
Philip
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Philip

Informacje
-
Imię
Filip
-
Miasto
Gdańsk
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Hej koledzy. Czy felga z Audi A5 17 cali 7.5J ET 28 z oponami 205/50/17 podejdzie do A4 B6 bez wystawania poza błotnik i nie będzie obcierać?
-
Sprzęgło się ślizga po chip tuningu w Audi A4 B8 2.0 TDI
Philip odpowiedział(a) na siwy8416 temat w Audi A4 B8
Koledzy a jak wygląda sprawa w Seacie Exeo z sinikiem CAGA. Gdzieś czytałem, że seat ma sprzęgło z A4 B7. Porównywałem numery w Etce online i wygląda na to, że to prawda. Czy sprzęgło z B7 140 KM jest mocniejsze niż to montowane w B8 i spokojnie przeniesie 380 nm? -
1.9TDI AVF-Analiza kąta synchronizacji po odpaleniu.Czy wymienić rozrząd?
Philip odpowiedział(a) na Philip temat w Audi A4 B6/B7
Spróbuję z tym napinaczem. A czy takie wahania kąta maja wpływ na odpalanie? Bo na zimnym silniku mam taki przypadek, że 4-5 razy odpali normalnie a po tym raz odpala gwałtownie tak jakby przez chwilę nie chciał zaskoczyć. -
1.9TDI AVF-Analiza kąta synchronizacji po odpaleniu.Czy wymienić rozrząd?
Philip opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Hej. Czy zaraz po odpaleniu auta takie wahania kąta synchronizacji są normalne? Może pasek albo napinacz mówi już pa pa i należy wymienić rozrząd? Po rozgrzaniu na biegu jałowym kąt waha się w przedziale 0.0-1.1 Auto na nowym rozrządzie ma przejechane niecałe 40 tys km. Proszę o opinię. Poniżej log. Pozdrawiam https://log.malonetuning.com/chart/229313#H8KLCABNw5HCkVoCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtNVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpAiIcKOOzMbI1zDtX7CkcOKVEzDl8KlAQ4JO8Kcw5XDpMOFwp%2FCiVDCuMKyZWfDuMKaw7pgc3LCpcKNw7Imw73CgWM3ecKaw6jDuUNgUm7Cvl8aw7vCn8KIAwY8w6ART3hOCGFPw7LDqsOawpZZwrwXYUzDqQ3CicK8AifCmQAAAA%3D%3D -
Hej. Czy wydech z 2.0 TDI (BRD) podejdzie B6 1.9 TDI (AVF)? PS. Wiem, że wydech od 1.8T pasuje, ale mechanik mówił mi, że nie powinno się montować wydechu od benzyny do diesla.
-
Kluczyk ślizgał się po zaczepach. W ogóle nie chowały się p włożeniu wyjmaków. Myślałem, że siłą wyciągnę radio a tu wyskoczył sam panel i było już z górki.
-
Jestem po całej akcji. Od strony schowka nie dało rady wypchać radia więc wyrwałem przedni panel od radia. Wtedy to już radio dało się wyciągnąć. Potem z powrotem przykręciłem panel i wszystko działa. 3 z 4 zaczepów było rozwalonych. Profilaktycznie pozbyłem się ich. Radio bez nich i tak stabilnie siedzi. Dzięki kazik za link do tematu
-
Hej. Mam problem bo potrzebuję zdemontować radio symphony 2 ale za pomocą specjalnych kluczyków nie idzie. Wydaje mi się, że wcześniejszy właściciel uszkodził zaczepy w radiu. Po włożeniu kluczyków w otwory w radiu niestety radio ani drgnie. Przy mocniejszym pociągnięciu kluczyki wyskakują. Myślałem żeby zdemontować schowek i wypchnąć radio. Czy jest jakiś inny sposób na wyciągnięcie radia? Proszę bardzo o pomoc
-
Może zadam głupie pytanie, ale jak robić właściwy pomiar płynu do wspomagania. Odkręcić korek z miarką i tylko przyłożyć do otworu czy ponownie wkręcić?
-
Też poszukam używanej pompy. A czy przy wymianie tego węża od odpowietrzania układu chłodzenia potrzeba spuszczać płyn?
-
Mówisz, że masz pompę ze skody. Czyli co nie musi ona pochodzić z audi?
-
No właśnie cieknie z dekla. Z poprawionym króćcem to jaka?
-
Dopadł mnie problem cieknącej pompy i mam pytanie. Mechanik mówił, że można kupić uszczelki, zmienić i wszystko będzie ok. Ma rację? Warto kupić te uszczelki czy lepiej drugą pompę?
-
1.9 TDI AVF prośba o analizę logów dynamicznych (ocena stanu przepływomierza)
Philip opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Ostatnio nabyłem kabelek do diagnostyki i podpiąłem auto pod komputer. Zauważyłem, że na biegu jałowym skaczą mi obroty. Na początku normalnie auto trzyma 882 obroty a po chwili zaczynają falować. Oczywiście widoczne jest to tylko na kompie. Kolega zasugerował mi, że to może być od przepływomierza. Poczytałem też trochę w tym temacie ale wszędzie pisali, że bez logów to tylko można wróżyć. Zrobiłem logi dynamiczne i proszę kolegów o ich analizę. W tym logu pokazane jest falowanie http://vaglog.pl/log-008_nbH0z.html Właściwe logi (czytałem, że do oceny stanu przepływki potrzebne są logi dynamiczne grup 03, 08 i 11 oraz BS 03) 03 http://vaglog.pl/log-003_LFu0rs.html 08 http://vaglog.pl/log-008_haCMs.html 11 http://vaglog.pl/log-011_uz7IzL5.html 03 BS http://vaglog.pl/log-003_5Kt9fn.html Czy na podstawie tych logów przepływomierz działa prawidłowo? -
Witam i o zdrowie pytam Cześć wszystkim forumowiczom