Skocz do zawartości

Żmija85

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Żmija85

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    ?aziska

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

156 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Żmija85

0

Reputacja

  1. A mam teraz na warsztacie samochód z takim problemem. 1.9 TDI AVF z osprzętem BPW (pompki, ecu itp). Wałek jest od 1.9 AVF, nowe uszczelnienia na pompkach (wszystko wykonane ze sztuką), dpf wycięty programowo i mechanicznie. Auto śmiga bez zarzutów, Rano jest problem z 1 odpaleniem. Tylko jak jest zimno. Przy temperaturach rzędu +8-10 odpala bez problemu. Objaw jak by się cofało paliwo, chociaż dziwne bo odpala praktycznie od strzała. Silnik dziwnie wkręca się na obroty ... zaczyna 400-500 i po 2-3 sekundach wchodzi na prawidłowe obroty i już później wszystko ok. Pompka w zbiorniku sprawna. Vacu ? Inne pomysły ? To masz identyczny problem jak u mnie, mechanik tez myslał ze cofie sie paliwo i założył zaworek zwrotny i nic nie pomogło. Jak ci sie uda go opanować to napisz co było przyczyną ....
  2. czyli jest szansa ze silnik 1,9 który kupiłem miał wymieniany wałek i ktoś założył 2.0 , bo z mechanikiem oglądaliśmy te wałki lezały obok siebie i były identyczne. A założyłem ten wałek z tego powodu ze ten z 2.0 był przytarty na panewce.
  3. no własnie wyskoczyło mi na liczniku takie coś i sąsiad odpalił mi regeneracje filtra przez kompa przejechałem 10km na niskim biegu i zgasło. po wypaleniu wypełnienie wynosiło ok 10gr podobno. a powiec mi czy widać na oko różnicę w wałkach jak sie je położy obok siebie??
  4. uszczelniacze nowe zostały założone. Na oko te wałki były identyczne jak leżały obok siebie dlatego mechanik powiedział ze bedzie to chodzić. po odpaleniu z komputera dpf sie wypalał bo przed swietami zapalił sie dpf na liczniku. świeczki z bpw jak i cały osprzet. cegła na pokładzie póki co nie chciałem ją wywalać jak bede miał trochę czasu to zrobie logi..
  5. Witam Na początku grudnia kupiłem b7 z padniętym silnikiem 2,0 kupiłem słupek z głowicą z 1,9TDI 130 KM. Mechanik go założył i auto jezdzi super zero błędów na kompie, tylko mam problem z porannym zapalaniem przez 2s chodzi nierówno tak jak by na 3 cylindry a kolejne zapalanie juz jest ok. Gdy postoi z 4 godzinki w temperaturze poniżej 0 to znowu nie równo odpala. Pytanie do was czy ktoś miał podobny przypadek?? dodam ze cały osprzęt z 2,0 DPF został wałek głowicy z 1,9tdi. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...