwartym dużym obiegu. Po założeniu nowego termostatu po odpaleniu i przejechaniu 2 - 3 km wskaźnik temperatury silnika powędrował na 90 stopni +1mm (temperatura powietrza na zewnątrz około 0 stopni). Zobaczymy jak będzie jutro rano jak będę jechał do pracy, ale już po dzisiejszym podejrzewam że już będzie ok.
  6. No właśnie tak podejrzewam że nie jest to normalne. Ja podejrzewam że termostat jest stale otwarty. Pojutrze będę diagnozował. @kaman5151 Przekraczam 2,5 tys obrotów Szukam problemu i odpisze jak sprawa się wyjaśni...
  7. Cześć Panowie i Panie. Mam takie pytanie. W obecnych warunkach atmosferycznych (poniżej -10 stopni celsjusza) moje Audi 1.8T bex bardzo długo się nagrzewa - chodzi o temperature cieczy chłodzącej. Sytuacja wygląda tak: rano zapalam na podwórku samochód - przed tym jak wyruszę w droge do pracy samochód na postoju pracuje około 10 minut. Wskazówka temperatury silnika ledwo drgnie - czyli 50 stopni. Ruszam i przejeżdzam 10-15 km i w czasie około 25 minut i dopiero wtedy temperatura silnika dochodzi do 90 stopni. Czy nie jest to dziwne że tak długo się dogrzewa silnik benzynowy nawet w tak niskiej temperaturze powietrza? Pozdrawiam Darek
  8. Może dopiszę moją moto-historię: Chronologicznie: Fiat 126p- brązowy Fiat Seicento - pomarańczowy Fiat Seicento - czerwony Ford Fiesta '96 1.1 - srebrny Daewoo Lanos '98 1.5 - zielony Honda CRX '91 1.6 - czerwony Toyota Avensis '98 2.0TD - malinowy Subaru Impreza '01 2.0 - zielony BMW E39 '01 3.0D R6 - czerwony Honda Accord VII '03 2.r vtec - grafitowy Subaru Outback '01 3.0 B6 - zielony Subaru Forester '98 2.0 - zielony Audi S8 '98 4.2 V8 - srebrny i tak oto doszliśmy do A4 '03 AVANT BEX QUATTRO.....
  9. Witam wszystkich Właśnie nabyłem a4 BEXa ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...