-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O felldn

Informacje
-
Imię
Mirek
-
Miasto
Otw
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Multifunkcja w przyciskach tiptronic A4 B6 kierownica s-line
felldn opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Cześć, Ostatnio natrafiłem na kilka filmów na YouTube gdzie to ludki mają podłączone sterowanie radiem(głośność + zmiana kawałków) pod kierownice trójramienną S-Line z B6 posiadającą przyciski od tiptronic. Czy ktoś z forumowiczów badał sprawę? lub ewentualnie przeprowadził taki MOD? Myślę że jest to spoko opcja gdyż wiele osób posiadających kierę 4-roamienną MFSW mogłoby mieć taki mały upgrade na kierę s line z b6 bez utraty Multifunkcji, bo jak wiadomo 3-ramienna takowej nie posiada. Plusy to niska cena kiery sline od b6 + nie ma problemu z jednym nabojem + nie trzeba zmieniać zwijaka jak w przypadku kiery z b7 itp itd . ogólnie po taniości i chyba spoko opcja. Przesyłam linki do filmów: Co prawda na filmach nie jest A4 lecz chodzi o to samo -
Witam, Koledzy, miewałem już wcześniej natlaufy ok 2/3 do roku. Nie przejmowałem się zbytnio. Jednak zaczęły pojawiać się częściej i teraz od 2 dni zauważyłem że turbo odłącza mi po ok 3600 obrotów za każdym razem. Nie mam dużych ubytków oleju w zasadzie to na 10tys km ok 300ml, przebieg ok 300tys. W przewodzie od intercoolera jest olej - nie potrafie określić czy ta ilość to dużo. Proszę o analizę logów i pomoc zanim oddam auto do mechanika, bo może dla kogoś analiza tych logów już teraz mi coś podpowie czy raczej wymiana turbo czy można próbować z czyszczeniem w takim przypadku. ps... może nie ten dział ale szybkie pytanko i szybka odpowiedź. Czy jeżeli okaże się że turbo do wymiany, to jak włoże z AWX(wiem o złączce) to bedzię sie ta turbina normalnie zachowywać bez żadnych zmian w sofcie? czy odrazu jak wloze turbo od AWX to musze robić "chiptuning" zeby ją wystroić i bez tego same turbo od awx nie pojedzie? Grupa 11 - dynamiczny: http://vaglog.com/log-011_PjR1q.html Z góry dziękuje za pomoc
-
Jestem świeżo po wymianie na G004000M2 z płukanką starczył litr (aso 40zł). Po 1 lżej chodzi wspomaganie niż przed wymianą, po 2 przy maksymalnym skręcie pompa przestała popiskiwać. (A4B6 AVB `03)
-
Jeszcze jedno pytanie w ramach uzupełnienia wiedzy do której się nie mogę nigdzie dokopać. Czy do A4B6 w której jest zwykła kiera 4-ramienna z multi można bez zmiany taśmy airbag i innych przeróbek kabli od klaksonów (P&P) założyć kierę z TT 8N ? Taką: ?? Pozdrawiam
-
Witam, nie chce zakładać nowego tematu, więc pytam tu. Czy widział ktoś kiedys takie wloty zamiast kratki zwyklego zderzaka? To jakiś after market? Jak to sie nazywa? Jak tego szukać? Pozdrawiam
-
Witam Mam kilka pytań na które nie znalazłem odpowiedzi. Mam w B6 oryginalnie kierownicę czteroramienną z multifunkcją jak na foto nr. 1 (jest tez tempomat) Chcę złożyć taką kierownice trojramienną bodajże też od A4B6 jak na foto nr 2. 1. Czy te przyciski na foto nr 2 to jest multifunkcja? 2. Jezeli to jest multifunkcja to czy ta kierownica bedzie pasować Plug&Play? 3. Czy jeżeli okaże sie że jest to kiera z A6C5, bo chyba wyglądają tak samo, to czy tez podejdzie Plug&Play? Lub w ogóle? 4. Czy jezeli te przyciski sa od sterowania biegami - co obstawiam bo to za pięknie by było... To czy da rade to przerobic tak zeby sterowaly radiem? Dzieki z góry za pomoc i pozdrawiam. Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
-
felldn zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
felldn obserwuje zawartość Silniki Diesla
-
Panaowie, czy wszystkie silniki 2,5 TDI w A4 B6 miały tarcze 312 z przodu, niezależnie od roku i mocy? czy występowały wersje 2,5 TDI z 288? Pozdro
-
bardzo dziękuję za konkretną odpowiedź Pozdrawiam
-
Witam, wszystkich forumowiczów. Miałem wczoraj przypadek odłączenia turbo na trasie (pow. ok 170km/h), Po ponownym uruchomieniu wszystko ok. Wiem że przypadek znany i wałkowany. VCDS pokazuje błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - (po skasowaniu nie występuje) 1 .Wielka prośba o przeanalizowanie loga dynamicznego z turbo, widzę tam małe niedoładowania w całym zakresie cyklu. Nie znam się i nie wiem jakie są normy. Grupa 11 - dynamiczny: http://vaglog.pl/log-011_q3NlT.html Stawiam na n75 lub nieszczelność (google). Ewentualnie: 2. Jakie podać jeszcze logi? 3. Czy w ogóle można ocenić stan turbo na podstawie samych logów? Pozdrawiam MF
-
Witam wszystkich sedecznie
-
Cześć i czołem