Skocz do zawartości

cassagrande

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cassagrande

Informacje

  • Imię
    Zbigniew
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CAEB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cassagrande

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich kolegów, od razu zaznaczam, że jestem mało oblatany w tematach mechanicznych. Od kilku tygodni mam problem z moim A4 B8 2,0TFSI quarto z 08/2008, wersja USA, s-line. Auto kupiłem z drugiej ręki, nie znam jego przeszłości serwisowej. Zaczęło się od dziwnego gwizdania podczas pracy silnika. Auto wstawiłem do warsztatu, stwierdzono, że gwizd pochodzi ze skrzyni biegów. Do regeneracji poszedł konwektor, wymiana oleju wraz z filtrem i jakiejś aluminiowej blachy z otworami(była pęknięta). Kosztowało to ok. 3 tys. Po kilku dniach zauważyłem, że autko pali mi ok. 20 l/100km. Badanie na VAG pokazała wypadanie zapłonów. Znajomy mechanik wymienił mi świece i sprawdził cewki. Nic to nie dało. Pojechałem do serwisu Boscha. Tam kolejne badanie pokazało, że oprócz wypadania zapłonów, sa kłopoty z jakością mieszanki. Mechanik z Boscha powiedział, że trzeba wymienić wtryski, ale nie daje 100% pewności, ze pomoże. Zanim się zdecyduję na wydanie kolejnych tysięcy, próbuje pytać, gdzie tylko można. Poniżej w skanie jest wynik badania. Może któryś z kolegów coś wie w tym temacie i zechce pomóc? kody błędów.pdf
  2. Witam wszystkich kolegów, jestem Zbyszek z Białegostoku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...