A4 B6 Multi

Pasjonat
  • Zawartość

    309
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O A4 B6 Multi

    Informacje

    • Imię
      N
    • Lokalizacja
      Po

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Kombi
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AVF
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    836 wyświetleń profilu
    1. A4 B6 Multi

      Wymiana skrzyni ,sprzęgła ,dwumasy i łożyska nic nie dala Okazalo sie ze jest luz na wale i prawdopodobnie padly półksiezyce. Silnik do wymiany w moim przypadku
    2. A4 B6 Multi

      Skrzynia ściągnięta i tak jak mówiłem nie ma żadnych śladów tarcia itp.Dwumas nie ma luzów na boki.Nie wiem co teraz robić...
    3. A4 B6 Multi

      Sachs może być jak najbardziej.Fajnie że udało się rozwiązać problem. A JZQ to Multitronic ,więc coś z tym VIN-em nie tak...
    4. A4 B6 Multi

      Jeżeli nie ma nigdzie wycieków to pomoże na 100%...Obstawiam wysprzęglik w skrzyni.Nie zakładaj czasem zamienników,tylko ORYGINAŁ bo znowu będziesz miał problemy[100x lepiej używany oryginał niż nowy zamiennik].Co do skrzyni to jeżeli masz A4 B7 2007r i przód napęd FWD tak jak masz w opisie to nie wiem jakim sposobem po vinie wyszło Ci że tam był tiptronic 5 biegowy...
    5. A4 B6 Multi

      Tak wyglądają gniazda:
    6. A4 B6 Multi

      Do wymiany wysprzęglik ze skrzyni lub pompka sprzęgła przy pedałach.
    7. A4 B6 Multi

      W sumie moc podobna,a jak to wygląda na logach?Jest jakaś poprawa?
    8. A4 B6 Multi

      https://log.malonetuning.com/chart/236784#H8KLCADDtsKrcFsCA23CjU0Ow4IgEMKFw6%2FDgnomKVrDtTDChAXDisKETlLCocKBwqnCqcKeXsKgScOjw4LDpXvDn8O7MUY9w5LDs8OOwpEww6TCtC5Fw4FgwqHCmXPDisO8wqEqQQXCisKUwp3CkMOaSXxRFsKUwoQbwrrCjVtjw69Mw6wJwr0TV0jCmnkGw4krw70jwrfCgzjDr8OxfcOMwqjDjGHCkn5TwpM%2Fw4AMwqBhwoQLXMOhBMK6wr4pw51TbsKVVMKWwpnDu8KqHsKtw70CwrUcfD7DkAAAAA%3D%3D
    9. A4 B6 Multi

      2x dla pewności https://log.malonetuning.com/chart/236782#H8KLCADCncKrcFsCA23CjU0Ow4IgEMKFw6%2FDgnomKVrDtTDChAXDisKETlLCocKBwqnCqcKeXsKgScOjw4LDpXvDn8O7MUY9w5LDs8OOwpEww6TCtC5Fw4FgwqHCmXPDisO8wqEqQQXCisKUwp3CkMOaSXxRFsKUwoQbwrrCjVtjw69Mw6wJwr0TV0jCmnkGw4krw70jwrfCgzjDr8OxfcOMwqjDjGHCkn5TwpM%2Fw4AMwqBhwoQLXMOhBMK6wr4pw51TbsKVVMKWwpnDu8KqHsKtw70CwrUcfD7DkAAAAA%3D%3D
    10. A4 B6 Multi

      20180812_224535[1].mp4
    11. A4 B6 Multi

      U mnie była uszczelka...Juz poprawiona,ale czy mam to zaślepić tak jak u Ciebie? Trochę mokro było w tej rurze która idzie od filtra powietrza,że nawet lekko przepływomierz był tłusty,coś chyba nie tak? Gruszka też wydłużona o pół obrotu ,czuć że nie ma już tego max wbicia w siedzenie ,ale logów jeszcze nie miałem czasu zrobić...
    12. A4 B6 Multi

      Może jednak wymiana tego klimatronika coś dała,w sumie to zrobiłem max 2km od tego czasu.Pojeżdżę ,zobaczę i dam znać...
    13. A4 B6 Multi

      Po odpaleniu i krótkiej jeździe. I po wymianie klimatronika adaptacji i przyuczenia vin
    14. A4 B6 Multi

      Przed odpaleniem
    15. A4 B6 Multi

      Ty masz u siebie zaślepione?czy masz uszczelkę?