Skocz do zawartości

lipmar1789

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O lipmar1789

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Głubczyce

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Mógłbym prosić o rozkodowanie VIN? WAUZZZ8K4DA171175
  2. Concert 2 normalnie posiada can. Może się zdarzyć, że nie masz go podłączonego (jeśli masz rds na fisie to znaczy, że masz podłączone). We wtyczce jest to pin CAN-L i CAN-H
  3. Na 90% podejdzie. A jak nie to przeniesiesz same kable z podświetlenia. Jedynie jak masz z tyłu korby to podświetlenia klamki nie dodasz bo brakuje jednego przewodu z MK. No i wiązka z korby i elektryki różni się wtyczka. Napisz co masz bo ja mam gdzieś wiązkę tył pod elektryczne szyby jak byś potrzebował
  4. Gdzieś kiedyś czytałem (prawdopodobnie w tym wątku), że przy bose trzeba ciągnąć jakieś przewody do wzmacniacza z tyłu, a nie do radia. Postaram się odszukać ten post
  5. Sorki za trochę odgrzewanego kotleta, ale mam pytanie: Czy to normalne, że półoś jest w środku pusta, czy tylko u mnie jest jakiś zamiennik niskiej jakości? Wczoraj musiałem wymienić osłonę przegubu zewnętrznego. Aby go ściągnąć, trzeba wkręcić śrubę zabezpieczającą łożysko do oporu, aż przegub zostanie wypchnięty. Jednak u mnie śruba weszła w ośkę i tylko gwint się zharatał. Koniec końców jak próbowaliśmy wycisnąć go za pomocą specjalnej praski z zaprzyjaźnionym mechanikiem, to się całkiem rozleciał:/ Tak czy inaczej numery wskazują na oryginalną półoś, ale w poradnikach nigdy nie wspominał nikt o otworze wewnątrz. Jak jest u was? I w jaki sposób ściągacie przegub?
  6. Dzięki. Teraz nie mam jak, ale w najbliższym czasie wypróbuje. Dzisiaj podjechałem do zaprzyjaźnionego warsztatu i kolega podłączył się swoim. Weszło bez problemu. Co prawda za pierwszym razem nie chciał przyjąć kodowania, ale potem wszystko ustawił jak trzeba. Więc problem tkwi w odpowiednim kablu do diagnostyki:) No cóż. Chwilowo problem rozwiązany, ale w wolnym czasie na pewno do tego wrócę, bo nie mogę pozwolić żeby samochód mnie pokonał. Nawet audi:P
  7. Rozumiem, że ekran może poprawić jakość lub redukcję szumów, ale połączyć powinienem się od razu (albo za którymś razem). Tym bardziej, że oryginalnie nie ma przewodów od cana ekranowanych (lub poza ekranem). Co do ustawień portu, to zmieniałem BM na 1. Chyba, że coś jeszcze muszę zmienić. Z tym wyłączaniem stacyjki dokładnie jak opisałeś jeszcze nie próbowałem. Ale ja mam concert II, więc nie mam czegoś takiego jak "połącz z tel". Włączam BT w telefonie i automatycznie mi się łączy
  8. Dzisiaj przerobiłem wiązkę. Dwa osobne przewody skręciłem i puściłem osobno poza wiązkę. Nic to nie dało. Dokładnie ten sam objaw. Wiem, że powinienem dać przewody w ekranie itd, ale w tej konfiguracji powinno normalnie działać. Oryginalnie też nie ma ekranu (jedynie na mikrofon) zarówno w ten wiązce BT jak i pozostałych CAN. Zostaje mi jeszcze chyba tylko jechać do kogoś, kto ma lepszy kabel diagnostyczny. Innego pomysłu nie mam:/
  9. Mam właśnie vcds-lite 1.2. Co do canów, to ja nie robiłem wiązki. Kupiłem gotową, ale wydaje mi się, że cany nie są skręcone, więc to również może być przyczyna. Musiałbym pytać sprzedawcy (co chyba zrobię). Dodam, że BT działa powiedzmy poprawnie. Paruje się z telefonem, pobiera kontakty itd. Tylko ten język trzeba zmienić, bo nie jestem w stanie wydać odpowiedniej komendy głosowej (niezbyt dobrze parlam po francusku:)
  10. Witam. Poradził ktoś sobie z brakiem możliwości połączenia się ze sterownikiem? Dostaję komunikat "Excessive Comm Errors". Próbowałem vcds, vag-com 311. Zmieniałem ustawienia sterownika w menadżerze urządzeń (czas połączenia oraz prędkość). Nic nie daje. Co najlepsze, to mam założony ColorMFA. Z jego poziomu mam możliwość połączyć się ze sterownikiem, jednak funkcjonalność ogranicza się tylko do bloków pomiarowych oraz sczytaniu i wykasowaniu błędów. Dzięki temu dowiedziałem się dlaczego babka nawija do mnie po francusku:). Co jeszcze mogę zrobić, żeby połączyć się przez kabel?
  11. To ja radzę się przyjrzeć. To, że jest to temat o dołożeniu lampek na nogi pasażerów, nie znaczy, że nie ma tam cennych informacji. Kolega lewiatan1989 zamieścił dokładnie ten sam schemat
  12. Toś doradził. Po co mu stały plus jak szuka plusa po otwarciu drzwi? Ogólnie wszystko zależy od wyposażenia. Oryginalnie podświetlenie nóg włącza moduł komfortu (osobno, dla każdej lampki). Jeśli chcesz to zrobić najprościej (ale również poprawnie), to musisz się wpiąć w pin 30 dużej pomarańczowej kostki pod podstopnicą. Ale z niego daj jeszcze na bezpiecznik (5A) i dopiero na lampki. Tutaj masz wszystko fajnie opisane: https://www.auditeam.pl/forum/topic/2525-podłączanie-oświetlenia-przestrzeni-nóg-przód-tył-pod-fotelami/
  13. Możliwe, że będzie pasował, ale jesli wtyczka jest w innym miejscu to prawdopodobne jest to zawór z anglika, a ten już nie podpasuje. Miałem ten sam problem. Jest tam mało miejsca
  14. Witam. Przymierzam się to montażu BT. Mam komplet wraz z pudełkiem i chciałbym go zamontować jak fabryka nakazała pod wykładziną. Robił tak ktoś? Wszędzie jest montaż za schowkiem. Dziś odchyliłem trochę wykładzinę i widzę, że jest tam gruba gąbka i nic więcej, aż ciężko było zobaczyć głębiej. Wygląda na to, że oryginalnie w samochodach bez BT podklejali w tym miejscu dodatkowe wypełnienie, żeby się podłoga nie zapadła. Mam rację, czy jednak ktoś sobie z tym poradził?
  15. Łoo Panie XD Na myśl przychodzi mi tylko wspawanie blaszki lub nakrętki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...