Skocz do zawartości

Rafi_dg

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rafi_dg

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Dąbrowa Górnicza

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

474 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Rafi_dg

3

Reputacja

  1. Witam, z faktu iż dni są chłodne to problem sie nasila ; ( czy ktoś potrafi pomóc? (dziwna sprawa że w chłodne dni pracuje gorzej a nie lepiej) Witam, czy na prawde nikt nie miał podobnego przypadku? Znalazłem podobny stary post z problemem ale bez sensownej odpowiedzi i z silnikiem wolnossącym - https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1305453.html#6503873 Proszę o pomoc.
  2. Witam, miałem podobny przypadek korekty 25% i błąd silnika, szukałem dziury w dolocie a okazało się że przepływka była walnięta, po wymianie wszystko wróciło do normy.
  3. Podpinalem, codziennie podpinam i nic, zadnego punktu zaczepienia... moze jakis problem z czujnikem bo to zachowanie samochodu uzaleznione jest od temperatury na dworze. Dodam ze czujnik temp w dolocie nowy tak jak przeplywka.
  4. Witam, pacjent A4 B6 1.8t bfb, zła kultura pracy silnika pod obciążeniem tylko i wyłącznie poniżej 15 stopni na zewnątrz, im temperatura mniejsza tym silnik głośniej i ciężej pracuje a co za tym idzie zmniejsza się moc ; / czym to może być spowodowane? zimą jest tragedia, samochód strasznie terkocze ale tylko pod obciążeniem podczas jazdy, na wolnych obrotach jest wszystko ok. Przy temperaturze powyżej 15 stopni wszystko jest w porządku cichutko pracuję i nie ma z nim problemu. Ten dziwny objaw występuje na zimnym jak i mocno nagrzanym silniku, proszę o pomoc bo już sam nie wiem co o tym myśleć ; (
  5. Witam, przepraszam że dopiero teraz ale kompletnie wyleciało mi z głowy. Problem rozwiązany jednak przepływka, ta podmieniana też okazała się walnięta.
  6. Dolot bardzo dokładnie sprawdzałem i robiłem test szczelnosci tak wiec wykluczam, co do błędów to tylko : Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka bogata - po tym błędzie wszedł w tryb awaryjny i około tygodnia temu jak sprawdzałem to wyskoczył ; 17705 Ciśnienie ładowania - upływ zbyt mała oporność ale jak narazie nic nie wróciło.
  7. Witam posiadam Audi a4 b6 1.8t z silnikiem bfb 163KM pb/lpg i wczoraj podczas przyspieszania poczułem szarpnięcie i spadek mocy, po dojechaniu do domu i podłączeniu vaga wyskoczył błąd: Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka bogata. sprawdziłem korekty lambda i okazało się że korekta długoterminowa jak i krótko oscyluje w granicach -25% na jałowym i nieco mniej bo ok -15% pod obciążeniem natomiast napięcie na jałowym biegu pokazuje ok 0,5 - 0,8 czasami pokazuje tak jak powinno byc ok 1.5. Już jakiś czas temu zauważyłem że korekty są ujemne ale nigdy nie przekraczały -10%. pojeździłem troche na pb i jest podobnie. Dodam że spalanie jest raczej o wiele za duże bo 54l gazu wystarcza mi na ok 360km przy spokojnej jezdzie do tego jest ogolnie jak by słabszy od dluzszego czasu i meczy sie strasznie pod obciążeniem natomiast przy zmianie biegu na rozgrzanym silniku podbija mu delikatnie obroty(z tym podbijaniem i wolnym opadaniem obrotow mecze sie juz prawie rok). Zastanawiam się czy to sonda lambda jest uszkodzona czy moze co innego, wykluczył bym przepływomierz gdyż raz - jest nowy z boscha, a dwa - podmieniałem inny i jest to samo. Jeśli ktos się orientuję czym może być spowodowany problem to był bym wdzięczny.
  8. Rafi_dg

    Butla 55 czy 67

    Witam, ja mam butle 67l i wchodzi mi ok 54l, dopłacałem za nią 100 zł. Moim zdaniem im większa butla tym lepiej
  9. Rafi_dg

    1.8T. Obroty

    Witam, mam identyczny problem czy udało się go rozwiązać ?
  10. Witam wszystkich klubowiczów, mam na imię Rafał i od prawie roku mam przyjemność posiadania Audi A4 B6 z silnikiem 1.8T BFB AVANT
×
×
  • Dodaj nową pozycję...