Skocz do zawartości

TyDraniu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TyDraniu

Informacje

  • Imię
    Mike
  • Miasto
    Południe

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia TyDraniu

0

Reputacja

  1. TyDraniu

    Wolno opadające obroty.

    A tempomat masz? Działa Ci z tym odwróconym czujnikiem?
  2. TyDraniu

    Wolno opadające obroty.

    ...czyli teoretycznie można to sprawdzić na przykład zrzucając z 5 lub 4 biegu na luz bez sprzęgła podczas jazdy? Pomysł ciekawy tylko jeśli odwrócę działanie czujnika położenia sprzęgła to niestety tempomat nie będzie mi działał Nie mogę zrozumieć poza tym dlaczego producent miałby celowo produkować czujniki z odwrotną logiką.
  3. Katalogowo do A4 B6 ALT idzie podobno NGK BKUR5ET-10, ale przy LPG można dać zamiast 5 ciepłotę 6 - świeca zimniejsza, czyli 6 odprowadza więcej ciepła, a jak wiadomo LPG spala się nieco "cieplej" - to informacje od przedstawiciela NGK. Tu jeszcze materiały ntt: ciepłota_świec_zapłonowych_NGK
  4. A takie pytanie z innej beczki... Czy ktoś z Was myślał albo próbował aktualizować sterownik silnika (ECU)?
  5. @Michal751 - gorzej, że u mnie na benzynie cały czas jest źle. Dobrze jest tylko jak silnik jest zimny, przez kilka minut. @jacek70 - Twój silnik to 1,8T, myślałem, że ta przypadłość to domena 2.0 ALT. Jaki numer części? 06B103235Q ? Jeśli tak, to to wymieniłem jako pierwszą część podczas nieudanych prób uleczenia leniwych obrotów i nic się nie zmieniło.
  6. Witam. Robił ktoś taki patent w sedanie? Ja planuję w A4 B6 z niebieskimi sprężynkami 76mm bordignon - SPECYFIKACJA. Przy zamkniętej klapie na tłoczysku siłownika między jego odkręcaną główką o cylindrem zostaje 47mm miejsca wolnego, więc sprężyna 76mm - 47mm = 29mm skoku, co daje siłę około 720N. Do tego siłownik w oryginale 650N, czyli suma sumarum: 1370N. Tylko teraz kwestia wytrzymałości zawiasu w sedanie... Wie ktoś coś? Będzie podobnie jak w avancie? 1500N?
  7. A myślałem, że problem dotyczy tylko ALT, a widzę, że i w FSI się zdarza. Chciałem tylko przypomnieć, bo pisałem o tym chyba kilka stron temu, że u mnie wymiana kompletu podciśnień 06B133751AT (eżektorem chyba w zestawie) włącznie nic nie dała. Gdyby jednak ktoś coś znalazł nowego to zapraszam do tematu, a jak zadziała to krzynka piwa dla magika
  8. Tu jest podobny temat, kilka patentów jest które pomogły... Rzuć okiem.
  9. xsebo1 ile wywaliłeś na te wszystkie węże i graty? Masz może jeszcze listę całego tałatajstwa? Zapodasz?
  10. Masz tempomat? Jak reaguje na sprzęgło? Od razu się wyłącza jak u adek444 czy w połowie jak u mnie?
  11. Odkopuję temat , bo lato jak co roku zbliża się nieubłaganie. W planach dłuższa podróż z małolatem... Może jak ktoś zakupił z alledrogo http://allegro.pl/zaslonki-dedykowane-dla-audi-a4-limuzyna-b6-b7-i6034609592.html to wrzuci jakieś foty? Ciekaw jestem co do tych mocowań. Pytałem też o opcję z tylną szybą, bo w aukcjach nie widzę - zobaczę co odpiszą. (...) Szmaty na tylną szybę do sedana brak - to ja podziękuję.
  12. Tak. Na zimnym jest OK. Jak złapie temp to objawy jak u Was. U mnie czujnik po wymianie (nowy kupiony w ASO - 85 zł) nadał łapie dopiero w połowie wciśnięcia sprzęgła. Źle zamontowany? Spróbuje przez weekend tak jak pisze adek444 sprawdzić czy jest "do końca przekręcony". (...) c.d. Rzeczywiście coś z tym dokręceniem jest. Przy przekręcaniu jest pewien luz. Poprawiłem. Podczas jazdy czujnik łapał od razu przez jakiś czas, ale teraz znowu się pogorszyło. Chyba się lekko "odkręcił" - kuźwa. Chyba go docisnę i łapnę klejem na gorąco. Tak czy siak nawet gdy łapie od samej góry to obroty nie schodzą tak jak powinny (jak na zimnym). Teraz czas na czyszczenie przepustnicy, a później śledztwo w sprawie nieszczelności...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...