Skocz do zawartości

735

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 735

Informacje

  • Imię
    piotr
  • Miasto
    oława

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 735

0

Reputacja

  1. na fisie pokazuje mi tylko otwarcie maski klapy tylnej i lewych tylnych drzwi
  2. no na vagu wychodzi mi ze dzwi prawe przednie prawe tylnie i lewe przednie zamknięte/otwarte mam uszkodzone chyba mikrostyki no ale miałem tak juz jak ja kupiłem i wcześniej normlanie gasil sie i nie miałem problemu z akumulatorem problem wyszedł jakoś dwa tygodnie temu i nie mam pojęcia jak znaleźć przyczyne
  3. witam Panowie mam problem zauważyłem ze jak zmykam auto to po 30sek powinien sie uśpić a mój trójkąt od awaryjnych zgaśnie i zapala sie i tak cala noc a rano jest juz po akumulatorze macie podmyły co to moze być albo jak to sprawdzić? :/ konetarz moderatora - Musashi: 1. zapoznałeś się z regulaminem? 2. czytałeś temat wątku? 3. o co w nim pytasz? 4. tak trudno poszukać podobnego tematu lub założyć nowy wątek?
  4. dzieki Panowie za fatygę ale jakimś cudem sam się naprawiła i teraz pali od strzała a nic nie zrobiłem:) ale mam jeszcze jeden problem mianowicie gdy auto się uśpi to cos mi prąd kradnie i nie moge znaleźć co to jest próbowałem juz wyciągać bezpieczniki po kolei i mierzyłem miernikiem i żaden z wyciągniętych nie pokazał mi spadek tego złodziejstwa prądu macie jeszcze jakies pomysły?
  5. tak mechanik sprawdzał mi sprężanie to bylo pierwsze co zrobil w sumie i stwierdził ze jest w porządku. A dzisiaj np rano -7 podgrzałem świece na trzy razy zakręcił dwa obroty i odpaliła aż bylem w szoku.
  6. dalej nic mi to nie pomogło czytałem pełno forum na ten temat próbowałem każdej metody która opisujecie i nadal żadnego rezultatu :/ dodam ze zauważyłem ze jak było +2 odpalił od strzała a jak było +4 już zas sie męczył.. nie wiem czy to przypadek czy cos ma to do tego a i dodam ze załozyłem zaworek na filtrze a pompa ściągnięta z działającego auta sprwna 100% sam wyciagałem
  7. wymienione sa na nowe mimo ze stare grzały
  8. Witam kolegów mianowicie użeram się z problemem mojej audi a4 b6 1.9 AVF ciężko pali po nocy i kopci na biało przez parę sekund ale tylko przy pierwszym odpaleniu kolejne odpalenie jest od strzała a zrobiłem już następujące rzeczy ; pompa vacu zmieniłem na sprawna moja ciekła świece grzeją sprawdzone (prąd dochodzi) filtr paliwa zmieniony wraz z króćcem który wchodzi w filtr uszczelnione pompowtryski nowymi oringami i regulacja pompowtrysk nr 4 po regeneracji ponieważ przekraczał BIP resztę są sprawne synchronizacja jest na +0,5 na minusie trosze telepało autem i słabo się zbierało te ustawienie jest najlepsze akumulator nowy popka wstępna w baku tez sprawna czujnik temperatury ten z tyłu zmieniony na nowy wszystkie opaski zmienione uciskowe zmienione na skręcane nie które już zmęczone były paliwo tankowane tylko ORLEN prosił bym o jakieś pomysły bo mi już się wyczerpały :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...