Jump to content

A4 B6 Multi

Pasjonat
  • Posts

    328
  • Joined

  • Last visited

About A4 B6 Multi

Informacje

  • First name
    N
  • Location
    Po

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,908 profile views

A4 B6 Multi's Achievements

4

Reputation

  1. Bobikos, a jak to jest że u mojego kolegi są dwa biało czerwone przewody takie same w a6 c5?I ma podłączony pod jeden z nich [pierwszy lepszy] i tempomat działa,ale po wejściu w bloki na switch pedal są same zera i jedynka 00010000 po wciśnięciu sprzęgła jest 00011000 a po wciśnięciu hamulca 00010110,oba na raz 00011110.Z tego co pamiętam to w b6 są same zera 00000000 po wciśnięciu sprzęgła jest 00011000 czyli obie sie zmieniają w tym samym momencie.Mimo to wszystko działa prawidłowo.Próbować podpiąć pod drugi biało czerwony czy w a6 c5 ta 1 ma byc bez wciśniętych pedałów?
  2. No i kolega Banan pomógł w problemie.Przy pinie 3 cyfrowym dodajemy dwa zera. Dzięki wielkie Banan!
  3. Oczywiście że daje 0 Wymieniam na inne numery.Co dziwne ze starego pin jest 3 cyfrowy a z dwoch nowych o tym samym numerze jest 4 cyfrowy. Ale pamiętam że robiłem juz ten sterownik i też w starym były 3 cyfry i adaptacje przeszło za pierwszym razem bez problemów. Czy jak przelutuje eeprom to odpali i będzie ok?
  4. Witam kolegów. Mam problem z dopasowaniem immo po wymianie sterownika ecu A4 b6 2.0 alt. Mam oba piny ,ale jak wchodzę w kanał 50 i wpisuje pin ze starego to wyskakuje informacja w pierwszym okienku PIN? a w reszcie okienek B/D i nie przechodzi adaptacji. Miał ktoś podobny problem? Przy wpisaniu pinu z nowego loguje sie bez problemu.
  5. Niby tak,aczkolwiek jak ktoś mi pomaga to ja nie potrafię się nie odwdzięczyć!Wiele razy już za pomoc na forum robiłem przelew... Ps:zamiast w siebie to wlejesz w Audice
  6. Idealnie wytłumaczyłeś:) Wszystko działa prawidłowo Już kolejny raz mi pomogłeś PIŁA24.Następne piwo się należy...Jak się nazbiera na "flaszkę"to zrobię Ci przelew:)
  7. Dzięki Piła24.Tak myślałem że Ty mi odpowiesz:) A od strony kostki VCDS które piny do których w RNSE?
  8. Koledzy, a jak podłączyć RNSE na "stole" pod VCDS? Mam VCDS, uciety kabel od komunikacji z auta z kawalkiem wiązki i kostkę od rnse.Który Piny z kostki vcds idą do rnse?Ma iść linia K i zasilanie?
  9. Cześć koledzy.Czy sama poduszka w automacie multitronic i manualu jest taka sama?Bo wiadomo ze lapy/mocowania sa inne w multitronicu w skrzyni 5 i 6 biegowej,ale czy same poduszki sa te same czy inne?
  10. Ok ,dzięki.Sprawdzę u siebie jak będę miał chwilę i dam znać jak poszło...
  11. Dzięki Banan za odpowiedź.Tylko wyczyścić i nasmarować czy trzeba go demontować?Myślę że lusterka w a6 c5 są inaczej zbudowane...
  12. I co bylo przyczyną?Bo mam taki sam problem w b7.Otwiera sie w druga stronę i nie blokuje? Jak ja nie rozumiem ludzi którzy o cos pytają na forum,a pozniej jak sobie juz sobie poradzi z problemem to nic nie napisze,nie mówiąc o podziękowaniu za pomoc... Koledzy piszecie cos o sprezynie która blokuje.Tylko co z nią nie tak?Ona wyskakuje i trzeba tylko ja zalozyc czy trzeba wymieniac?
  13. No właśnie jeden jest przerobiony przez wcześniejszego właściciela i jest min dłuższy...Co do lamp to świecą o niebo lepiej niż używki.Soczewki są nowe i dają super światło.Ja też wole oryginały ,ale wcześniejszy właściciel je wymienił ,bo słabo mu świeciły ori.Teraz świecą naprawdę idealnie...
  14. Mam wpięty i zakodowany na sound system.Czyli mam go wypiąć czy wystarczy przekodować na a4 8E?
×
×
  • Create New...