Skocz do zawartości

titus tommy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O titus tommy

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    ZGR

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia titus tommy

0

Reputacja

  1. Witam, Czy ktoś pomoże w oznaczeniu numeru katalogowego kolektora ssącego B7 Alt 96kW 2006? Chyba trzeba go wykręcić żeby sprawdzić, a nie mogę unieruchamiać samochodu. VIN WAUZZZ8E96A187501 Z góry dzięki. Tomek
  2. Witam po raz kolejny Wczoraj Żona była u mechaników i stwierdzili, że trzeba wymienić jakieś tarczki,tarcze. Błędy pokasowali i mają dać znać z wyceną. Udało mi się podłączyć ją dzisiaj, bo znowu zaczął mrugać PRNDS i oto wynik. Pokazał się tylko jeden błąd: 17090 czujnik zakresu przełożeń skrzyni biegów (F125)- nieakceptowalny sygnał, kod usterki P0706. Co to może być? Pozdrawiam Tomek
  3. Dzięki wielkie Bart-S Jak tylko będę coś wiedział odezwę się. Żona w piątek podjedzie do warsztatu i zobaczymy co powiedzą, ja nie będę miał takiej możliwości w tym tyg. pozdrawiam Tomek
  4. Witam Drugi mój post i już awaria (chyba). Audi A4 B7 2,0 ALT, Skrzynia Multitronic HDZ, produkcja koniec grudnia 2005, pierwsza rej 02.2007 Samochód kupiony początkiem grudnia 2016 z przebiegiem 89tys. z niemieckiego salonu VW, pozostawiony w rozliczeniu. Zrobiony (niby) duży przegląd i między innymi wymiana oleju w skrzyni multitronic. W książce wpisana po raz pierwszy choć interwał to 60 tys. a przy 63 tys nie zaznaczono wymiany (zaznaczono, że nie wymieniano). Przy ok 96 tys zaczęła mrugać na czerwono na wyświetlaczu fraza PRNDS i w tym czasie zgubił się wsteczny. Powrót do P i z powrotem na R rozwiązał problem. Po tym incydencie od czasu do czasu "miga" PRNDS i sam się wyłącza w czasie jazdy albo po ponownym uruchomieniu silnika. Czasem tydzień nic się nie dzieje a czasem kilka razy dziennie. Kiedy nie było chwilowo wstecznego w PRNDS nie było podświetlone R. Raz zdarzyło mi się po przejechaniu progu zwalniającego i "dodaniu gazu", że nie było biegu tylko silnik wszedł na wysokie obroty jakby był na "luzie". Zerkałem na te screeny na początku tematu ale coś nie bardzo ogarniam. Jak szczegółowo rozpoznać rodzaj skrzyni po VIN-ie albo klejce z kodami wyposażenia? Jak rozpoznać liczbę lamel w skrzyni (cokolwiek to znaczy)? Czy może to być wina jakiejś luźnej wtyczki (takie pobożne życzenie ;-)). Czy można jeździć "z takim czymś" czy raczej jest to niewskazane? Samochód jeździ dużo i jest potrzebny do roboty jak powietrze do oddychania. Postaram się podłączyć komputer i jakieś błędy (jeśli są) ogarnąć. Nie ukrywam, że jestem przerażony bo padła mi skrzynia w drugim aucie i jestem na etapie jego składania, na które to musiałem posiłkować się kredytem i druga w Audi to byłby gwóźdź do trumny chyba. P.S. Pierwszy objaw pojawił się dzień przed zagazowaniem więc to pewnie nie to, choć zapytam czy takie objawy mogą wynikać z regulacji instalacji gazowej? Pozdrawiam Tomek
  5. Witam wszystkich Forumowiczów! Mam na imię Tomek, mieszkam w Chojnie. Na początku grudnia żona kupiła sobie Audi A4 B7 z 2007 roku z przebiegiem 89500 km, skrzynia multitronic. Na początku marca samochód idzie do gazu, gdyż zakładany roczny przebieg 30000 km uczyni je tańszym w eksploatacji. Poprzedniczką obecnej była A4 B5 1,8l z 1995r. też w gazie, którą w niecałe 4 lata zrobiliśmy prawie 100000 km z jedną unieruchamiającą awarią. Samochód dostał miano pancernego ;-) Wcześniej był VW Bora 1.9 TDI który sprawiał więcej problemów (jednak drobnych) ale dawał dużo frajdy. Ja obecnie jeżdżę Jeepem Cherokee z 2004r 3,7l też w gazie i ten też daje wiele frajdy i jest miły do posłuchania. Uskuteczniam też Jeepowe forum. Potrafię nieco zrobić przy aucie sam, więc nie jestem kompletnym laikiem choć za super znawcę się nie uważam. Chcę na forum korzystać z olbrzymiej skarbnicy wiedzy praktycznej jednakże jeśli będę tylko potrafił to sam chętnie pomogę, doradzę i podpowiem. Tak więc witam raz jeszcze i pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...