Skocz do zawartości

felldn

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O felldn

Informacje

  • Imię
    Mirek
  • Miasto
    Otw

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia felldn

0

Reputacja

  1. Cześć, Ostatnio natrafiłem na kilka filmów na YouTube gdzie to ludki mają podłączone sterowanie radiem(głośność + zmiana kawałków) pod kierownice trójramienną S-Line z B6 posiadającą przyciski od tiptronic. Czy ktoś z forumowiczów badał sprawę? lub ewentualnie przeprowadził taki MOD? Myślę że jest to spoko opcja gdyż wiele osób posiadających kierę 4-roamienną MFSW mogłoby mieć taki mały upgrade na kierę s line z b6 bez utraty Multifunkcji, bo jak wiadomo 3-ramienna takowej nie posiada. Plusy to niska cena kiery sline od b6 + nie ma problemu z jednym nabojem + nie trzeba zmieniać zwijaka jak w przypadku kiery z b7 itp itd . ogólnie po taniości i chyba spoko opcja. Przesyłam linki do filmów: Co prawda na filmach nie jest A4 lecz chodzi o to samo
  2. Witam, Koledzy, miewałem już wcześniej natlaufy ok 2/3 do roku. Nie przejmowałem się zbytnio. Jednak zaczęły pojawiać się częściej i teraz od 2 dni zauważyłem że turbo odłącza mi po ok 3600 obrotów za każdym razem. Nie mam dużych ubytków oleju w zasadzie to na 10tys km ok 300ml, przebieg ok 300tys. W przewodzie od intercoolera jest olej - nie potrafie określić czy ta ilość to dużo. Proszę o analizę logów i pomoc zanim oddam auto do mechanika, bo może dla kogoś analiza tych logów już teraz mi coś podpowie czy raczej wymiana turbo czy można próbować z czyszczeniem w takim przypadku. ps... może nie ten dział ale szybkie pytanko i szybka odpowiedź. Czy jeżeli okaże się że turbo do wymiany, to jak włoże z AWX(wiem o złączce) to bedzię sie ta turbina normalnie zachowywać bez żadnych zmian w sofcie? czy odrazu jak wloze turbo od AWX to musze robić "chiptuning" zeby ją wystroić i bez tego same turbo od awx nie pojedzie? Grupa 11 - dynamiczny: http://vaglog.com/log-011_PjR1q.html Z góry dziękuje za pomoc
  3. Jestem świeżo po wymianie na G004000M2 z płukanką starczył litr (aso 40zł). Po 1 lżej chodzi wspomaganie niż przed wymianą, po 2 przy maksymalnym skręcie pompa przestała popiskiwać. (A4B6 AVB `03)
  4. Jeszcze jedno pytanie w ramach uzupełnienia wiedzy do której się nie mogę nigdzie dokopać. Czy do A4B6 w której jest zwykła kiera 4-ramienna z multi można bez zmiany taśmy airbag i innych przeróbek kabli od klaksonów (P&P) założyć kierę z TT 8N ? Taką: ?? Pozdrawiam
  5. Witam, nie chce zakładać nowego tematu, więc pytam tu. Czy widział ktoś kiedys takie wloty zamiast kratki zwyklego zderzaka? To jakiś after market? Jak to sie nazywa? Jak tego szukać? Pozdrawiam
  6. Witam Mam kilka pytań na które nie znalazłem odpowiedzi. Mam w B6 oryginalnie kierownicę czteroramienną z multifunkcją jak na foto nr. 1 (jest tez tempomat) Chcę złożyć taką kierownice trojramienną bodajże też od A4B6 jak na foto nr 2. 1. Czy te przyciski na foto nr 2 to jest multifunkcja? 2. Jezeli to jest multifunkcja to czy ta kierownica bedzie pasować Plug&Play? 3. Czy jeżeli okaże sie że jest to kiera z A6C5, bo chyba wyglądają tak samo, to czy tez podejdzie Plug&Play? Lub w ogóle? 4. Czy jezeli te przyciski sa od sterowania biegami - co obstawiam bo to za pięknie by było... To czy da rade to przerobic tak zeby sterowaly radiem? Dzieki z góry za pomoc i pozdrawiam. Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
  7. Panaowie, czy wszystkie silniki 2,5 TDI w A4 B6 miały tarcze 312 z przodu, niezależnie od roku i mocy? czy występowały wersje 2,5 TDI z 288? Pozdro
  8. bardzo dziękuję za konkretną odpowiedź Pozdrawiam
  9. Witam, wszystkich forumowiczów. Miałem wczoraj przypadek odłączenia turbo na trasie (pow. ok 170km/h), Po ponownym uruchomieniu wszystko ok. Wiem że przypadek znany i wałkowany. VCDS pokazuje błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - (po skasowaniu nie występuje) 1 .Wielka prośba o przeanalizowanie loga dynamicznego z turbo, widzę tam małe niedoładowania w całym zakresie cyklu. Nie znam się i nie wiem jakie są normy. Grupa 11 - dynamiczny: http://vaglog.pl/log-011_q3NlT.html Stawiam na n75 lub nieszczelność (google). Ewentualnie: 2. Jakie podać jeszcze logi? 3. Czy w ogóle można ocenić stan turbo na podstawie samych logów? Pozdrawiam MF
×
×
  • Dodaj nową pozycję...