Skocz do zawartości

AUDI A4 B7 3.0

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AUDI A4 B7 3.0

Informacje

  • Imię
    Borys
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AUDI A4 B7 3.0

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. A wiec, mam taki problem, kupilem nie dawno audi a4 s4 b7 z 2005 roku 3.0 quatro ( tiptronic ) z chippem na 267 km i 530 nm momentu obrotowego. Podczas jady auto wpadało mi w tryb awaryjny przy zmianie z 3 na 4 bieg i jechala caly czas na 3 biegu ( automat ) po zgaszeniu auta i zapaleniu tryb awaryjny ustępował, lecz sytuacja powtarzala sie co chwile, chyba ze dalo sie jej wiecej gazu, przeciągneło sie do 5 tys obrotów, z trudnosciami przerzuciła na 4, 5, 6 bieg. Pewnego dnia jadąc na polnej drodze 20km/h dałem lekko gazu i był huk i juz nie chciala dalej jechac i zapaliła sie kontrola trakcji, bylo slychac jak cos w skrzyni sie przelacza lecz auto nie jechalo. Zna ktos odpowiedz co mogło sie stac ? Miedzy czasie jak jeszcze auto jezdzilo to raz zajechalem na stacje i patze ze plama pod maska, i okazalo sie ze waz odczepil sie od chlodnicy i wyciekl caly plyn chlodzacy, tez nie wiadomo z jakiej przyczyny moglo sie takie cos stac. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  2. Witam wszystkich. A wiec, mam taki problem, kupilem nie dawno audi a4 s4 b7 z 2005 roku 3.0 quatro ( tiptronic ) z chippem na 267 km i 530 nm momentu obrotowego. Podczas jady auto wpadało mi w tryb awaryjny przy zmianie z 3 na 4 bieg i jechala caly czas na 3 biegu ( automat ) po zgaszeniu auta i zapaleniu tryb awaryjny ustępował, lecz sytuacja powtarzala sie co chwile, chyba ze dalo sie jej wiecej gazu, przeciągneło sie do 5 tys obrotów, z trudnosciami przerzuciła na 4, 5, 6 bieg. Pewnego dnia jadąc na polnej drodze 20km/h dałem lekko gazu i był huk i juz nie chciala dalej jechac, bylo slychac jak cos w skrzyni sie przelacza lecz auto nie jechalo. Zna ktos odpowiedz co mogło sie stac ? Miedzy czasie jak jeszcze auto jezdzilo to raz zajechalem na stacje i patze ze plama pod maska, i okazalo sie ze waz odczepil sie od chlodnicy i wyciekl caly plyn chlodzacy, tez nie wiadomo z jakiej przyczyny moglo sie takie cos stac. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  3. Witam wszystkich. A wiec, mam taki problem, kupilem nie dawno audi a4 s4 b7 z 2005 roku 3.0 quatro ( tiptronic ) z chippem na 267 km i 530 nm momentu obrotowego. Podczas jady auto wpadało mi w tryb awaryjny przy zmianie z 3 na 4 bieg i jechala caly czas na 3 biegu ( automat ) po zgaszeniu auta i zapaleniu tryb awaryjny ustępował, lecz sytuacja powtarzala sie co chwile, chyba ze dalo sie jej wiecej gazu, przeciągneło sie do 5 tys obrotów, z trudnosciami przerzuciła na 4, 5, 6 bieg. Pewnego dnia jadąc na polnej drodze 20km/h dałem lekko gazu i był huk i juz nie chciala dalej jechac, bylo slychac jak cos w skrzyni sie przelacza lecz auto nie jechalo. Zna ktos odpowiedz co mogło sie stac ? Miedzy czasie jak jeszcze auto jezdzilo to raz zajechalem na stacje i patze ze plama pod maska, i okazalo sie ze waz odczepil sie od chlodnicy i wyciekl caly plyn chlodzacy, tez nie wiadomo z jakiej przyczyny moglo sie takie cos stac. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  4. Witam wszystkich. *Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Nowicjusz - Jesteś nowy na forum? Tutaj możesz się z nami przywitać." Zapraszam tu ->Regulamin Tu się tylko witamy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...