-
Postów
181 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O Falcone

Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Mielec
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
1564 wyświetleń profilu
-
Witam, Muszę wymienić błotnik, prawy przód, LY7W, ori raczej nie znajdę w dobrym stanie dlatego będzie to zamiennik - zdaję sobie sprawę że nie będzie pasował idealnie. Na znanych portalach ogłoszeniowych tego towaru nie brakuje ale pytanie czy ktoś ma jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę? Czy może bez różnicy bo wszyscy biorę z tego samego źródła?
-
Witam, tak z ciekawosc zrobilem sobie logi, co o tym powiecie, wg mnie w miare ok? 115+118 003+020 002+033
-
Witam, Okrutnie skrzypią mi przednie zaciski, az wstyd gdziekolwiek podjechać o ile dobrze pamiętam problem jest tylko w sezonie letnim, zaczęło się w tamtym roku, w zimie był spokój albo tak mi się tylko wydaję bo jeździłem z zamkniętymi szybami xd Czytałem gdzies opinie że to wina słabego płynu hamulcowego ale w między czasie musiałem wymienić pompę abs I cały układ przelałem płynem ATE - nie pamiętam oznaczenia ale taka niebieska metalowa puszka - poszło ponad 1,5l a problem dalej jest. Myślę na wymiana prowadnic i tych gum w których pracują ale sam nie wiem. Pzdr
-
Witam, Od kilku dni mam taki problem: Po całonocnym postoju auto odpala normalnie ale po ok 5 sekundach zaczyna chodzić jakbym na 3 cylindry, trwa to kolejne 5-10 sekund, potem już normalnie. Jeśli w tarcie nierównej pracy dodam gaz problem odrazu ustępuje. W sterowniku brak jakichkolwiek błędów, płynu chłodniczego mi minimalnie ubywa ale mam nieszczelność na chłodnicy, pewnie w tym tygodniu uda się wymienić, żadnej mazi na korku ani bagnecie nie ma. Jakieś pomysły co sprawdzić poza testem na CO2? Pozdrawiam
-
Witam, Proszę o pomoce w analizie logów, auto z lpg ale narazie logi robione tylko na pb, nowe świece, po wymianie łańcuszka rozrządu, filtr paliwa wymieniony 5 miesięcy temu, na zegarach 397 tys. Martwi mnie uboga mieszanka szczególnie 1400-2400 rpm, no i wypadanie zapłonów. 2+33 3+20 115+118 statyczne 2+33
-
bledow brak, jesli ta funkcja jest zablokowna to znaczy ze nawet jakby sie w aso wpieli swoim komputerem to tez tego nie odpala?
-
Witam, musze wymienic pompe ABS i z tego co sprawdzilem nie moge uruchomic sekwencji odpowietrzenia ABS przez VCDS wersja 1.2. Jakies rady? To wina sterownika pompy czy VCDS? Jak mozna sobie z tym poradzic?
-
szybkie i nierówne zużycie tylnych klockow 288mm
Falcone odpowiedział(a) na Falcone temat w Audi A4 B6/B7
Witam, jestem w trakcie renegeracji zacisku. W zestawie naprawczym jest dziwny oring który nie wiem gdzie powinien być, podczas rozbierania zacisku nie znalazłem nic podobnego, możecie coś podpowiedzieć? -
szybkie i nierówne zużycie tylnych klockow 288mm
Falcone odpowiedział(a) na Falcone temat w Audi A4 B6/B7
albo do wymiany jak będzie jakiś problem na mechnizmie regulacji ręcznego, nie widzę żeby gdzie były dostępne zamienniki tego? -
Witam, skończyły mi się klocki prawy tył, 288mm, problem w tym że przejechały może 15k km, do tego z lewej strony jest jeszcze 3/4 klocka. Z tego co dziś na szybko sprawdziłem: -klocki w jarzmie pracowały bez większych oporów -prowadnice zacisku ok -tłoczek wkręca się ok, ale co jakiś czas przy obrocie czuć dziwne tarcie, jakby ten gwint na którym pracuje tłoczek się zacierał - czy to możliwe?? -mechanizm ręcznego nie odbija do końca, załączam foto, jest ok 1mm przerwy do elementu który go blokuje, bez problem da się do dopchnąć palce ale od razu sam wraca, czy to jakiś problem? będę wdzięczny za wszelkie sugestie co z tym zrobić
-
Witam, jestem po wymianie rozrzadu z napinaczem mechanicznym, napinacz napiety zgodnie z intrukcja, znaki sie pokrywaja, kilka obrotow walem i dalej jest wszystko ok, po odpaleniu silnik, dalej ok, natomist po zgaszeniu napinacz sie rozjezdza po ponowym uruchomieniu silnika napinacz ustawia sie poprawnie, tak ma byc?
-
Masz jakieś przykładowe foto? Nie mogą nic znaleźć w sieci
-
Witam, Znalazłem błotnik w stanie do założenia, bez rdzy. Sprzedawca twierdzi że to oryginał. Jak poznać czy to ori? Powinien mieć jakieś numery, oznaczenia? Nie chce kupić używanego chińczyka ?
-
Czujniki temperatury ok?
-
Jeszcze idzie znaleźć behr za 220, musisz mieć pecha żeby mieć problemy z tym producentem